STARSZY MENED呕ER DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY MENED呕ER DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI)
Wynagrodzenie: od 17聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: j.w.
Data publikacji: 2016-09-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 17聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
STARSZY MENED呕ER DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista bankowo艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 17聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 06.10.2016
Data zako艅czenia pracy: 05.10.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: hindi, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze; doskona艂a znajomo艣膰 MS Office; do艣wiadczwenie zawodowe: 5 lat jako mened偶er w instytucji finansowej; bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i hindi- praca w mi臋dzynarodowym 艣rodowisku; umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania wszystkimi aspektami zarz膮dzania zakresem projektu i Analizy Biznesowej dla Cash Management w艂膮czaj膮c zbieranie wymaga艅 od r贸偶nych interesariuszy, tworzenie Dokument贸w Wymaga艅 Biznesowych (BRD), przegl膮danie Dokument贸w Wymaga艅 / Specyfikacji Funkcjonalnych (FRD / FSD) itp. Obowi膮zki: Stanowienie g艂贸wnego punktu kontaktowego dla Client Operations, odpowiedzialno艣膰 za koordynowanie i zako艅czone sukcesem wdro偶enie programu od pocz膮tku do ko艅ca. Zarz膮dzenie oczekiwaniami kluczowych interesariuszy. Rozwijanie i utrzymywanie plan贸w projektu dopasowanych do wymaga艅 projektu, szczeg贸艂owo opisuj膮ce / wskazuj膮ce obowi膮zkowe produkty projektu, kamienie milowe, pozycje na 艣cie偶ce krytycznej i akcje / dzia艂ania Ustanowienie w艂a艣ciwego systemu zarz膮dzania projektami (we wsp贸艂pracy z Produktem i Technologi膮), w celu dostarczania projekt贸w Przewodniczenie spotkaniom i koordynowanie dzia艂a艅 zespo艂贸w z r贸偶nych organizacji Gdzie wymagane, prowadzenie spotka艅 Komitetu Operacyjnego i Komitetu Steruj膮cego, w kt贸rych udzia艂 bior膮 liderzy wszystkich inter-funkcjonalnych zespo艂贸w Zarz膮dzanie komunikacj膮 projektow膮 i sprawowanie funkcji eskalacyjnej dla wewn臋trznych zespo艂贸w operacyjnych Zarz膮dzanie zakresem projekt贸w i w razie potrzeby zastosowanie mechanizmu kontroli zmian Prowadzenie dzia艂a艅 w zakresie testowania i potwierdzania poprawno艣ci dza艂ania rozwi膮zania pod k膮tem oczekiwa艅 klient贸w oraz zgodno艣ci ze zobowi膮aniami kontraktowymi i wynikaj膮cymi z um贸w Zapewnienie skutecznego wdro偶enia projektu na 艣rodowisko produkcyjne Odpowiedzialno艣膰 za wspieranie przygotowania odpowiedzi w procesach / post臋owaniach przetargowych; aktywne uczestnictwo w prezentacjach i demo dla potencjalnych klient贸w Identyfikowanie mo偶liwych usprawnie艅 proces贸w i wspieranie inicjatyw departamentu w zakresie inicjatyw maj膮cych na celu wdra偶anie usprawnie艅 proces贸w Zapewnienie komplementarno艣ci dostarczanych rozwi膮za艅 z perspektywy rozwi膮za艅 i gotowo艣ci operacyjnej.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista bankowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 28.09.2016
Oferta pracy wa偶na do: 04.10.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.09.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Strzy偶enie damskie i m臋skie, farbowanie, uczesanie
"DOROTEX" Dorota Szymkowska - 2016-06-01 - Andrespol (艂贸dzkie)
drobne prace remontowe, instalacyjne i rewitalizacyjne; kontrola serwisowanie i konserwacja sprz臋tu i urz膮dze艅.
