INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW Katowice oferta pracy ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl

Data publikacji: 2016-05-10

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.

Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do dnia: 23.05.2016r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Mariacka

Numer budynku pracodawcy: 23

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2016

Data dodania oferty pracy: 10.05.2016

Oferta pracy ważna do: 23.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 4 030 PLN

przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków realizowanie zadań zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo Budowlane" oraz innymi przepisami prawnymi prowadzenie bieżącej kontroli p.poż budynków, koordynowanie spraw spółdzielni związanych z realizacją inwestycji, robót remontowych , rozliczenie faktur
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-03-13 - Zielona Góra (lubuskie)

STOLARZ - 2 000 - 2 500 PLN

produkcja okien i drzwi
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2017-08-08 - Tarnów Opolski (opolskie)

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA - 2 770 - 3 500 PLN

prowadzenie sekretariatu Zarządu i bieżąca współpraca z Członkami Zarządu; prowadzenie całości spraw związanych z korespondencją przychodzącą zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz obsługa spotkańGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 000 PLN

konstrukcje, szkielety, obudowy halwykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie ale mogą być również osoby do przyuczenia,chęci do pracy,na okresie próbnym umowa-zleceniepraca w delegacji
LIDMONT Herbik Jarosław - 2018-01-30 - Zacharzew (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. PLANOWANIA, KALKULACJI, ROZLICZEŃ I ANALIZ - od 2 400 PLN

weryfikacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, uzgodnienia kont w systemie finansowo-księgowym, docelowo sporządzanie rozliczeń w zakresie podatków
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYLESIE" - 2017-10-02 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - GOSPODARZ BUDYNKU - od 2 100 PLN

Utrzymanie czystości klatek schodowych, terenów zewnętrznych bloków mieszkalnych.
LUB - TER GOSPODARSTWO POMOCNICZE ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCIAMI WŁODZIMIERZ ŚLEMP - 2018-04-19 - Lublin (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzatanie obiektu basenu krytego .e-mail: e.banaszek (at) termyjakuba.olawa.pl
Baseny Miejskie TERMY JAKUBA Sp. Z o.o. - 2017-07-31 - Oława (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 15,5 PLN

Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jakości komponentow oraz postępowanie z komponentem niezgodnym.
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 800 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, - Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, - Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, - Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, - Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, - Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, - Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, - Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, - Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W REFERACIE FUNKCJONARIUSZY SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

-bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STARSZY TECHNIK SEKCJI EKONOMICZNEJ WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - od 2 000 PLN

-zapoznanie sie z przepisami dot. zasad prowadzenia ewidencji środków trwałych w Wydziale Łącznosci i informatyki oraz ich przestrzeganie-udział w przygotowaniu i realizacji zakupów związanych z realizacją zgłaszanych zapotrzebowań na sprzęt i materiały-archiwizacja dokumentów tworzonych w Sekcji ekonomicznej Wydziału Łacznosci i Informatyki-obsługa programu Office i Excel
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-12-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - 2 100 - 2 400 PLN

Utrzymanie czystości, czuwanie na d bezpieczeństwem i higieną osób na pływalni, dbałość o właściwe użytkowanie sprzętu, przestrzeganie hramonogramu wejść na basen, okresowo dbałość o teren poza szkołą.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-05-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYM - 2 300 - 2 500 PLN

1. inicjowanie i realizacja zakupu towarów, usług i robót budowlanych oraz stosowanie procedur wynikających z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, 2. prowadzenie spraw dotyczących dozoru obiektu i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą,3. planowanie remontów obiektu i inwestycji, 4. prowadzenie dokumentacji zakupów materiałów i wyposażenia oraz usług, 5. prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia, 6. prowadzenie spraw dotyczących technicznych przeglądów budynku, sprzętu i wyposażenia, 7. prowadzenie rejestru umów,8. przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami bhp, 9. prowadzenie archiwum zakładowego.
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-12-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

prace ślusarskie przy naprawie wagonów kolejowych
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Trzebinia (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2017-11-14 - Suszec (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 100 PLN

prowadzenie autobusu na terenie kraju
PKS W SUWAŁKACH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-24 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 3144) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

- pomoc kucharce w przygotowywaniu posiłków;- nauka obsługi urządzeń w kuchni;- dekorowanie dań i deserów oraz ich wydawanie;- nauka parzenia kaw z wykorzystaniem ekspresu ciśnieniowego;- praca na kasie fiskalnej;- zamawianie i przyjmowanie towarów na podstawie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zator (małopolskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU / KLUBIE DZIECIĘCYM - 997,4 PLN

1.Zapoznanie z pracą w żłobku, strukturą formalną jednostki oraz przepisami bhp i p.poż2.Wdrożenie do opieki w żłobku3.Zapoznanie z planami zajęć i opieki przeznaczonymi dla dzieci żłobkowych4.Zapoznanie ze środkami ostrożności podczas zabaw w pomieszczeniach żłóbka i na placach zabaw dla dzieci5.Zaznajomienie z metodami integracyjnymi i aktywizującymi oparte na twórczym myśleniu i działaniu dziecka oraz elementy Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz, ruchu Wspierającego W. Sherbrone, Kinezjologii Edukacyjnej6.Współpraca z nauczycielami podczas pełnienia dyżuru przy posiłkach i zajęciach dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Żukowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

utrzymanie czystości
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 2120) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - 4 000 - 5 500 PLN

Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)

ROBOTNIK OCZYSZCZANIA MIASTA - do 2 200 PLN

mechaniczne lub ręczne oczyszczanie ulic, chodników, scieżek rowerowych, placów itp., obsługiwanie ręcznych i mechanicznych pługów śnieżnych i oczyszczarek, w okresie zimowym posypywanie ulic i chodników piaskiem, solą, zwirem itp.praca na umowe zlecenie 160 godzin w miesiącu, przewidywany okres wykonywania pracy - 2 lata, dyspozycyjność w godzinach 7:00-21:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

Bieżące utrzymywanie ruchu w biogazowni utylizacyjno - rolniczej, nadzór nad procesem produkcji, kontrola maszyn.
Elektrociepłownia Bartos Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Piekoszów (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1422) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)