INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Data publikacji: 2018-10-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat, nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor do spraw miar i wag
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor do spraw miar i wag
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie / wyższe, staż pracy: około 6 miesięcy, znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach, ustawy o systemie tachogrfaów cyfrowych, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administarcji rządowej, KPA, umiejętność praktycznego stosowania interpretacji przepisów prawnych, komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowania w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy, prawo jazdy kat. B, odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obslugi komputera (pakiet MS Office), doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy, - kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu),- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadzcenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor do spraw miar i wag
Data dodania oferty pracy: 31.10.2018
Oferta pracy ważna do: 20.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Inspektor nadzoru inwestorskiego. Praca w spółce zajmującej się obsługą wspólnot mieszkaniowych.Wynagrodzenie: 2800 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: biuro (at) hjw.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań na stanowisku1)prowadzenie kancelarii OIK, 2)prowadzenie rejestrów aktów normatywnych wydanych przez Dyrektora, 3)prowadzenie rejestru umów zawartych przez Dyrektora OIK,4)prowadzenie ewidencji i dokumentacji zamówień publicznych w OIK ( w tym zaopatrzeniemateriałowo- techniczne),5)gospodarka rzeczowymi składnikami majątkowymi (w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych),6)miesięczne rozliczenie opału, znaczków pocztowych i elektronicznej portmonetki JKM,7)prowadzenie rozliczeń magazynu opału,8)przygotowanie i rejestrowanie wydanych delegacji,9)prawidłowe ustalane, pobieranie i dochodzenie należności Gminy Miasta Jaworzna (odpłatnośćza mieszkanie chronione),10)czynności związane z egzekucją należności z tytułu odpłatności za pobyt w mieszkaniachchronionych,11)organizacja i prowadzenie składnicy akt w Ośrodku,12)prowadzenie kasy OIK,13)opisywanie dowodów księgowych (faktur),14)kontrola terminów przeglądów i badan technicznych sprzętów i budynku,15)przygotowanie sprawozdań dotyczących opłaty za korzystanie ze środowiska (KOBIZE),16)inne czynności zlecone przez Dyrektora lub bezpośredniego przełożonego
Ośrodek Interwencji Kryzysowej - 2018-09-28 - Jaworzno (śląskie)
-
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)
przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-07-21 - Hajnówka (podlaskie)
produkcja wyrobów cukierniczych; pracodawca zapewnia dojazd ze Zgorzelca do Małej Wsi Dolnej
OSCARR, Anna Buzbas - 2016-04-28 - Mała Wieś Dolna (dolnośląskie)
obsługa maszyn do produkcji folii
MAGDALENA PAŁASZ-KMINIKOWSKA BUBBLES - 2017-07-28 - Tuczno (kujawsko-pomorskie)
Bieżące nadzorowanie i kontrola przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, bieżąca działalność w zakresie BHP.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa stacji paliw,obsługa klienta
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nauczyciel oligofrenopedagog
Szkoła Podstawowa SPSK w Makowie Podhalańskim - 2018-09-11 - Maków Podhalański (małopolskie)
Dozorowanie obiektów.
Spółdzielnia Inwalidów NOWATOR - 2017-04-18 - Płock (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca w magazynie
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2017-03-22 - Siedlec (wielkopolskie)
Prace murarskie przy wznoszeniu budynków. Praca w Siedlcach i okolicach.
Zakład Usług Budowlanych ALFA sp. z o.o. - 2016-06-21 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy pracach brukarskich
AL-BUD BOGUSŁAWA ŚMIGIELSKA - 2017-05-17 - Nowy Witoszyn (kujawsko-pomorskie)
Szlifowanie spoin, odczyt dokumentacji technicznej, ustawianie odpowiednich paramentów urządzeń, czyszczenie i konserwacja używanych narzędzi, wykonywanie czynności na innych obrabiarkach mechanicznych.
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało wykonywanie robót glazurniczych podłóg i ścian
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Bieniewice (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
montaż instalacji elektrycznych, rozdzielnic, układanie przewodów (praca: Zielona Góra i teren województwa lubuskiego)
"REZONANS" Dariusz Pachnik - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Państwa oraz wykonywania praw właścicielskich Skarbu Państwa w stosunku do: śródlądowych wód płynących, wód podziemnych, gruntów pokrytych tymi wodami, nieruchomości gruntowych położonych m.in. w międzywału i pod wałami przeciwpowodziowymi, położonych na tych nieruchomościach budynków, budowli i innych urządzeń wodnych,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych, w szczególności Polskich Kolei Państwowych i uczelni publicznych, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i kontrola nad pracami budowlanymi. Prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, znajomość procedur w administracji.
Zarząd Dróg i Zieleni - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
ZAMIATANIE PLACU, MYCIE SAMOCHODU ŻYWCOWEGO ORAZ SPRZATANIE W KOJCACH W MAGAZYNIE TRZODY CHLEWNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: Kontrola merytoryczna księgowań pod kątem zgodności z dokumentacją źródłową. Kontrola prawidłowości zapisów na wyciągach z rachunku z Banku, dekretacja, księgowanie. Kontrola dowodów kasowych. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji z zakresu gospodarki własnej. Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji depozytów. Sporządzanie zbioru dokumentacji dziennej zgodnie z obowiązującą w Banku procedurą. Bieżąca klasyfikacja i ewidencja zdarzeń gospodarczych. Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem dnia operacyjnego Banku.
Bank Spółdzielczy Ilawa - 2016-02-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- opracowanie programu zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym, - prowadzenie zajęć metodami dostosowanymi do wieku i potrzeb dzieci, - bieżąca współpraca z rodzicami dzieci, - prowadzenie dokumentacji pracy. Wymiar etatu 11/22. Możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali C.Kontakt z pracodawcą: 71 798 67 87.
Przedszkole nr 36 im. Wandy Chmielowskiej - 2018-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
zakładanie instalacji sanitarnych
INSTAL OLSZTYN Jedzbark - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
PERFEKT SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pełnienie zadań służby BHP
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)