STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R7/2658-911/16 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R7/2658-911/16
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R7/2658-911/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie: ogólne, ekonomiczne, administracyjne; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. pozycja 1182z póżn. zm.)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości należy dostarczyć do 14.07.2016 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 14.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż żaluzji, rolet, krat rolowanych w miejscach uzyteczności publicznych i w instytucjach państwowych, uczelniach i szkołach.Umowa zlecenie, 160 godz./m-c.Godziny pracy: 11:00 - 19:00, 19:00 - 03:00.Miejsce pracy: Polska - zapewniony dojazd i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w okienku kasowym, obsługa komputera ( przyjmowanie wpłat gotówkowych )
Firma INKASO Łukasz Podlewski - 2016-08-02 - Panki (śląskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)
Naprawa wózków widłowych, diagnozowanie problemów
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2017-07-20 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta hurtowego, zamówienia, reklamacje, faktury
BEL-POL Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
PRACA FIZYCZNA PRZY PRODUKCJI ROŚLINNEJ
Fructoplant SP Z O.O. - 2018-12-03 - Rzgów (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ŁOŻYSK
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w systemie dwuzmianowym w godzinach od 06:00 do 18:00 i od 18:00 do 06:00, po nocce dzień wolny; ogólne prace porządkowe
KRAJOWA SPÓŁKA CUKROWA S.A. - 2017-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
wykonywanie poboczy żwirowych po 1m z każdej strony, zagęszczanie podłoża, oczyszczanie rowów, karczowanie krzewów, porządkowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Gozdowo (mazowieckie)
GŁÓWNE ZADANIA:-POZYSKANIE KLIENTA,-PREZENTACJA OFERTY SPRZEDAŻOWEJ,-REALIZACJA WARUNKÓW WSPÓŁPRACY,-OBSŁUGA KLIENTA W TERENIEOFERUJEMY:PRACĘ WEDŁUG INDYWIDUALNIE USTALONEGO CZASU PRACY,WYNAGRODZENIE W WYSOKOŚCI 10% UZYSKANEJ SPRZEDAŻY,MOZLIWOŚĆ ZDOBYCIA DOSWIADCZENIA W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ,NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY.
"RODCANT" ROBERT KUCZMA - 2017-02-09 - Krasne (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy Leśna, obsługa interesanta
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Leśna (dolnośląskie)
- przygotowywanie dań od podstaw,- tworzenie receptur,- wycena posiłków
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Grzybowski Młyn (pomorskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Ewidencjonowanie przesyłek i przekazów pocztowych. Obsługa masowych nadawców.Praca od pon. do pt. w godz. 13:00 do 21:00
POCZTA POLSKA S.A. REGION SIECI W RZESZOWIE - 2017-06-30 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2. rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; 3. współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; 4. przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; 5. opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-19 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne wykonywanie posiłków: dania obiadowe oraz zupy.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2018-01-17 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Konsultacje z Klientami, tworzenie opinii dla Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
wykrawanie tuszek
P.P.H.U. "LEDRÓB" Jolanta Filipek - 2019-05-06 - Długowola (lubelskie)
obsługa maszyn przemysłowych oraz maszyn do szycia, szycie pokrowców w skórze i z tkanin, szycie pokrowców zgodnie z opracowanymi projektami i wydanymi do niego instrukcjami
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Piaseczno (mazowieckie)
poznanie materiałów elektrycznych, przyjmowanie towarów i ich klasyfikacja, gospodarka materiałowa, wydawanie towarów , poznawanie dostawców, poznanie komputerowego programu SAFO, obsługa klienta, wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gostynin (mazowieckie)
Przygotowanie i podanie do topienia surowców do produkcji szkła.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Wolbórz (łódzkie)
prostowanie elementów po spawaniu z użyciem pras hydraulicznych, obsługa wiertarki w zakresie wiercenia i gwintowania otworów, szlifowanie z wykorzystaniem narzędzi ręcznych.
Zakład Metalowy Gorzelak II s.c. - 2018-04-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
•weryfikacja dokumentacji kredytowej i ustalanie strategii postępowania z dłużnikami,•negocjacje/mediacje oraz obsługa wierzytelności trudnych,•monitorowanie przebiegu spraw i kontrola spłat należności,•przygotowanie wezwań do zapłaty,•nawiązywanie telefonicznego kontaktu z dłużnikami,•kontakty z sądami, komornikami, innymi instytucjami publicznymi,•raportowanie do przełożonych.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-04-04 - Łask (łódzkie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-25 - Żary (lubuskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych przy pomocy urządzeń diagnostycznych.Diagnoza i naprawa niesprawności układów po stronie elektrycznej pojazdów.
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2018-06-07 - Bełchatów (łódzkie)
sprzątanie obiektów bankowycu itp.
Amlux Sp. z o. o. - 2016-07-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykształcenie: min. podstawowe; prawo jazdy kat. B; własny samochód do wykonywania czynności służbowych; zakres obowiązków: przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, obsługa rejony samochodowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2019-08-14 - Rudziniec (śląskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych w stosunku do uczniów z nepełnosprawnością intelektualną i autyzmem. Uczestniczenie w zajęciach lekcyjnych prowadzonych przez nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzątaczka w zakładzie mięsnym/ mycie pojemnków
PPHU "MASARNIA KACPERSCY" H. T. M. KACPERSCY - 2019-01-29 - Doły Brzeskie (łódzkie)