ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO Opole oferta pracy Capgemini Polska Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO

Wynagrodzenie: od 5 150 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT

Data publikacji: 2016-07-28

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Capgemini Polska Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocławska 152a, 45-835 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 150 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca klienta

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego, bardzo dobra znajomość językaangielskiego, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, podstawowa znajomośćsystemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Nazwa pracodawcy: Capgemini Polska Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Piękna 18, 00-549 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz nagrań głosowych na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt wyłącznie tel lub e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Piękna

Numer budynku pracodawcy: 18

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 01.08.2016

Oferta pracy ważna do: 31.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym, załadunek i rozładunek towarów, sprawdzanie stanu technicznego pojazdu, dokonywanie drobnych napraw w trasie
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Stoczek Łukowski (lubelskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO (REF. ZATRUDNIENIA DO 30 R.Ż) - od 1 850 PLN

Sporządzanie pism procesowych, analizaa orzecznictwa i piśmiennictwa prawnego, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS MARKETINGU I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

przygotowywanie materiałów,ofert,faktur,kontakt z klientem,obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENTKA / ASYSTENT DIETETYKA DS. SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

- Przedstawiciel sieci NATURHAUSE poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka / Asyystent dietetyka ds. sprzedaży.- Sprzedaż suplementów diety. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w kontakcie z kilentem. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-19:00) (Tel. 730-602-740) lub e-mail: art-kwiat (at) wp.pl
FHU ARTUR KWIATKOWSKI - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 850 - 2 500 PLN

wykonywanie projektów budowlanych, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane ARKON Tomasz Chruszczewski - 2016-06-24 - Wschowa (lubuskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 050 PLN

Towarowanie, obsługa kasy
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Lesko (podkarpackie)

ASYSTENT MANAGERA - od 12 600 PLN

-wsparcie managera w bieżących pracach operacyjnych-nadzór nad koreańskimi procedurami i technikami efektywnej obsługi klienta, procesu zamówień i dostaw towaru-przygotowywanie i kompletowanie ofert przetargowych i handlowych-promocja oferty firmy-współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa-budowanie i utrzymywanie stałej relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 000 - 3 000 PLN

projektowanie urbanistyczne
PRACOWNIA URBANISTYKI I ARCHITEKTURY "REGION" ADAM NOWAK - 2016-10-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

oferta pracy subsydiowana przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowaych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Analiza dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie dowodów księgowych do komputerowego systemu księgowego INSERT. Numerowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów, archiwizowanie dowodów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym, obsługa sprzętu biurowego, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Semlin (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 350 PLN

wykonywanie pracy operatora linii produkcyjnej,polegającej na pakowaniu odpowiednich produktów o odpowiedniej jakości i odpowiednich ilościach,bieżące prace porządkowe terenu,dokonywanie rotacji pracy i uczestnictwo w zamianie materiału,ewidencja aplikacji w Axapta,doświadczenie przy produkcji płyt pilśniowych,uprawnienia na wózek widłowy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 1 900 PLN

opracowywanie dokumentacji pod nadzorem projektanta, wykonywanie adaptacji projektów typowych, dokonywanie pomiarów i wizji lokalnych w terenie, nadzór nad terminowym pozyskaniem odpowiednich decyzji
A.M.A. REKLAMA Agnieszka Kopińska - 2016-09-15 - Złotoryja (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - do 2 100 PLN

sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-09-27 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT/KA - od 1 850 PLN

Rejestr i wprowadzanie do sytemu faktur, przygotowywanie dokumentów do przetargów, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PREZESA R115/4429-1747/16 - od 2 000 PLN

szeroki zakres prac asystenta szefa redakcji magazynu SLOW
FUNDACJA SLOW - 2016-12-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

- Poznanie metod pracy z dziećmi.- Troska o higienę, bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków w trakcie zajęć na terenie placówki i poza nią.- Współpraca z rodzicami w celu stymulacji rozwoju dziecka.
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Gromadzice (łódzkie)

OPIEKUN KLIENTA - od 14 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymywanie współpracy i relacji z klientami z Chin, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 200 PLN

Asysta przy lekarzu stomatologu, sterylizacja narzędzi, opieka nad sterylizacją
Ilona Kolberg Dent-Art - 2018-04-18 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENTKA - od 2 100 PLN

1) Prowadzenie sekretariatu• Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, • Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, • Obsługa firmowej poczty elektronicznej, • Redagowanie pism,• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2) Reprezentowanie firmy• Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, • Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, • Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3) Wsparcie przełożonego• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,• Umawianie spotkań przełożonego,
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT CUDZOZIEMCA 308 - od 1 200 PLN

- osluga interesanca cudzoziemca w biurze, - pomoc w sporządzeniu cv oraz listu motywacyjnego - pomoc w aktywizacji poszukiwań legalnego zatrudnienia
Fundacja TERNOPILSKA - 2018-11-20 - Żyrardów (mazowieckie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 1 000 PLN

segregowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzonymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (KROTOSZYN) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE PROJEKTÓW - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 200 PLN

Asysta lekarzowi podczas pracy w gabinecie stomatologicznym
Gabinet Stomatologiczny Goc - 2016-09-05 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe kierunkowe, obsługa komputera ( znajomość programu Insert). Pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.
Biuro Rachunkowe "Firma" s.c. K&S Silarow - 2016-09-22 - Nowy Sącz (małopolskie)