STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) Hażlach oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: - Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.

Data publikacji: 2018-10-01

Lokalizacja: Hażlach (śląskie)

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hażlach

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hażlach

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,więcej informacji pod adresem: http://www.gops.hazlach.samorzady.pl/?a=624

Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszelkich niezbędnych informacji uzyskać można w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu, ul. Główna 57 w godzinach pracy Ośrodka

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Hażlach

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Hażlach

Ulica pracodawcy: Główna

Numer budynku pracodawcy: 57

Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna w Gminie Hażlach.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 03.10.2018

Oferta pracy ważna do: 12.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów.Przyjmowanie i pakowanie towarów na trasy.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Ropczyce (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

obsługa klientów, odpowiedzialność za rozwoj sieci sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, przede wszystkim pochodzenia ukraińskiego i rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - do 2 600 PLN

zapewnienie właściwej realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i w podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej , terminala, zamawianie, wycena, ekspozycja towarów, obsługa klienta ,dbanie o porządek na sali sprzedaży .
Sklep Spożywczo Przemysłowy ANETKA - 2018-02-05 - Kierzno (wielkopolskie)

OPERATOR DRUKAREK CYFROWYCH WIELKOFORMATOWYCH - od 2 600 PLN

Drukowanie zleconych prac, podstawowa obsługa maszyn, utrzymanie maszyn w należytym stanie technicznym w celu realizacji zleceń, podstawowa konserwacja drukarek podczas eksploatacji. Dalsza nauka i zdobywanie wiedzy w celu sprawnej realizacji postawionych zadań. Pozostałe prace w drukarni oraz obróbka końcowa.W ofercie zaznaczone są umiejętności, ale również rozważana jest forma przyuczenia do wykonywanego zawodu po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.po próbnym umowa na czas określony lub nieokreslonyKontakt kandydatów z pracodawcą: 717726950, 502535353, olek (at) maximedia.com.plSala H
Maxi Media Piotr Wirpsza - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER) - od 11,52 PLN

telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych, realziacja wyznaczonych planów sprzedazowych
Małopolskie Centrum Doradztwa Joanna Białas - 2016-01-21 - Chrzanów (małopolskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 13,06 PLN

Ochrona sklepów spożywczych, drogeryjnych, budowlanych. Praca chodząco-stojąca na linii kas.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - od 2 300 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom zastęczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowanie planu pomocy dziecku, udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowana sytuacja prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposobiających itp.Praca w poniedziałek w godz. 7:00-16:00; wtorek 7:00-15:00; piatek 7:00-14:00
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli - 2018-02-09 - Nowa Sól (lubuskie)

MAGAZYNIER Z BRANŻY AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA - od 3 000 PLN

Sprzedaż towaru na rynku krajowym i miedzynarodowym - praca stacjonarna lub zdalna
ENC GROUP Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA/ MAGAZYNIER - do 2 100 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z fakturą, składanie zamówień, realizacja zamówień składanych przez klienta, wystawianie faktur i paragonów.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Przasnysz (mazowieckie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

Przygotowanie i obsługiwanie maszyny do szycia, szycie wyrobów szwalniczych, likwidowanie drobnych usterek maszyny szyjącej na skutek jej eksploatacji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Mroków (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Drezdenko (lubuskie)

INSTALATOR - 1 750 - 2 200 PLN

Montaż instalacji C.O, wodnych, kanalizacyjnych i gazowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku (sporadycznie soboty) na terenie Bielska-Białej i okolic oraz Śląska (pracodawca zapewnia dojazd z siedziby firmy).
"IRŁOMET X" ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNY Irena Łozińska - 2015-12-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac związanych z konserwacją i czyszczeniem maszyn (mycie koszy i wózków piekarniczych komorowo-obrotowych MDC001, konserwacja krajalnicy ultrasonicznej do ciast Ultracut-Filou, depozytora ciast i kremów Multidrop), prace porządkowe na terenach zakładów firmy wymagające wysiłku fizycznego, w tym przenoszenie przedmiotów o dużym gabarycie (powyżej 10kg). Praca w godz. nocnych, a w sytuacjach uzasadnionych potrzeb pracodawcy - praca w godz. nadliczbowych. Wymagane: wykształcenie min. podstawowe, sprawność fizyczna, umiejętność konserwacji i czyszczenia następujących maszyn: myjki do koszy i wózków komorowo-obrotowych MDC001, krajalnic ultrasonicznych do ciast Ultracut-Filou, depozytora ciast i kremów Multidrop, prawo jazdy kat. B umożliwiające swobodny dojazd do miejsc wykonywania pracy, gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym (w godz. nocnych) i godzin. nadliczbowych, min. 3 miesięczne doświadczenie na stanowisku pracownik gospodarczy.
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO DS TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Mława (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 13,7 PLN

utrzymywanie czystości naczyń, sprzętu kuchennego oraz pomieszczeń kuchennych, przygotowywanie półproduktów, obróbka artykułów spożywczych, umowa zlecenie około 160 h wm-cu, proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 200 PLN

czyszczenie, ustawianie oraz konserwacja maszyn, renowacja maszyn, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK ROLNY (PRACE POLOWE) - do 1 850 PLN

prace polowe (talerzowanie, orka, nawożenie, głęboszowanie), obsługa deszczowni do nawadniania upraw, transport płodów rolnych z pola do magazynów
Gospodarstwo Rolne Adriana Gajdemska - 2016-01-14 - Czarnowo (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż artykułów spożywczych, obsługa klienta .Przyjęcie i wykładanie towarów, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Nysa (opolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

układanie elementów drewnianych na paletach, skręcanie szkieletów drewnianych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Zatopolice (mazowieckie)

PRACOWNIK SOCJALNY - 1 167 - 1 282 PLN

Praca socjalna z usamodzielnionymi wychowankami, skierowanymi do mieszkania chronionego.Praca w wymiarze 1/2 etatu, w zadaniowym systemie czasu pracy.Przed złożeniem dokumentacji aplikacyjnych proszę zapoznać się z wymaganiami na stronie: www.pcpr-olawa.plE-mail: mkaczmar (at) pcpr.olawa.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-10 - Oława (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję i porządek na sali sprzedaży. Sklep czynny od godz. 6:00 - 22:00.
DINO POLSKA SA - 2017-05-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 500 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-02-26 - Kobiernice (śląskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY/Z-CA GŁ KSIĘGOWEGO - od 4 300 PLN

Prowadzenie rachunkowości firmy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi oraz polityką rachunkowości Prowadzenie gospodarki finansowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli w zakresie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Terminowe opracowanie kwartalnych sprawozdań finansowych i ich analiz. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb dyrekcji. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji (w tym CIT, VAT,). Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i rekomendowanie optymalizacji podatkowych, Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych ( bilans, RZS i inne) i współpraca z audytorami zewnętrznymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz uzgadnianie obrotów i sald. Reprezentacja firmy przed organami skarbowymi i bankiem Zarządzanie i nadzór nad pracą kilkuosobowego działu księgowości
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOCNIK W WARSZTACIE - od 2 100 PLN

Montaż, obsługa wiertarki stołowej, obsługa elektronarzędzi, pomoc przy spawaniu
SORMET Konstrukcje i Urzadzenia Ryszard Sokołowski - 2018-06-21 - Sitaniec (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-06 - Komorniki (wielkopolskie)