Fabryka Formy SA - 2016-01-11 - Bytom (艣l膮skie)
SPECJALISTA DS. US艁UG HOTELARSKICH 1/2 ETATU: obs艂uga recepcji pokoi go艣cinnych, sporz膮dzanie i wysy艂anie aktualnych ofert dla potencjalnych go艣ci hotelowych, prowadzenie ksi膮偶ki meldunkowej go艣ci oraz ksi膮偶ki pobytu go艣ci z Niemiec, prowadzenie ksi膮偶ki nt. wsp贸艂pracy z partnerem z Niemiec- z Prenzlau (dopilnowywanie wpis贸w, wklejanie artyku艂贸w z prasy), koordynowanie i monitoring wynajmu pokoi, wystawianie faktur za noclegi, obs艂uga kasy fiskalnej przy sprzeda偶y nocleg贸w i bilet贸w do kina Panorama, sporz膮dzanie dobowych raport贸w kasy fiskalnej, nadzorowanie personelu sprz膮taj膮cego pomieszczenia hotelowe i dozorc贸w, przekazywanie informacji dotycz膮cych go艣ci hotelowych oraz innych spraw organizacyjnych dozorcom, dbanie o sprawn膮 prac臋 biura i recepcji, prowadzenie i koordynowanie wynajmu pomieszcze艅 BOK, wysy艂anie ofert pobytowych dla grup zorganizowanych, promocja dzia艂alno艣ci hotelarskiej, obs艂uga sekretariatu BOK podczas nieobecno艣ci kierownika i specjalisty ds. us艂ug gastron9micznych, przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej oraz czuwanie nad prawid艂ow膮 klasyfikacj膮 pism wychodz膮cych, prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodz膮cych i wychodz膮cych oraz obowi膮zuj膮cych segregator贸w i teczek akt, zachowanie tajemnicy s艂u偶bowej w zakresie korespondencji tajnej i poufnej, odbieranie fax贸w, telefon贸w, 艂膮czenie rozm贸w telefonicznych, rejestr faktur przychodz膮cych. ANIMATOR KULTURY 1/2 ETATU: prowadzenie warsztat贸w teatralnych z dzie膰mi, prowadzenie pr贸b kabaretowych dla doros艂ych, tworzenie tekst贸w kabaretowych dla potrzeb BOK, przygotowywanie okoliczno艣ciowych spektakli i etiud teatralnych, przygotowanie i prowadzenie okoliczno艣ciowych wieczor贸w poetyckich, muzycznych i organizowanych przez BOK, tworzenie scenariuszy imprez okoliczno艣ciowych organizowanych przez BOK, przygotowanie programu i prowadzenie imprez z okazji Dnia Kobiet, Dnia Dziecka, Inauguracji Roku Kulturalnego, Festynu Lato z Bajk膮 i innych, opieka nad Klubem M艂odych Poet贸w- organizowanie wieczork贸w poetyckich, spotka艅 z poezj膮 profesjonaln膮, klubu dyskusyjnego, wspieranie imprez okoliczno艣ciowych organizowanych przez Gmin臋 i inne jednostki na jej terenie, zorganizowanie ma艂ego przegl膮du OKR, wsp贸艂praca z Bibliotek膮 Miejsk膮 oraz innymi plac贸wkami kulturalno-o艣wiatowymi, pisanie wniosk贸w na pozyskiwanie 艣rodk贸w finansowych z zewn膮trz, pozyskiwanie sponsor贸w, wolontariuszy, wsp贸艂pracownik贸w do dzia艂alno艣ci BOK, sporz膮dzanie i rozliczanie wniosk贸w o dofinansowanie przedsi臋wzi臋膰 kulturalnych i wsp贸艂pracy z Zagranic膮, przygotowanie informacji wraz z materia艂em zdj臋ciowym o przygotowywanych i odbytych imprezach na strony internetowe i do prasy, sumienne wykonywanie powierzonych zada艅, wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onego zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.
Barlinecki O艣rodek Kultury - 2018-01-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wytwarzanie i naprawa cz臋艣ci wykonanych z blachy, monta偶 gotowych element贸w, ocena stanu blachy, przycinanie, kszta艂towanie, 艂膮czenie i monta偶 element贸w z blachy
G+P IZOMONT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-13 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
analiza rozwi膮za艅 system贸w ERP, IT oraz ich wdra偶anie w Polsce, analiza projekt贸w przetwarzania informacji; wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
ZAKRES ZADA艃1) prowadzenie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy;2) sporz膮dzanie i przedstawianie komendantowi miejskiemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpiecze艅stwa i higieny pracy zawieraj膮cych propozycje przedsi臋wzi臋膰 technicznych i organizacyjnych maj膮cych na celu zapobieganie zagro偶eniom 偶ycia i zdrowia pracownik贸w oraz popraw臋 warunk贸w pracy;3) prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych wypadk贸w przy pracy, stwierdzonych chor贸b zawodowych i podejrze艅 o takie choroby, a tak偶e przechowywanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy;4) przedstawianie komendantowi miejskiemu wniosk贸w dotycz膮cych zachowania wymaga艅 ergonomii na stanowiskach pracy oraz wynik贸w z bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy;5) ustalanie okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy oraz opracowywanie wniosk贸w wynikaj膮cych z badania przyczyn i okoliczno艣ci tych wypadk贸w oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe, a tak偶e kontrola realizacji tych wniosk贸w;6) wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi lub osobami, w szczeg贸lno艣ci w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkole艅 w dziedzinie bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz zapewnienia w艂a艣ciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracownik贸w;7) uczestniczenie w pracach powo艂anej przez komendanta miejskiego komisji bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz w innych zak艂adowych komisjach zajmuj膮cych si臋 problematyk膮 bezpiecze艅stwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.WARUNKI PRACYPraca na 0,2 etatu, jednozmianowa, w godz. 7:30 -15:30Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urz膮dze艅 biurowych. Praca w o艣wietleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku pracy mog膮 wyst臋powa膰 warunki uci膮偶liwe spowodowane wymuszon膮 pozycj膮 cia艂a - praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedz膮cej, powy偶ej po艂owy dobowego wymiaru czasu pracy, Stanowisko pracy wyposa偶one w meble biurowe dostosowane do wymaga艅 okre艣lonych dla stanowisk administracyjno -biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urz臋du oraz zadania wykonywane poza siedzib膮 urz臋du zwi膮zane m. in. z udzia艂em w komisji BHP, ustalaniem okoliczno艣ci dot. wypadk贸w w s艂u偶bie.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje si臋 na III pi臋trze budynku Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy.Budynek wyposa偶ony w klatk臋 schodow膮. Brak windy.
