INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Chorzów oferta pracy Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. prowadzenie na bieżąco ewidencji zawieranych umów i sporządzanych protokołów konieczności dotyczących prac remontowo-modernizacyjnych,w tym sprawdzanie kompletności i prawidłowości składanych dokumentów2. przyjmowanie, weryfikowanie i rejestrowanie umów będących podstawą do realizacji prac remontowych3. prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych przez Dział Techniczny4. Przekazywanie na bieżąco zestawień z centralnego rejestru umów do Działu Księgowości5. Sporządzanie aneksów do umów na podstawie protokołów konieczności. Weryfikacja niezbędnych dokumentów, w tym zabezpieczenia należytego wykonania umów6. Współpraca z wykonawcami i inspektorami w zakresie wydawania podpisanych umów i przekazywania faktur7. Rejestracja i opisywanie faktur oraz kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej wymaganej przez Dział Księgowości ze sprawdzaniem i monitorowaniem wykorzystywanych środków finansowych z wyjaśnianiem ementualnych różnic w ich wykorzystaniu oraz naliczanie kar umownych8. Powiadamianie właścicieli nieruchomości prywatnych będących w zarządzie Zakładu o planowanych remontach oraz pracach związanych z usuwaniem awarii (pow. 3000,00 zł)9. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych10. Przygotowanie niezbednej dokumentacji do ogłoszenia procedur przetargowych11. Sporządzanie przedmiarów na roboty remontowe12. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych wykonawców biorących udział w przetargach organizowanych przez Zakład (m. in. w sprawie możliwości uzupełnienia - korekty kosztorysu)

Data publikacji: 2019-10-24

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. prowadzenie na bieżąco ewidencji zawieranych umów i sporządzanych protokołów konieczności dotyczących prac remontowo-modernizacyjnych,w tym sprawdzanie kompletności i prawidłowości składanych dokumentów2. przyjmowanie, weryfikowanie i rejestrowanie umów będących podstawą do realizacji prac remontowych3. prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych przez Dział Techniczny4. Przekazywanie na bieżąco zestawień z centralnego rejestru umów do Działu Księgowości5. Sporządzanie aneksów do umów na podstawie protokołów konieczności. Weryfikacja niezbędnych dokumentów, w tym zabezpieczenia należytego wykonania umów6. Współpraca z wykonawcami i inspektorami w zakresie wydawania podpisanych umów i przekazywania faktur7. Rejestracja i opisywanie faktur oraz kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej wymaganej przez Dział Księgowości ze sprawdzaniem i monitorowaniem wykorzystywanych środków finansowych z wyjaśnianiem ementualnych różnic w ich wykorzystaniu oraz naliczanie kar umownych8. Powiadamianie właścicieli nieruchomości prywatnych będących w zarządzie Zakładu o planowanych remontach oraz pracach związanych z usuwaniem awarii (pow. 3000,00 zł)9. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych10. Przygotowanie niezbednej dokumentacji do ogłoszenia procedur przetargowych11. Sporządzanie przedmiarów na roboty remontowe12. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych wykonawców biorących udział w przetargach organizowanych przez Zakład (m. in. w sprawie możliwości uzupełnienia - korekty kosztorysu)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
złotych brutto - do uzgodnieniaPraca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowypraca w równoważnym systemie czasu pracypraca w budynku ZK "PGM" w Chorzowie przy ul. Batyckiej 8. Budynek niedostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (brak windy, brak przystosowania sanitariatów)w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w rozumieniu art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1202), zostanie zawarta umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy elektronicy i pokrewni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: niekaralność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gmin, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nieposzlakowana opinia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
uprawnienia budowlane oraz znajomość procesów budowlanych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
wykształcenie o profilu technicznym ogólnobudowlanym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: zdolność do analizy i wnioskowania

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość,

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Adres pracodawcy:
Bałtycka 8/101/I piętro, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty należy złożyć w Zakładzie Komunalnym "PGM" w Chorzowie, ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją "nabór na stanowisko inspektor ds. technicznych" w nieprzekraczalnym terminie do 04 listopada 2019r. wymagane dokumenty:list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisemkwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę - opatrzony własnoręcznym podpisemkserokopie dokumentów - potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawiania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnieniakopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nie posiadających obywatelstwa polskiego)oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowego, o posiadani nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej - opatrzony własnoręcznym podpisemkserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnejklauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji opatrzone własnoręcznym podpisemDopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznej albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik. Adres skrytki Zakładu Komunalnego "PGM" w Chorzowie na ePUAP-ie: /zkpgm/SkrytkaESPszczególowe informacje: www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 04.11.2019r. Poniedziałek - środa 07-15, czwartek 07-17, piątek 07-13

