ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Sącz oferta pracy Biuro Rachunkowe "Firma" s.c. K&S Silarow

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe kierunkowe, obsługa komputera ( znajomość programu Insert). Pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.
Data publikacji: 2016-09-22
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "Firma" s.c. K&S Silarow
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Paderewskiego 72, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe kierunkowe, obsługa komputera ( znajomość programu Insert). Pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość programu Insert
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe "Firma" s.c. K&S Silarow
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Ignacego Paderewskiego 72, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Ignacego Paderewskiego
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2016
Data dodania oferty pracy: 22.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa sklepu internetowego, kompletowanie zamówień- Realizowanie zamówień sklepu internetowego- pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanieproduktów do wysyłki- Monitorowanie przesyłek- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego- Doradzanie klientom w procesie zakupu przez internet
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kartuzy (pomorskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy malowaniu, tynkowaniu, murowaniu, itp., praca w centrum Krakowa.
TOMASZ POPŁAWSKI - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie informacji, opracowanie dokumentacji, wyjazdy szkoleniowe, analizy, sprawy administracyjne. Kontakt tel. 791 750 700 lub e-mail: info (at) quantum-management.com.pl
QUANTUM INVESTMENT Sp. z.o.o - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Asystent kierownika
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Chróścina (opolskie)
opanowanie ostrzenia frezerów i wierteł, szlifowanie wałków, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, wymiana i wyważanie ściernic, wykorzystanie narzędzi pomocniczych (podzielnica, stół kątowy, obciągacze)
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Chełmek (małopolskie)
Pomoc w podstawowych pracach fryzjerskich, umawianie terminów wizyt z klientami; drobne prace biurowe; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (13-14)
Firma Usługowa JOLANDER - 2015-12-11 - Słupsk (pomorskie)
Projektowanie lekkich konstrukcji stalowych (obiekty mieszkaniowe, przemysłowe, handlowe), przy użyciu zintegrowanego oprogramowania; Praca głównie na miejscu oraz w terenie; Wsparcie techniczne działu produkcji; Wykonywanie dokumentacji wykonawczej i warsztatowej; Analiza dokumentacji technicznej klientów; Współudział w przygotowywaniu projektów i innowacji.
FRAME FACTORY Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa biura, obsługa klientów, przygotowywanie ofert, korespondencja z klientami, planowanie i obsługa szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kielce (świętokrzyskie)
PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU,-Koniecznie osoby z wykształceniem ekonomicznym,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-04-26 - Tczew (pomorskie)
Asystent projektanta
LAFRENTZ POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności administracyjnych, tworzenie projektów dokumentów, obsługa korespondencji, obsługa sekretariatu, kontakt z klientem.
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO JACEK WOŹNIAK RADCA PRAWNY - 2018-06-01 - Rawicz (wielkopolskie)
Wsparcie w procesie migracyjnym klientów firmy, asysta w poszukiwaniu mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z klientami telefonine. Budowanie baz danych oferowanie zestawień . Budowanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa spedycyjna klientów, nadzór pracy kierowców, dokumentacja transportowa, praca na giełdach transportowych trans i timo-c
EBREX POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Realizowanie planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów chińskich. Składanie zamówień na towar u dostawców chińskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH Z KLIENTAMI FUNDACJI, - INFORMOWANIE KLIENTÓW FUNDACJI O PODSTAWOWYCH SPRAWACH FUNKCJONOWANIA MIGRANTÓW W POLSCE-PODATKI, UBEZPIECZENIE, POSZUKIWANIE PRACY, PISANIE CV, LEGALIZACJA POBYTU
Fundacja TERNOPILSKA - 2018-06-12 - Żyrardów (mazowieckie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie do systemu zadekretowanych dikumentów, archiwowanie dowodów księgowych, uzgadnianie sald, przygotowanie korespondencji, przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Asystent rzeczowy, oględziny przedmiotu opinii, badanie rynku, formułowanie opinii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Józefów (mazowieckie)
pobudzanie aktywności osób niepełnosprawnym, pomoc terapeutom w prowadzeniu rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Doruchów (wielkopolskie)
udział w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych przy budowie lub przebudowie dróg i mostów
TRAKT sp. z o.o. sp. k. - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
asystent ekonomiczny
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
pomoc nauczycielowi w opiece nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Olkusz (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Legnica (dolnośląskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych na budowie
MIRBUD S.A. - 2016-11-18 - Brzeziny (łódzkie)
utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami, zdobywanie potencjalnych klientów pochodzenia wietnamskiego, zamawianie towarów u wietnamskich dostawców
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Przyjmowanie interesantów, obsługa tel. poczty elektronicznej, strony internetowej itp.2. Organizacja i obsługa posiedzń Zarządu i Rady Izby oraz spotkań innych organów Izby. 3. Organizacja i prowadzenie szkoleń i dyżurów dla członków Izby.4. Uczestnictwo w przygotowaniu strategicznych wydarzeń izby wynikających z kalendarza działalności.5. Uczestnictwo w redagowaniu wydawnictw Izby w szczególności informatora otwartego do ambasad i zagranicznych izb przemysłowych.6. Zaangażowanie w przygotowanie projektu w celu pozyskania środków zewnętrznych na działalność Izby.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Słupsk (pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Borysławice Kościelne (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji, prowadzenie kalendarza, organizacja pracy biura, wspomaganie pracowników
OPEN FINANCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)