KOMENDA MIEJSKA PA艃STWOWEJ STRA呕Y PO呕ARNEJ W BYDGOSZCZY - 2017-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja z betonu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - 艁om偶a (podlaskie)
ocena stanu technicznego pojazd贸w; prowadzenie obowi膮zujacej dokumentacji diagnostycznej; sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cych sprawozda艅; dokonywanie zapotrzebowania i rozliczania 艣rodk贸w materia艂owych
44 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-04-27 - Czerwie艅sk (lubuskie)
Wykonywanie test贸w funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolno艣ciowych tworzonego oprogramowania; Projektowanie, budowanie struktury, konfigurowanie, instalowanie i wdra偶anie Hadoop; Przetwarza wymogi funkcjonalne i techniczne w szczeg贸艂owy projekt oprogramowania; Utrzymuje bezpiecze艅stwo danych; Tworzy "skalowalne" us艂ugi sieciowe na potrzeby trakowania danych; Tworzenie wysokiej jako艣ci kodu; Testowanie prototyp贸w a tak偶e nadzorowanie przekazania ich zespo艂om operacyjnym.
EPAM Systems Poland - 2017-12-14 - Gda艅sk (pomorskie)
Pracownik b臋dzie odpowiedzialny za mentorowanie i szkolenie pracownik贸w w zakresie integracji system贸w oraz wprowadzanie i koordynacj臋 projekt贸w dotycz膮cych ich synchronizacji oraz wsparcie swoj膮 wiedz膮 i do艣wiadczeniem w pracy lokalnych in偶ynier贸w przy wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania komputerowego
AUTOLIV POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-28 - O艂awa (dolno艣l膮skie)
ADMINISTROWANIE I OBS艁UGA NIERUCHOMO艢CI, W SZCZEG脫LNO艢CI: OBS艁UGA KLIENT脫W W RAMACH ZASOB脫W TBS I ZARZ膭DZANYCH WSP脫LNOT MIESZKANIOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ I EKSPLOATACYJNEJ NIERUCHOMO艢CI, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSK脫W I UM脫W NA DOSTAWY, US艁UGI (ZGODNIE ZOBOWI膭ZUJ膭CYMI PRZEPISAMI I WEWN臉TRZNYMI REGULACJAMI SP脫艁KI), 艢CIS艁A WSP脫艁PRACA Z PRACOWNIKAMI DS. TECHNICZNYCH I INSPEKTORAMI NADZORU, EWIDENCJA ZLECE艃 ZG艁OSZONYCH SPRAW NAJEMC脫W I W艁A艢CICIELI WSP脫LNOT MIESZKANIOWYC, WSP脫艁PRACA Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM W ZAKRESIE SZK脫D
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Monitoring sytuacji finansowej kredytobiorcy i portfela kredytowego, raporty, monitoring sp艂at, praca w j. tureckim i angielskim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prace biurowe
4 Regionalna Baza Logistyczna - 2017-01-31 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
- zapewnienie sta艂ego wysokiego poziomu dostarczanych us艂ug,- wykorzystanie funkcji biznesowych w pracy, w celu utrzymania integralno艣ci systemu w regionie EMEA ( zmiany konfiguracyjne interfejsu u偶ytkownika),- dostarczanie specjalistycznej wiedzy w obr臋bie przydzielonego zakresu obs艂ugi aplikacji i wykorzystanie umiej臋tno艣ci z zakresu technologii i oprogramowania, kt贸re pomog膮 w rozwi膮zywaniu problem贸w i zapobieganiu im.,- zaanga偶owanie w zmiany i wzmocnienie dzia艂a艅 w realizacjach projekt贸w,- wsp贸艂praca z u偶ytkownikami biznesowymi w celu zebrania i udokumentowania wymaga艅 biznesowych dla zmian systemowych i wymaganych rozwi膮za艅 oraz dostosowanie proces贸w biznesowych do funkcjonalno艣ci systemu SAP.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Rozw贸j, implementacja i wsparcie dla aplikacji IT oraz wsparcie dla zespo艂贸w wdra偶aj膮cych i opiekuj膮cych si臋 aplikacjami IT i zawartych w nich bazami danych. Tworzenie aplikacji IT w ka偶dym jego stadium, od podstaw, przez wydanie kodu do finalnego produktu. 艢cis艂a wsp贸艂praca z architektami IT, zespo艂ami wdra偶aj膮cymi oraz zewn臋trznym klientem z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
