PRAKTYKANT W AMBASADZIE RP W BRASILII Warszawa oferta pracy MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Stanowisko: PRAKTYKANT W AMBASADZIE RP W BRASILII
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Sporządzanie notatek informacyjnych oraz pism urzędowych 2) Przeglądanie portugalskojęzycznych lub anglojęzycznych czasopism i wyszukiwanie informacji ekonomiczno-politycznych nt. Brazylii3) Tłumaczenie robocze z języka portugalskiego lub angielskiego na język polski i odwrotnie4) Pomoc w organizacji obchodów świąt narodowych lub innych przyjęć w Ambasadzie5) Uczęszczanie na przyjęcia organizowane w Korpusie dyplomatycznym6) Pomoc w bieżący pracach poszczególnych referatów
Data publikacji: 2015-10-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Sporządzanie notatek informacyjnych oraz pism urzędowych 2) Przeglądanie portugalskojęzycznych lub anglojęzycznych czasopism i wyszukiwanie informacji ekonomiczno-politycznych nt. Brazylii3) Tłumaczenie robocze z języka portugalskiego lub angielskiego na język polski i odwrotnie4) Pomoc w organizacji obchodów świąt narodowych lub innych przyjęć w Ambasadzie5) Uczęszczanie na przyjęcia organizowane w Korpusie dyplomatycznym6) Pomoc w bieżący pracach poszczególnych referatów
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W AMBASADZIE RP W BRASILII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Preferowana znajomość jęz. angielskiego, portugalskiego, hiszpańskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę, łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność dokonywania analiz i logicznego myślenia oraz właściwej organizacji pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Preferowane kierunki studiów: iberystyka, filologia, stosunki międzynarodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Należy bezpośrednio skontaktować się z placówką:Ambasada RP w BrasiliiSES, Av. das Nações, Qd. 809, Lt. 33, 70.423-900, Brasilia-DF, Brasil Tel.: +55 61 32128000 Faks: +55 61 32428543 brasilia.amb.sekretariat (at) msz.gov.pl http://www.brasilia.msz.gov.pl/pl/2) Praktyka dotyczy studentów co najmniej III roku studiów3) Dokumenty dostępne na stronie: http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/praca_i_kariera/praktyki/formularze_dokumenty/
Nazwa pracodawcy: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Adres pracodawcy:
AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• inny: UCZELNIA POWINNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WYBRANĄ PLACÓWKĄ ZAGRANICZNĄ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.BRASILIA.MSZ.GOV.PL/PL/
Ulica pracodawcy: AL. SZUCHA
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
1) Zdobycie wiedzy na temat kultury, sytuacji gospodarczej i warunków życia w Brazylii oraz w innych krajach Ameryki Łacińskiej2) Nauka i weryfikacja w praktyce zasad protokołu dyplomatycznego3) Umiejętność w zakresie wyszukiwania i weryfikacji trudno dostępnych informacji
Data dodania oferty pracy: 28.10.2015
Oferta pracy ważna do: 17.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie dokumentów handlowych, prace administracyjne i biurowe
AGD Pasterski Spółka Jawna - 2017-01-20 - Kobyłka (mazowieckie)
poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce i w stat. publ.; zapoznanie z działalnością publikacyjną Urzędu oraz z zasadami opracowania wydawnictw stat. i opracowań sygnalnych; zapoznanie z ogólnymi zasadami przygotowywania danych, zasadami sporządzania tablic, także w wersji dwujęzycznej; zapoznanie z bazami danych stat. i wyliczaniem podst. wskaźników stat.; udział w uzup. danych.
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy - 2017-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca od 07.15 do 15.15wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- naprawa opon i dętek oraz innych elementów gumowych metodą wulkanizacji,- naprawa, regeneracja, konserwacja opon i dętek,- wyroby przemysłu oponiarskiego,- weryfikacja elementów gumowych,- ustalanie przyczyn uszkodzenia,- określenie metod oraz technologii naprawy,- ustalanie kosztu i zakresu pracy z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
- Szkolenie BHP, Ppoż.,- Zapoznanie się z lokalem oraz z urządzeniami do obsługi gości (klientów),- Zapoznanie się z MENU LOKALU,- Zapoznanie się z zasadami panującymi w miłej i rzetelnej obsłudze klientów- Zasady SAVOIR VIVRE,- Utrzymanie czystości zastawy stołowej i szklanej,- Utrzymanie czystości na sali konsumpcyjnej w lokalach- podłoga, stoły, Bar,- Zapoznanie się z zasadami współpracy z pozostałymi działami z kuchni.Staż w godzinach 11.00-19.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
- opieka na d sprzętem komputerowym,- instalacja i aktualizacjia oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL,Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-10-03 - Zabrze (śląskie)
USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKOŚCI, ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO, OPRACOWANIE DECYZJI W ZAKRESIE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH, USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTANIA NADPAŁAT I NIEDOPŁAT EMERYTUR I RENT ORAZ DODATKÓW DO EMERYTUR I RENT, USTALENIE WYSOKOŚCI POTRĄCEŃ Z EMERYTUR I RENT Z TYTUŁU ZALEGŁYCH SKLADEK, NADPŁAT ORAZ INNYCH TYTUŁÓW, USTALANIE I POBIERANIE ZALICZKI NA PODATEK DOCHODOWY I SKLADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJETNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚC, PRAWO JAZDY KAT B (WYMÓG POŻĄDANY)DOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAC LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BHP ORAZ WYSOKA MOTYWACJA I UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY Z PROWIZJĄ OD REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON).
