STARSZY INSPEKTOR DS. NIERUCHOMOŚCI Warszawa oferta pracy Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 740 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 740 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 740 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe- geodezja/prawo/administracja/zarządzanie; uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego lub zarządcy nieruchomości; min. 5 lat stażu pracy; ponad 2 lata doświadczenia w zakresie gospodarowania nieruchomościami. Zakres obowiązków: opracowywanie zasad i procedur gospodarki nieruchomościami, nadzór i koordynacja nad wykonywaniem tych zasad, sporządzanie pełnomocnictw i upoważnień z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz opiniowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień z tego zakresu przygotowanych przez inne komórki Zarządu, przeprowadzanie postępowań oraz przygotowywanie umów cywilnoprawnych w zakresie gospodarowania nieruchomościami (np. najem/dzierżawa) oraz cenników opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją targowiska okolicznościowego wokół cmentarzy komunalnych, prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powierzonymi w zarząd i administrowanie Zarządowi, kontrola wykonywania umów przez najemców, dzierżawców, ustalanie wysokości opłat z tytułu realizacji umów, obciążanie za bezumowne korzystanie użytkowników bez tytułu prawnego do nieruchomości, prowadzenie ewidencji umów najmu, dzierżawy, użyczenia, bezumownego użytkowania, analizowanie nieruchomości pod względem podatku od nieruchomości, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie analizy cen nieruchomości i sporządzanie stosownych kalkulacji, analizy skutków, w tym również finansowych, obsługa interesanta, przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów opinii, sprawozdań i rejestrów, realizacja spraw z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, ocena realizacji zadań, ocena ryzyka. Miejsce pracy: Zarząd Cmentarzy Komunalnych ul. Powązkowska 43/45, Warszawa - Żoliborz. Zgłoszenia osobiste lub telefoniczne: 22 277 40 07. Więcej informacji odnośnie zgłoszenia na stronie: http://zck.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/6ED2B7FA-1045-4A2D-B8AE-3D6938AB6552,frameless.htm
Nazwa pracodawcy: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Powązkowska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2016
Data dodania oferty pracy: 15.01.2016
Oferta pracy ważna do: 05.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ułożenie kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej, montaż rur stalowych i z tworzywa sztucznego, zgrzewanie doczołowe i elektrooporowe, montaż urządzeń sanitarnych. Praca na terenie Gliwic i okolic oraz w delegacji.
ROWIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-25 - Gliwice (śląskie)
Zabezpieczenie jednostki wojskowej w zakresie rozwoju fizycznego kadry wojskowej. Opracowywanie planu szkoleń. Prowadzenie zajęć sportowych z kadrą zawodową. Nadzorowanie szkolenia programowego i uzupełniającego. Udział w organizowaniu egzaminów sprawności fizycznej kadry. Organizowanie zgrupowań przygotowawczych reprezentacji JW dla poszczególnych dyscyplin sportowych. Prowadzenie gospodarki materiałowej. Organizowanie zajęć pokazowych i kursów instruktorsko-metodycznych.
Jednostka Wojskowa nr 4651 - 2017-03-08 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż hal namiotowych
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:• Obsługę handlową klientów firmy w oddziale PROSAT Technika Grzewcza Krzyżanowice (parter)• Prace magazynowe, m.in. przyjmowanie, wydawanie towarów• Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów sprzedażowych / magazynowych• Utrzymanie porządku i ładu w placówce handlowej i jej otoczeniu
PROSAT Fojcik Spółka Jawna - 2018-01-05 - Krzyżanowice (śląskie)
kpracownik fizyczny
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Złotniki (wielkopolskie)
Ustawienie i regulacja maszyny, utrzymanie stabilnej produkcji, kontrola jakości produktów, nadzór nad pakowaczami
Bong Cały Świat Kopert Sp. z o. o. - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
-nadzór nad prawidłową obsługą informatyczną, łącznościową oraz wprowadzaniem danych do KSIP,- zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeńi systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych,- udzieleniu wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych,- rozwiązywanie na bieżąco problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych,- wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów,- wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych,- zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki,- utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki,- nadzór i kontrola sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów PDOZ i kontroli dostępu,- wdrażanie nowych aplikacji zapewniających informatyczne wsparcie wykonywanych zadań KPPw Piasecznie,- nadzór nad prowadzeniem ewidencji sprzętu i wyposażenia w zakresie łączności i informatyki,- nadzór nad procesem wybrakowania sprzętu łączności i informatyki,- zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do użytkowego sprzętu informatyki,- nadzór nad nadawaniem i weryfikacją uprawnień,- prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki,- wprowadzanie danych (formularzy, kart, orzeczeń, decyzji, wyroków, postanowień), rejestracjaw systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych,- weryfikowanie rejestracji wprowadzanych do KSIP, danych na formularzach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach itp.,- sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania w oparciu o prowadzone zbiory i posiadane programy użytkowe KSIP, POBYT, rejestracja decyzji o zobowiązaniu do opuszczenia terytorium RP,- typowanie zdarzeń podobnych, przestępstw i przestępcach do celów rozpoznania policyjnego oraz typowanie zdarzeń, dokumentów i pojazdów po niepełnych danych,- nadzorowanie i realizacja zadań z zakresu archiwizacji dokumentów,- utrzymanie i obsługiwanie sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łącznościi informatyki,- branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki,- nadzorowanie i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji,- wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających z bieżących i zaistniałych okoliczności
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Montaż ogrodzeń panelowych, siatkowych, słupków, wykonanie położenia podmurówki - na terenie Piły i okolic. Umowa zlecenie od marca 2017r. na okres 3 m-cy.