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Chorzów

Gmina pracodawcy: Chorzów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzów

Ulica pracodawcy: Bałtycka

Numer budynku pracodawcy: 8/101

Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy elektronicy i pokrewni

Data dodania oferty pracy: 24.10.2019

Oferta pracy ważna do: 04.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4bc47d9172b5524ed9efbcbf5bac6af8

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Brzustów (łódzkie)

POZOSTALI MAGAZYNIERZY I POKREWNI - od 1 850 PLN

skanowanie, przepakowywanie i selekcja towaru , obsługa programu " RETURNCLIENT".3 miesięczne doświadczenie w obsłudze programu " RETURNCLIENT"
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Świebodzin (lubuskie)

REFERENT - 925 - 1 500 PLN

a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)

PROJEKTANT GRAFIKI STRON INTERNETOWYCH - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ulotek reklamowych na rynki wschodnie - Ukraina, Rosja, Białorus.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Kalisz (wielkopolskie)

MONTER ŚLUSARKI ALUMINIOWEJ (NR 1485) - od 2 000 PLN

montaż konstrukcji aluminiowych na hali produkcyjnej
ALU-IDEAL spółka z o.o. - 2017-03-27 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)

CHECKER - od 2 688 PLN

Kontrola, skanowanie i liczenie produktów
LEGION CK Sp. z o.o. - 2019-10-07 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM, KADR I ADMINISTRACJI - od 2 300 PLN

m.in.: obsługa narad, spotkań organizowancy przez Dyrektora i Zastępców, oraganizowanie przyjęć interesantów przez Dyrektora i Zatępców, w tym prowadzenie ewidencji spraw wnoszonych podczas przyjęć interesantów i czuwanie nad terminowym ich załatwianiem, prowadzenie ewidencji zarządzeń Dyrektora oraz ich zbiorów, obsługa kancelaryjna Urzędu, zapewnienie właściwego obiektu korespondencji wpływającej do Urzędu. Więcej na temat przedmiotowej oferty: http://pup.jaworzno.ibip.pl/public
Powiatowy Urząd Pracy - 2018-02-07 - Jaworzno (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 11,03 PLN

Sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych, mycie okien, sprzątanie sanitariatów.
P.U.H. PERFEKT MARZENA KUŁAGA, KATARZYNA LEWANDOWSKA SPÓLKA JAWNA - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW OCHRONY ZWIERZĄT W ZESPOLE DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 800 PLN

ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności;prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt;prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-04-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - KUCHARZ - od 13,7 PLN

1. Przygotowywanie produktów KFC zgodnie ze standardami oraz dbanie o ich jak najwyższą jakość.2. Utrzymywanie czystości w miejscu pracy.3. Współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji.
kontakt przez OHP - 2018-10-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - INSTALATOR - od 4 500 PLN

Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i remontami zarządzanych budynków. Kierowanie i nadzorowanie robót.
Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych - 2019-11-14 - Jaworzno (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU - 4 600 - 5 500 PLN

sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-06-19 - Lubin (dolnośląskie)

PROJEKTOWANIE WNĘTRZ I OBSŁUGA KLIENTA (N) - do 3 000 PLN

Obsługa klienta, projektowanie wnętrz przy wykorzystaniu sprzedawanych produktów, sprzedaz produktów.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wołomin (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Kontrola wyrobów gotowych,współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymogów jakościowych klientów,prowadzenie rzetelnej dokumentacji,znajomość rysunku technicznego.Godziny pracy: 6:00-14:00,14:00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. ENERGETYCZNYCH - od 3 500 PLN

Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-29 - Wejherowo (pomorskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE W PROCESIE PAKOWANIA - od 13,7 PLN

- kompletacja towaru- czynności pomocnicze przy pakowaniu- obsługa urządzeń pakujących- kontrola jakości pakujących produktów
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR DO SPRAW PŁAC - od 2 600 PLN

1. naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych i sporządzanie list płac,2. rozliczanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniami i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za pomocą programu PŁATNIK,3. rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych,4. prowadzenie rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym,5. przekazywanie środków pieniężnych z tytułu wynagrodzeń na konta pracowników,6. wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla obecnych i byłych pracowników, w tym Rp-7,7. sprawdzanie pod względem formalnorachunkowym dowodów finansowych stanowiących podstawę do zapłaty oraz pod względem merytorycznym dokumentów dotyczących zadań na stanowisku pracy,8. zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników, uprawnionych członków ich rodzin, osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń,9. sporządzanie deklaracji, sprawozdań GUS,10. sprawowanie zastępstwa za inspektora do spraw kadr,11. prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,12. uzgodnienie kont analitycznych i syntetycznych dotyczących zadań na stanowisku pracy,13. odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji księgowej,14. prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów,15. inne zagadnienia księgowo-finansowe.1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe lub średnie,b) co najmniej 4 letni staż pracy w księgowości,c) znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a)znajomość:ustawy o rachunkowości,ustawy o finansach publicznych,rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ustawy systemie ubezpieczeń społecznych,b) znajomość obsługi komputera,c) umiejętność analitycznego myślenia,d) umiejętność interpretacji przepisów prawa,e) umiejętność pracy w zespole,f) odporność na stres,g) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracyh) wysoka kultura osobista.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-10-18 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ORGANIZACYJNO - KADROWYCH - od 2 450 PLN

Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta. Ewidencjonowanie zawartych przez komendanta porozumień. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie. Nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu - 2019-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - od 2 250 PLN

Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP ipracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczeniaspołeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowaniaWystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowychPełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUSSporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUSSumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacjirozliczeniowej potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS,sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy.WARUNKI PRACYPraca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie sprawpoza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Przewidywany okres zatrudnienia 01.04.2019 - 01.04.2020 (służba przygotowawcza).INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR KSC PF.W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Techniki i metody naboru: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:I. Etap 1 - weryfikacja dokumentów:a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogówformalnych,b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletudokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.II. Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych zzakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.).Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnejliczby punktów.b) sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,skaner),obsługi programu MS Office.III. Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.IV. Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powodujewykluczenie z dalszego postępowania.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naborudostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowejwww.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, zzastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.*Podczas etapu 2 i 3 ocenie podlega: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowościoraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętnośćwspółpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac oraz organizowania szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS,dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, chęć rozwoju, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy.Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami: pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 42223 z dnia 05.02.2019 r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 lub 236. Aplikację należy składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-02-05 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU-OFERTA KONKURSOWA- - od 2 900 PLN

Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 000 PLN

Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; ewidencja zwolnień lekarskich;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.Umowa na czas zastępstwa przez okres ok. 6 miesięcy,
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabrze (śląskie)

KIEROWNIK KUCHNI - od 2 000 PLN

sporządzanie potrawobliczanie wartości odżywczychobsługa przyjęć okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kończyce Małe (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY MAGAZYNU - 2 000 - 3 000 PLN

Ochrona mienia sklepu na terenie magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL ZAJĘĆ ARTYSTYCZNYCH - od 20 PLN

Prowadzenie zajęć artystycznych w gimnazjum. Kontakt tel. 694 681 903
Społeczne Gimnazjum Nr 1 w Łopusznie, ul. Konecka 2, 26-070 Łopuszno - 2016-08-24 - Kłucko (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWLANYCH, INWESTYCJI I REMONTÓW. - od 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-05-14 - Polkowice (dolnośląskie)

CUKIERNIK - od 2 250 PLN

Samodzielne pieczenie ciast domowych.
FIGARO Joanna Śmiałko, Wojciech Śmiałko Spółka jawna - 2019-03-26 - Zamość (lubelskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klientakontrola jakościkomponentów i produktów gotowychwypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danychzbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnegopodejmowanie decyzji o potrzebie zatrzymania linii produkcyjnejwsparcie produkcji w ustalaniu i podejmowaniu działań korygujących odnośnie detali współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Jakościdokonywanie pomiarówzgodnie ze specyfikacjamiOferujemy:pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnejmożliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowymliczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowyzdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branżyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klientastałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatkigabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistówbezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładupracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej ceniepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego IJProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-05 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 1 850 - 3 300 PLN

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie wyższe, staż pracy min. 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralnośćWYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub inne), doświadczenie w prowadzeniu inwestycji, uprawnienia budowlane, znajomość programów do kosztorysowania i projektowania, studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty w zakresie zamówień publicznych, budownictwa, architektury, inżynierii środowiska, dobra znajomość ustaw prawa budowlanego, zamówień publicznych, kpa, o samorządzie gminnym, prawo jazdy, rzetelność, samodzielność, obowiązkowość, punktualność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera i urządzeń biurowych;ZAKRES ZADAŃ: przygotowanie, realizacja i rozliczanie inwestycji, opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzanie dokumentów OT.Dokumenty aplikacyjne składać osobiście w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wlkp., pokój nr 130 lub wysłać pocztą (SZCZEGÓŁY OFERTY: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl)
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)