INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Wolbórz oferta pracy "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: -przeprowadzane szkoleń BHP okresowych i wstępnych dla pracowników magazynu,-przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP i PPOŻ w magazynie,-udział w postępowaniu powypadkowym,

Data publikacji: 2020-07-24

Lokalizacja: Wolbórz (łódzkie)

Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Prusinki 1a, 97-320 Wolbórz, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-przeprowadzane szkoleń BHP okresowych i wstępnych dla pracowników magazynu,-przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP i PPOŻ w magazynie,-udział w postępowaniu powypadkowym,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piotrkowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1010

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia do przeprowadzania szkoleń przeciwpożarowych

Nazwa pracodawcy: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

danePracodawcy_nip: 6211766191

danePracodawcy_regon: 30082082800000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Adres pracodawcy:
OSTROWSKA 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty w MAGAZYNIE DINO w Wolborzu w godz. 8-14.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: krotoszyński

danePracodawcy_kodPowiatu: 3012

Gmina pracodawcy: Krotoszyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936931

Ulica pracodawcy: OSTROWSKA

Numer budynku pracodawcy: 122

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 24.07.2020

Oferta pracy ważna do: 24.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?46f2958104b05b10d78d4ee314d52b2d

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI - od 1 850 PLN

Wspieranie przedsiębiorczości i planowania strategicznego, współpraca ze służbami zatrudnienia w zakresie aktywizacji rynku pracy, tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych Powiatu, podejmowanie działań na rzecz rozwoju i ożywienia gospodarczego Powiatu i regionu, a w szczególności organizowanie prezentacji gospodarczych Powiatu na targach i imprezach wystawienniczych, we współpracy z organami administracji rządowej, samorządowej oraz organizacjami gospodarczymi, przygotowywanie informacji i analiz w zakresie rozwoju gospodarczego, tworzenie baz danych firm powiatu płockiego oraz obiektów do zagospodarowania na terenie powiatu w celu realizacji wspólnych przedsięwzięć gospodarczych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-03-10 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-28 - Kartoszyno (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (BUDOWNICTWO DROGOWE) - od 3 763 PLN

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej). Wersja rozszerzona oferty: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 500 PLN

przygotowanie , nadzór nad prowadzeniem oraz rozliczaniem zadań remontowo-konserwacyjnych , udział w poszczególnych odbiorach robót budowlanych. Współudział w opracowywaniu dokumentacji planistycznej dot. realizacji prac remontowo-konserwacyjnych, praca w godz. 7-15. Wynagrodznie 3500 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy Gliwice - 2020-01-14 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

-obsługa kasy fiskalnej;- wykładanie towaru;- dbanie o orządek na sklepie i w jego obrębie;- wykładanie cenówek;- sprawdzanie daty na artykułach;- doradzanie klientom;- dbanie o dobry wizerunek i opinie;
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Zator (małopolskie)

PIEKARZ - od 2 500 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Grodków (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - od 3 900 PLN

- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o specjalności instalacji sanitarnych. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu: 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym wykształceniu: 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR D/S TECHNICZNYCH- OGÓŁNOBUDOWLANYCH - od 4 000 PLN

Koordynacja prac działu techniczno - ekspoatacyjnego wraz z bieżącą obsługą zagadnień techniczno - eksploatacyjnych. Nadzór nad remontami.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Sopot (pomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

Rejestracja osób, srgregacja wyników diagnostycznych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 700 PLN

- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-10-30 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 250 PLN

1. prowadzenie na bieżąco ewidencji zawieranych umów i sporządzanych protokołów konieczności dotyczących prac remontowo-modernizacyjnych,w tym sprawdzanie kompletności i prawidłowości składanych dokumentów2. przyjmowanie, weryfikowanie i rejestrowanie umów będących podstawą do realizacji prac remontowych3. prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych przez Dział Techniczny4. Przekazywanie na bieżąco zestawień z centralnego rejestru umów do Działu Księgowości5. Sporządzanie aneksów do umów na podstawie protokołów konieczności. Weryfikacja niezbędnych dokumentów, w tym zabezpieczenia należytego wykonania umów6. Współpraca z wykonawcami i inspektorami w zakresie wydawania podpisanych umów i przekazywania faktur7. Rejestracja i opisywanie faktur oraz kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej wymaganej przez Dział Księgowości ze sprawdzaniem i monitorowaniem wykorzystywanych środków finansowych z wyjaśnianiem ementualnych różnic w ich wykorzystaniu oraz naliczanie kar umownych8. Powiadamianie właścicieli nieruchomości prywatnych będących w zarządzie Zakładu o planowanych remontach oraz pracach związanych z usuwaniem awarii (pow. 3000,00 zł)9. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych10. Przygotowanie niezbednej dokumentacji do ogłoszenia procedur przetargowych11. Sporządzanie przedmiarów na roboty remontowe12. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych wykonawców biorących udział w przetargach organizowanych przez Zakład (m. in. w sprawie możliwości uzupełnienia - korekty kosztorysu)
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-10-24 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTORA DS. PLANOWANIA BUDŻETU - od 2 650 PLN

Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)

BB/SEKRETARZ SZKOŁY - od 2 800 PLN

a. Prowadzenie dokumentacji i spraw uczniowskich,b. Prowadzenie dokumentacji i spraw pracowniczych,c. Przygotowywanie korespondencji służbowej, zaświadczeń, dokumentów, zestawień, analiz,d. Sprawozdawczość,e. Obsługa interesantów,f. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,g. Prowadzenie rejestrów i ewidencji wymaganych w szkole,h. Archiwizacja dokumentów,i. Prowadzenie poczty przychodzącej i wychodzącej,j. Bieżąca współpraca z pracownikami i dyrekcją,k. Organizacja pracy pracowników administracji i obsługi.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Wałbrzychu - 2020-06-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż w sklepie firmowym z alkoholami, przyjmowanie gotówki z innych wydziałów zakładu, współpraca z wydziałami, wystawianie faktur, paragonów
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

obsługa klienta w sklepie
Sklep "GAZDA" Jan Skowyra - 2016-07-04 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ. POMOC W PRACY ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ PRZY REALIZACJI PROJEKTÓW WRPO I POWER
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Konin (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - od 4 000 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-13 - Skawina (małopolskie)

INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 500 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6. bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9. nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10. dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługii eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)

OPERATOR LINI PRÓB I MONTAŻU - od 2 100 PLN

Wsparcie linii produkcyjnej, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI I ASTRONOMII - od 1 305 PLN

nauczanie przedmiotu w szkole ponadpodstawowej i ponadgimnazjalnej - liceum ogólnokształcące oraz technikum
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Sztumie - 2019-07-16 - Sztum (pomorskie)

HANDLOWIEC - SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 1 850 PLN

- Prezentacja produktów firmy. Organizacja procesu sprzedaży. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca na terenie Katowic (Wełnowiec).- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę tymczasową na 3 miesiące z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-661-42-07) lub e-mail: katowice (at) randstad.pl
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 1 910 PLN

sadzenie drzewek, grodzenie, ochrona lasu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kaszuny (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W BRODNICY(NR 0978) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnym,przymusowe dochodzenie należności.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny - brak windy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW CIEPŁOWNICTWA - od 2 500 PLN

modernizacja instalacji grzewczych w zakresie redukcji strat ciepła, regulacja systemów grzewczych, monitoring poziomu zużycia energii cieplnej
Spółdzielnia Mieszkaniowa Szarotka - 2016-02-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

przygotowywanie specyfikacji i dokumentacji do przetargów, zapytań ofertowych, sporządzanie kosztorysów
Jednostka Wojskowa nr 3811 - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)