"TOP FENCE" JAROSŁAW GRZEŚKOWIAK - 2017-03-02 - Piła (wielkopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w zakresie usług fotografii do dokumentów
Parafiniuk Tadeusz Agencja Pośrednictwa Ubezpieczeniowego i Finansowego LAXO - 2017-07-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontrola jakości produktw, koordznacja wysyłe,koordynacja prac produkcji na etapie wykończenia,kontrola zaopatrzenia,fakturowanie, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Nowy Targ (małopolskie)
Wykonywanie instalacji kablowych dla klientów indywidualnych na sieciEtth oraz CU
Calipso.pl Haber Robert - 2017-05-09 - Opole (opolskie)
REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Karnice (zachodniopomorskie)
wykonywanie instalacji CO i CCW, izolowanie, remont instalacji energetyki cieplnej
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Tarnów (małopolskie)
Wycinka / pielęgnacja drzew. Zgłoszenia mailowe lub telefoniczne do pracodawcy.
TOMASZ CHANDZE - ACER CHIRURGIA DRZEW - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Jednostki, udział a ocenie założeń i dokumentacji dotyczących zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji. Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z przeprowadzonych badań, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2016-12-01 - Barcząca (mazowieckie)
przyjmowanie towarów, ogsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Żuromin (mazowieckie)
odpowiedzialność materiałowa, sprawy związane z obiegiem dokumentacji magazynowej, zaopatrzenie firmy w materiały do produkcji, zakupy materiałów
Metalowa Spółdzielnia Inwaliów - 2018-08-30 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność i dopilnowanie kelnerów nad prawidłowym przyjmowaniem zamówień od gości, nadzór kelnerów nad obsługą gości, odpowiedzialność i nadzór nad imprezami okolicznościowymi, umiejętność zarządzania i kierowania grupą kelnerów, wydawanie poleceń oraz powierzanie obowiązków.Wymagania: dyspozycyjność w tygodniu oraz w weekendy, profesjonalna obsługa gości, dbanie o porządek i czystość, mile widziane doświadczenie zawodowe, chęć do pracy.
Adam Samorajczyk "Restauracja nad Odrą" - 2017-01-16 - Racibórz (śląskie)
1) Sporządzanie notatek informacyjnych oraz pism urzędowych 2) Przeglądanie portugalskojęzycznych lub anglojęzycznych czasopism i wyszukiwanie informacji ekonomiczno-politycznych nt. Brazylii3) Tłumaczenie robocze z języka portugalskiego lub angielskiego na język polski i odwrotnie4) Pomoc w organizacji obchodów świąt narodowych lub innych przyjęć w Ambasadzie5) Uczęszczanie na przyjęcia organizowane w Korpusie dyplomatycznym6) Pomoc w bieżący pracach poszczególnych referatów
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Wspieranie tworzenia i zarządzanie procesem prognozowania (tygodniowo, miesięcznie,kwartalnie). Rezerwacje, przychody i Opex; Dostarczanie wysokiej jakości analiz finansowych i wsparcie biznesowe. Nie chodzi tu tylko o tworzenie danych, ale również o zapewnienie wglądu i analizy; Wspieranie Kontrolerów i FD w dostarczaniu odpowiednich informacji P&L do organizacji sprzedaży (pomiar wskaźników rentowności portfela itp.); Wspieranie najlepszych praktyk Opexu w zakresie kontroli w każdym z regionów geograficznych. Dostarczanie analiz i sprawozdań dyrektorowi finansowemu; Przyczynienie się do rozwoju procesów rocznego idługoterminowego planowania wyznaczania celów.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podejście do pracy, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów poza miejsce pracy, znajomość AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych zw. z budową, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budowę, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
Czynności pomocnicze w przetwórstwie rybnym.
PROGRES HR Sp. Z O. O. - 2017-12-04 - Kartoszyno (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
1. Implementacja nowych wymagań, 2. Odpowiedzialny za 3 aplikacje JAVAowe w ramach Custody Transfer Applications oraz za ich utrzymanie w ramach 3 lini wsparcia, 3. Analiza, implementacja, testowanie, instalacja oraz rozwijanie applikacji, 4. Odpowiedzialność architektoniczna oraz dostarczenie rozwiązań w ramach głównych projektów w dziale Custody and Transfer. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) Prowadzenie kasy:b) wystawianie czeków gotówkowych,c) ewidencja przychodu i rozchodu gotówki,d) sporządzanie raportów kasowych,e) opisywanie rachunków,f) Syntetyczne i analityczne księgowanie środków ZFŚS,g) Przygotowanie rachunków do zatwierdzenia przez Dyrektora i Gł. Księgowegoh) Prowadzenie rejestru zleceń na zakup artykułów i usług,i) Przygotowywanie przelewów,j) Prowadzenie rejestru zakupu towarów poniżej 30.000 euro zgodnie z obowiązującymi przepisami,k) Zastępstwo - magazyn żywnościowy i gospodarczy,l) Zastępstwo płace,m) Systematyczne samokształcenie z dziedziny księgowej,n) Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż.,o) Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,p) Wykonywanie innych zadań wg zaleceń Dyrektora i Gł. Księgowegoq) Dbałość o tereny zielone Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawskur) Przestrzeganie regulaminu pracy oraz obowiązujących zarządzeń; Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;b) zatrudnienie na postawie umowy o pracę;c) wykonywanie zadań w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku;d) praca na w ww. stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy, natomiast występują uciążliwe warunki pracy (praca przy komputerze);e) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1786) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Domu Pomocy społecznej w Szpęgawsku stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 9/09 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku z dnia 9.06.2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Wynagradzania pracowników w Domu pomocy Społecznej w Szpęgawsku;
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2016-05-11 - Szpęgawsk (pomorskie)
Prowadzenie zespołów wokalnych, chóru, gospel, nauczanie improwizacji wokalnej i interpretacji piosenki, realizacja scen musicalowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)