INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- WYNAGRODZENIE BRUTTO: 3.000,00zł ( z dodatkami),
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: kadry i płace, ekonimia, finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w zakresie kadr i płac minimum jeden rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: oświadczenie o niekaralności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obywatelstwo polskie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA DODATKOWE:- znajomość przepisów z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy,- wiedza z zakresu nawiązywania i rowiązywania stosunku pracy, wynagrodzeń, rozliczania świadczeń pracowniczych,- znajomość obowiązujących procedur administracyjnych,- biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w organizowaniu własnych działań, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, otwartość na zmiany.Dokumenty należy składać w terminie od dnia 07.01.2019r. do 21.01.2019r. osobiście w zaklejonej kopercie (sekretariat I piętro, pok. 23 do godz.15:30) lub przesyłając listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły.z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektora w Dziale Kasięgowości"Za termin złożenia dokumentów uważa się dzień wpływu dokumentacji w przypadku składania jej osobiście, bądź datę stempla pocztowego - w przypadku przesłania dokumentów pocztą.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WW OFERTY PRACY DOSTĘPNE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NA STRONIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SZAMOTUŁACH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o dane stanowisko,- Curriculum vitae,- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy),- kopie dokumentów poswiadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018r. poz. 1000 ze zmianami) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016),- wypelniony kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 21 stycznia 2019, Godziny : 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2019
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
Kontrola odbiorcza dostaw, kontrola charakterystyk wyrobu w procesie produkcyjnym, dokumentowanie wyników kontroli i testów, nadawanie komponentom i wyrobom statusu kontroli i badania.Praca w miejscowośći Błonie, koło Warszawy, w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 15.05.2018r. o godzinie 11.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
Randstad Polska sp z o.o. - 2018-05-11 - Błonie (mazowieckie)
bieżące wsparcie użytkowników,realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony danych osobowych
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim - 2016-05-17 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
wg stanowiska
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2016-04-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
nadzór nad wytwarzaniem , obrotem i stosowaniem pasz
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-09-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Projektowanie graficzne, praca z klientami, możliwość przyuczenia.
3DLS Oponowicz Monika - 2018-10-22 - Józefów (mazowieckie)
prace przy obiektach użyteczności publicznej (banki), prace wykończeniowe, prace pomocnicze na budowie
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Andrzej Dzieniszewski - 2017-05-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-10-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analizstanu BHP mających na celu poprawę warunków pracy, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP, udział w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP, udział w ustalaniu okoliczności wypadków przy pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, nad pracownikami, uczestniczenie w pracach komisji BHP
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Kluczbork (opolskie)
prace biurowe
AG Chemia Andrzej Gasowski - 2018-09-17 - Sokoły (podlaskie)
jw
HR WORK FORCE Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
protokołowanie posiedzeń zarządu i rady nadzorczej spółdzielni, organizowanie zebrań komisji i rady nadzorczej spółdzielni, organizowanie zebrań członków spółdzielni na walne zgromadzenie członków spółdzielni, redagowanie uchwał zarządu oraz uchwał rady nadzorczej spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontakty z agencjami zatrudnienia w krajach byłego ZSRR, zasiedlanie cudzoziemców do Hotelu, rozwiązywanie problemów związanych z zakwaterowaniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Głowno (łódzkie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych obowiązujących w KRUS
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów
F.H.U. BITNER MARLENA - 2016-11-16 - Sękowice (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie i prowadzenie prac remontowych, sprawowanie nadzoru nad pracą podległych pracowników, opracowywanie planów remontów i konserwacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa Ostrzeszów - 2019-01-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
szczegóły w ogłoszeniu - http://zzm.e-bip.net/p,148,592,Nabor-na-stanowisko-Inspektor-ds-zamowien-publicznych-kosztorysant.html
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2018-10-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad przestrzeganiem i wdrażaniem przepisów BHP i PPOŻ, opracowywaniem dokumentacji BHP,doradzaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP.Kształtowanie warunków bezpiecznej pracy w zakładzie.Współpraca z organami administracji państwowej oraz laboratoriami środowiska pracy.
LENKO S.A. - 2017-01-10 - Wilkowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientem firmy, wypełnianie dokuemntów oraz reklamacji w języku angielskim; min.6 m-cy doświadczenia na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientami firmy, wypełnianie dokumentów oraz reklamacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Obsługa klientów sklepu spożywczego, prace porządkowe, obsługa kasy fiskalnej.
MADAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - 2016-09-13 - Konopiska (śląskie)
praca za barem:-obsługa gości-przygotowywanie napojów i potraw-obsługa baru-zamawianie towaru bieżącego
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Gdynia (pomorskie)
-realizacja planów sprzedażowych,-obsługa klientów Salonu Firmowego zgodnie ze standardami i procedurami firmy-pomoc klientom w szybkim i komfortowym robieniu zakupów -dbanie o ekspozycję towaru
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-21 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż tradycyjna wędlin; dział owoce i warzywa; delikatesy
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Leszno (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe, doświadczenie w zawodzie tapicera. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MOBLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)
- Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenach użytkowanych przez jednostkę;- szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony środowiska;- opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska;- realizowanie działań mających na celu minimalizację powstawania nadzwyczajnych zagrożeń środowiska naturalnego w użytkowanych przez jednostkę kompleksach.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-11-23 - Białystok (podlaskie)
montowanie fasad na terenie Krakowa, Warszawy (możliwa praca w delegacjach)
Mikołaj Kubicki ME CONSULT - 2017-10-05 - Kraków (małopolskie)