STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W REFERACIE ZARZĄDZANIA KADRAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W REFERACIE ZARZĄDZANIA KADRAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: W zakresie administracji kadrowej: 1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników;2.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); 3.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;4.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników;5.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; 6.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;7.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;8.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju:1.współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych;2.zarządzanie różnorodnością przejawiające się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną);3.współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; 4.współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej;5.współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych;6.współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego:1.przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości;2.prowadzenie badań i analiza ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych;3.monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami;4.prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych;5.analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.IV. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Data publikacji: 2020-12-04

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
W zakresie administracji kadrowej: 1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników;2.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); 3.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;4.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników;5.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; 6.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;7.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;8.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju:1.współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych;2.zarządzanie różnorodnością przejawiające się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną);3.współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; 4.współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej;5.współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych;6.współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego:1.przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości;2.prowadzenie badań i analiza ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych;3.monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami;4.prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych;5.analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.IV. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W REFERACIE ZARZĄDZANIA KADRAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.ogólny staż pracy: minimum 2 lata, w tym 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia;2.mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego;3.mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;4.umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391005507

danePracodawcy_regon: 000590645

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV);2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 2-letni staż pracy, w tym 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. kadr i rozwoju pracowników w Referacie Zarządzania Kadrami w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu, w terminie do dnia 28 grudnia 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 04.12.2020

Oferta pracy ważna do: 28.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e153487fa1435bbaf68a6efe01b10df4

Podobne oferty pracy

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - od 2 100 PLN

monter wod-kan zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnychPraca w delegacji
Marek Franczak Zakład Robót Inżynieryjnych FRAKOP - 2018-09-03 - Sławno (łódzkie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 294 - 3 149 PLN

nauczanie języka angielskiego gimnazjum
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Dębowica (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-04-14 - Żary (lubuskie)

ELEKTROMONTER - od 2 100 PLN

Montaż instalacji elektrycznych na maszynach
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLPAK - 2016-01-07 - Małe Czyste (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA ŚMIECIARKI - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
JOPEK RECYKLING Dawid Jopek - 2016-04-08 - Fabianów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESÓW I USŁUG W PIONIE DOCHODÓW (NR 2270) - od 2 100 PLN

Zapewnienie realizacji i jakości procesów i procedur oraz przygotowywanie zbiorczych raportów i sprawozdawczości w zakresie nadzorowanych usług i procesów w pionie dochodów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MALARZ - do 2 150 PLN

Malowanie klatek schodowych i pomieszczeń gospodarczych.
TECHNIKOLOR Piotr Kusznik - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I CIĘŻAROWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ZAWODZIE 1 ROK;
PHU GUCIO PRZEMYSŁAW SŁAWOMIR GUSTAW - 2016-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 300 PLN

Sprzątanie placówki KRUS w Nysie. Zatrudnienie na 1/2 etatu.
Czysty Interes Bożena Wróblewska - 2020-01-02 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. REHABILITACJI - od 37 PLN

1.prowadzenie ćwiczeń z zakresu rehabilitacji ruchowej w grupie (do 5 os) oraz indywidualnie w Sali rehabilitacyjnej z pomocą urządzeń i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz na zewnątrz Nordic Walking2.opracowywanie Indywidualnych Programów Rehabilitacji i Terapii,3.uczestnictwo w dokonywaniu okresowej, rocznej i kompleksowej oceny efektów rehabilitacji w odniesieniu do poszczególnych uczestników WTZ,4.zapewnienie bezpieczeństwa uczestników w toku zajęć,5.przestrzeganie ustalonych zasad porządku i dyscypliny pracy,6.ścisła współpraca z kierownikiem, psychologiem, pracownikiem socjalnym, instruktorami terapii zajęciowej, instruktorami zawodu/trenerami pracy zatrudnionymi w WTZ oraz rodzicami i opiekunami uczestników,7.prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczestników,8.prowadzenie kart rehabilitacji uczestników.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W WYSZKOWIE - 2019-10-03 - Wyszków (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 100 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-10-01 - Hażlach (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE PREWENCJI - od 2 300 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK RECYKLINGU/ SORTOWACZ - od 2 000 PLN

Pracownik recyklingu/ sortowacz (folia, karton,styropian- opakowania).
"MIŚ" Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Łomża (podlaskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

praca na stanowisku pomocnika budowlanego
Firma Handlowo-Usługowa "KLEPKA" Mirosław Klepacki - 2017-10-20 - Suszec (śląskie)

Kierownik Salonu - -

Media Expert zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-11-25 - Skawina (małopolskie)

STANOWISKO KSIĘGOWO - KADROWE - od 2 600 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, wprowadzanie faktur do systemów księgowych
PHU GESJA EWA SKÓRKOWSKA - 2020-02-13 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Segregacja i sprawdzanie dokumentów, wprowadzanie faktur do systemu informatycznego, sporządzanie dowodów księgowych, list płac, kontakt z klientem i urzędami
AGNES Agnieszka Hibowska - 2016-07-12 - Zawady (łódzkie)

RZEŹNIK-WĘDLINIARZ - od 2 600 PLN

wykształcenie bez znaczenia,osoba do przyuczenia,mile widziane doświadczenie i umiejętności w pracy na ww stanowiskuchęci do pracyPraca w zakładzie przetwórstwa mięsnego. Głównie produkcja wędlin.1 zmiana: 7-15
FILIP ŚLIWIŃSKI ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ŚLIWIŃSKI" - 2020-04-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 057,6 PLN

sprzedaż
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI - od 2 800 PLN

Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczącej działalności organów Gminy, więcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2019-09-13 - Starogard Gdański (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 3 000 PLN

szlifowanie,polerowanie , wiercenie ,rozwiercanie.
"RAPMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-17 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 600 PLN

pomoc przy produkcji pieczywa
kontakt przez PUP - 2020-11-30 - Biały Bór (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R7/2658-911/16 - od 1 850 PLN

opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - KIEROWCA - od 2 500 PLN

Załadunek i rozładunek towaru. Układanie towaru pod zamówienia. Dostarczanie towaru do odbiorców. Przyjmowanie dostaw. Wydawanie towaru. Praca na terenie Płocka i okolic. Godziny pracy do uzgodnienia.
KMK Dystrybucja i Handel Krzysztof Mroczek - 2018-07-02 - Płock (mazowieckie)

TYNKARZ - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)

FRYZJERKA - od 1 300 PLN

doradzanie w wyborze odpowiedniej fryzury, uczesania; strzyżenie i modelowanie włosów; koloryzacja włosów; rozjaśnianie; dekoloryzacja
kontakt przez OHP - 2020-08-18 - Kraśnik (lubelskie)

SPECJALISTA DS HANDLU - od 1 850 PLN

Sprzedaż aparatury i wyposażenia medycznego, prowadzenie dokumentacji handlowej, kontakt z klientem, oferty
MEDICOR - POL ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ SP. Z O.O. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)