Dalimex sp. z o.o. - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Transport międzynarodowy.Wymagania: prawo jazdy kat. "C" + "E", karta kierowcy.
"Henlax" Usługi Transportowo-Handlowe Henryk Lasak - 2016-10-25 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 7) Obsługa: urządzeń biurowych, komputera, I-Mare, SWIŻB, urządzeń pomiarowych, systemu monitoringu.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-25 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
1.Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2. Zapoznanie z zadaniami i procesami realizowanymi w komórce Ubezpieczeń i Składek. 3.Uczestniczenie i wsparcie realizacji bieżących działań Wydziału 4. Zapoznanie z prowadzeniem bieżącej dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań 5. Poznanie obiegu dokumentów miedzy komórkami organizacyjnymi. 6. Zaznajomienie się z zasadami archiwizowania dokumentacji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
ODDZIAŁ ZUS W PILE - 2015-10-26 - Piła (wielkopolskie)
1/ czynny udział w posiedzeniach Zarządu,2/ organizacja i nadzór pracy komórki finansowo-księgowej,3/ sporządzanie sprawozdań fianansowych,4/ sporządzanie deklaracji podatkowych ,4/ sporządzanie planu f.płac i kosztów Zarządu, 5 /rozliczanie kredytów zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 30.11.1995r. O pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych,z późniejszymi zmianami,
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-03-14 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klienta, praca z komputerem.
KOWALK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Bartniczka (kujawsko-pomorskie)
1) współpraca w przygotowaniu projektów programowych,2) udział w wybranych wydarzeniach programowych Instytutu,3) pomoc w obsłudze administracyjnej,4) praktyka w bibliotece i mediatece Instytutu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
- opieka nad sprzętem komputerowym- instalacja i aktualizacja oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL, Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
Sąd Rejonowy w Zabrzu - 2018-02-02 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem II zmiany pn-nd od 6.00 21.00 (godziny i dni pracy uzależnione o sprzątanego punktu)Kontakt osobisty ul. Odrodzenia 10, SKLEP JANTAR BOX 17
Clar System S.A. - 2016-05-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praktykant w Wydziale Edukacji i Rozwoju w Biurze Organizacji i Kadr odpowiedzialny będzie za:- pomoc przy archiwizacji dokumentów- tworzenie zestawień i dokumentów na potrzeby Wydziału (MS Office)
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
murowanie, tynkowanie ścian i sufitów, przygotowywanie zapraw tynkarskich
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Piaseczno (mazowieckie)
zbieranie owoców
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
•archiwizowanie spraw prowadzonych w Oddziale ds. Cudzoziemców, w celu przekazania dokumentów do archiwum zakładowego, zapoznanie się z: rozporządzeniem PRM ws. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, •zapoznanie się zasadami obiegu dokumentów w administracji publicznej oraz ich archiwizacji,•wsparcie bieżących zadań biurowych Oddziału (wysyłka poczty, kserowanie dokumentów, itp.)
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej z oryginalnych receptur i przepisów.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łódź (łódzkie)
Stawianie ścian działowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sielec (świętokrzyskie)
1. POMOC W SPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI I PROWADZENIU REJESTRÓW W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ KOMÓRKI OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ, 2. POMOC W KANCELARYJNEJ OBSŁUDZE OBIEGU KORESPONDENCJI Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, 3. POMOC W KOMPLETOWANIU I SEGREGOWANIU DOKUMNETACJI DOT. REJESTRACJI PODATNIKÓW.
IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
1) Zapoznanie się z pracą Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej (priorytety, strategie, kierunki działania) oraz działalnością Wydziału Dotacji2) Wsparcie organizacyjne w działaniach prowadzonych przez Wydział Dotacji3) Przygotowywanie notatek i sprawozdań ze spotkań 4) Praca analityczna nad zleconymi dokumentami i zagadnieniami
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz cementu samochodem ciężarowym cemento-naczepą na terenie Polski.
P.H.U. Trans-Mayer Machel Jadwiga - 2017-01-04 - Rejowiec-Kolonia (lubelskie)
1. Zapoznanie się z ustawami: o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; o konsultantach w ochronie zdrowia oraz z regulaminem Wojewódzkiej Komisji ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w Białymstoku.2. Uczestnictwo w czynnościach WKZM w Białymstoku: przygotowywanie projektów pism procesowych, udział w prowadzeniu akt sprawy o ustalenie zdarzenia medycznego, zapoznanie się z zasadami sporządzania zestawień kosztów postępowania przed składem orzekającym WKZM.3. Archiwizowanie dokumentacji.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wyrabianie ciasta, lukrowanie, sprzątanie. Wymagania: wykształcenie zawodowe, kierunek cukiernik.
PIEKARNIA TRADYCYJNA Bogusław Zdrojewski - 2017-03-01 - Reda (pomorskie)