Praca STARSZY MENED呕ER DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY MENED呕ER DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy STARSZY MENED呕ER DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI).
G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮 (ale nie s膮 ograniczone do): - Odpowiedzialno艣膰 za obs艂ug臋 i zarz膮dzanie dzia艂em pomocy technicznej i funkcjami dostarczania plik贸w; - Osi膮ganie wska藕nik贸w jako艣ciowych uzgodnionych z klientem i utrzymanie wydajno艣ci zespo艂u; - Monitorowanie ilo艣ci wiadomo艣ci e-mail oraz zapewnianie terminowo艣ci i jako艣ci odpowiedzi; - Utrzymywanie wska藕nik贸w zespo艂u niezwi膮zanych z jako艣ci膮 obs艂ugi takich jak logowanie, obecno艣膰, przestrzeganie zasad; - Publikowanie aktualnych raport贸w, takich jak EFMA, wczesne ostrze偶enia i RCA, do odbiorc贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych; - Prowadzenie regularnych grupowych spotka艅 i cotygodniowych 1-1 z pracownikami, monitorowanie planu pracy zespo艂u dziennie / tygodniowo oraz ich Indywidualnych Plan贸w Rozwoju; - Mentoring, zach臋canie pracownik贸w do skutecznego radzenia sobie z r贸偶nymi problemami i sprawami dotycz膮cymi klient贸w oraz promowanie zachowa艅, gdzie dobro klienta stawiane jest na pierwszym miejscu; - Obs艂uga eskalacji, natychmiastowe wsparcie poprzez stale monitorowanie wiadomo艣ci e-mail, niezw艂oczne zajecie si臋 eskalowanymi sprawami; - Planowanie pracy, aby w razie konieczno艣ci zapewni膰 klientom wsparcie r贸wnie偶 poza godzinami pracy; - Przygotowywanie raport贸w dla audytu, zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dla ka偶dej czynno艣ci wykonywanej przez agenta; - Obs艂uga technicznych projekt贸w globalnych dla klient贸w, w zale偶no艣ci od potrzeb; - Rozwijanie umiej臋tno艣ci technicznych zespo艂u; - Nadz贸r nad wdra偶aniem jak r贸wnie偶 utrzymaniem bie偶膮cej obs艂ugi klient贸w; - Upewnienie si臋, 偶e mapy procesu, procedury / instrukcje, 艣cie偶ki eskalacji s膮 prawid艂owe, aktualne i gotowe do u偶ycia przez zesp贸l; - Zapewnienie odpowiedniego dzielenia si臋 dobrymi praktykami i wiedz膮 merytoryczn膮 / szkole艅 w obr臋bie zespo艂u; - Identyfikowanie ewentualnych obszar贸w do poprawy, luk procesowych aktywne stosowanie kultury Citi lean; - Identyfikowanie silnych i s艂abych stron zespo艂u i zach臋canie do ci膮g艂ego rozwoju.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)