OBS艁UGA KLIENT脫W PARKU WODNEGO
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Firma remontowo- budowlana "Rymar" Ryszard Margol - 2018-08-03 - Bi艂goraj (lubelskie)
identyfikowanie i klasyfikowanie surowc贸w wt贸rnych w tym organicznych
OPTIMA RECYKLING SP. Z O.O. - 2016-07-22 - G膮sawy Rz膮dowe (mazowieckie)
Wst臋pna analiza potrzeb klienta, sprzeda偶 produkt贸w dopasowanych do potrzeb klienta, obs艂uga sta艂ych klient贸w i pozyskiwanie nowych.Adres miejsca pracy: ul. Celna 11, 48-300 Nysa oraz ul. Rynek 21, 48-340 G艂ucho艂azy.
Meritumkredyt sp. z o.o. - 2016-09-09 - G艂ucho艂azy (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik odpowiedzialny jest za wykonywanie prac technicznych, konserwacyjnych, utrzymanie obiektu w pe艂nej sprawno艣ci.Dwie zmiany 5:30-14:30-23:20, umowa o prac臋.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producent贸w. Bezpo艣redni kontakt z klientem portugalskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zarz膮dzanie co najmniej 15-osobowym zespo艂emAdekwatna ocena wykonywanych zada艅 podleg艂ego zespo艂uProwadzenie szkole艅 i rozm贸w rekrutacyjnychProwadzenie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Krak贸w (ma艂opolskie)
UDOST臉PNIANIE KSI臉GOZBIORU W WYPO呕YCZALNI I CZYTELNI I PORADNICTWO W WYYBORZE, PORZ膭DKOWANIE KSI臉GOZBIORU WG UKD, KONSERWOWANIE KSI臉GOZBIORU, PRZYGOTOWYWANIE OKOLICZNO艢CIOWYCH WYSTAW, UDOST臉PNIANIE KADRZE MATERIA艁脫W DO PROWADZENIA SZKOLE艃 呕O艁NIERZY, PROWADZENIE STATYSTYKI, ANALIZ, ITP.WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE / WY呕SZE BIBLIOTEKARSKIE LUB 艢REDNIE ORAZ KURS BIBLIOTEKARSKI, PRZY WY呕SZYM WYKSZTA艁CENIU - STA呕 PRACY 1 ROK, PRZY 艢REDNIM WYKSZTA艁CENIU WYMAGANY 3 LETNI STA呕 PRACY,KONTAKT Z PRACODAWC膭: OSOBISTY LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZES艁A膯 NA ADRES PRACODAWCYPRACA-P脫艁 ETATU-1.100 Z艁 BRUTTO + DODATEK ZA STA呕GODZINY PRACY DO UZGODNIENIA
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 - 2017-11-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie um贸w cywilno-prawnych, ZUS, zast臋pstwo kasjera, pomoc ksi臋gowa. Mile widziane osoby niepe艂nosprawne.
BA艁UCKI O艢RODEK KULTURY - 2018-05-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
-Instalacja, konfiguracja i administracja SAP HANA;- Integracja SAP HANA z SAP Soluton Manager; Wykonywanie heterogenicznych migracji z baz danych do SAP HANA (DMO);-Analiza systemu, troubleshooting i debugowanie b艂臋d贸w systemowych;-Rozwi膮zywanie zaawansowanych incydent贸w;- Monitoring systemu wraz z zale偶nymi bazami danych i aplikacjami;-Rozwi膮zywanie problem贸w klienta w zwi膮zku z u偶yciem, wydajno艣ci膮 i funkcjonalno艣ci膮 aplikacji.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ksi臋gowanie i dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych - wystawianiefaktur. Praca w godzinach 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojew贸dzka Komenda - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
Pomocnik budowlany przy pracach dekarskich, praca na wysoko艣ci powy偶ej 3. metr贸w na terenie Polski po艂udniowej. Wynagrodzenie wg stawki godzinowej.Pracodawca preferuje kontakt telefoniczny.
St臋pie艅 Mariusz P.H.U. "EM-BUD" - 2017-08-16 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)