INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej obsługi finansowo-księgowej dla jednostek powiatu płockiego obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, w szczególności:1. Sprawdzanie dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalnym i rachunkowych,2. Prowadzenie dokumentacji majątku jednostek,3. Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania w zakresie klasyfikacji wydatków i kosztów zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych, terminowe regulowanie zobowiązań,5. Sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym,6. Klasyfikowanie dochodów i wydatków budżetowych,7. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników,8. Sporządzanie bilansu,9. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej obsługi finansowo-księgowej dla jednostek powiatu płockiego obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, w szczególności:1. Sprawdzanie dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalnym i rachunkowych,2. Prowadzenie dokumentacji majątku jednostek,3. Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania w zakresie klasyfikacji wydatków i kosztów zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych, terminowe regulowanie zobowiązań,5. Sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym,6. Klasyfikowanie dochodów i wydatków budżetowych,7. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników,8. Sporządzanie bilansu,9. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.posiadanie obywatelstwa polskiego,2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.posiadanie nieposzlakowanej opinii5.co najmniej 1 rok stażu pracy.Wymagania dodatkowe:1. preferowane kierunki lub specjalności studiów: ekonomia, rachunkowość i finanse,2. znajomość ustaw: o finansach publicznych, rachunkowości,3. znajomość zasad rachunkowości budżetowej,4. szkolenia lub kursy w zakresie księgowości podwyższające posiadane kwalifikacje,5. obsługa pakietu komputerowego MS Office,6. znajomość obsługi programu finansowo - księgowego Softhard,7. umiejętność analitycznego myślenia,8.umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,9.odporność na stres.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa wart. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, -własnoręcznie podpisany,2. własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - własnoręcznie podpisane,4. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,6. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz zaświadczenie dokumentujące bieżące zatrudnienie,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach -jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa wart. 9 ust. 1 RODO, a przepis prawa nie wymaga,8. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Sposób składania dokumentów:1. Dokumenty z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - inspektor w Dziale Finansowo - Księgowym" w zamkniętej kopercie należy składać w pok. 518 lub przesłać pocztą na adres :Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiegoul. Bielska 5909-400 Płock Termin składania ofert: 21 października 2019 r., w przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.Ważne informacje:1. List motywacyjny, CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,2. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,3. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.4. Oferty, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.6. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.7. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej Starostwa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 21.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e52d5ee26a5a989bd95494ca642c6ae
Podobne oferty pracy
Obsługa finansowo-księgowa biura.
CIECHOCIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2019-04-15 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac montazowych, ciesielskich, remontowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyny myjąco - szorującej, utrzymanie czystości na terenie zewnętrznymgodziny pracy: 6:00- 14:00 lub 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie bez znaczeniawymagane doświadczenie w pracy, w branży ogrodniczej lub pielęgnacji terenów zielonychmile widziane prawo jazdy kat. B;prace w ogrodzie; sadzenie drzew, przycinanie trawników, itp.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3300 zł brutto
Arkadiusz Grzelczak CEDRUS-TERENY ZIELENI - 2018-08-21 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć językowych z dziećmi w wieku 5-13 lat w bloku zajęciowym. Praca w godzinach popołudniowych (14-19). Praca w Trzebnicy i/lub Obornikach Śl.
iSpeak English school Magdalena Szuber - 2018-01-05 - Trzebnica (dolnośląskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-07-12 - Goleszów (śląskie)
prowadzenie nadzoru budowy
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizowanie obowiązków nadzoru nad montażem urządzeń, nadzorowanie prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z dokumentacją, opracowanie raportów kontroli z pomiarów, pomiary manualne detali za pomocą przyrządów pomiarowych
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-29 - Chełm Śląski (śląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej;sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy: Katowice, ul. Mieszka I 2;praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 08.05.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Praca w Spółce zajmującej się obsługą współnot mieszkaniowych; Inspektor nadzoru inwestorskiego, uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Miejsce pracy: Wrocław ul. Hallera;Praca od 7:30 do 15:30;Kontakt kandydatów z pracodawcą:walniczek (at) atena-hjw.plOferta w sali: D
ATENA & HJW Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Żarów (dolnośląskie)
Praca przy produkcji ciasta świeżego
ZAKŁAD PRODUKCYJNY PIEKARNIA SIKORA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-11-20 - Gubin (lubuskie)
Udział w postępowaniach administracyjnych. Kontrolowanie obiektów, tworzenie dokumentacji.Miejsce wykonywania pracy: Kraków.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-19 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie na budowach prac związanych z montażem instalacji sanitarnych, grzewczych, wentylacyjnychpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaaktualne zlecenie SP w Mirkowie, UP we Wrocławiu, teren woj. dolnośląskiego (+ dowóz)
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów i dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych; nadzorowanie prac związanych z procesem budowlanym (remonty, konserwacje); kontrola wykonawców robót budowlanych; nadzorowanie obiektów budowlanych i dokumentacji; kontrolowanie właściwego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-04-10 - Zegrze (mazowieckie)
Montaż/serwis instalacji elektronowych, banerów i bilbordów. Wieszanie reklam i ogłoszeń na powierzchniach mało- i wieloformatowych.
Studio EUREKA Gerard Leszko - 2017-02-20 - Legionowo (mazowieckie)
Przyjmowanie dostaw i wydawanie towaru, tworzenie i prowadzenie dokumentacji magazynowej w komputerowym systemie magazynowym, kontrola stanów magazynowych, współpraca z działem produkcji i innymi działami w firmie
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Liszki (małopolskie)
Ochrona obiektow na terenie Kunic
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-08-29 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa w Wiadrowie - 2019-07-02 - Wiadrów (dolnośląskie)
- obsługa produkcji;- rozładunek towaru;- załadunek towaru;- inne czynności zlecone przez przełożonego.
BALTIMER Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Sławno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; zmianowość do uzgodnienia; praca na hali; miejsce pracy: Gliwice lub Zabrze
FHU "AVATAR" TOMASZ CIEŚLA - 2017-10-06 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków w systemie teleinformatycznym, utrzymywanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków, tworzenie, prowadzenie i udostepnianie bazy danych rejestru cen i wartości nieruchomości
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-05-16 - Cieszyn (śląskie)
obsługa piły ramieniowej
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Nowy Budzisław (wielkopolskie)
Murowanie, tynkowanie. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15
"AGRIMUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Reguły (mazowieckie)
opieka nad dziećmi w czasie kolonii
Stowarzyszenie Przyjaciół Harcerstwa w Głubczycach - 2016-07-15 - Głubczyce (opolskie)
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
- Monitoring jakości dostaw-zatwierdzanie części do produkcji,- Sprawdzanie surowców opakowaniowych,- Kontrola jakości produktu na poszczególnych etapach produkcji,- Kontrola wyjściowa gotowych produktów,- Dopuszczanie produktów do wprowadzenia na rynek.Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: katarzynanurkiewicz.nara (at) gmail.com
NARA BATTERY ENGINEERING POLAND SP. Z O.O. - 2019-08-20 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)