SPECJALISTA DS HANDLU Łódź oferta pracy MEDICOR - POL ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż aparatury i wyposażenia medycznego, prowadzenie dokumentacji handlowej, kontakt z klientem, oferty
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MEDICOR - POL ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-133 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż aparatury i wyposażenia medycznego, prowadzenie dokumentacji handlowej, kontakt z klientem, oferty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
MEDICOR - POL ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 233
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 01.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
-Przygotowanie elementów pod lakier,-Lakierowanie i polerowanie,-Staranność i dokładność wykonywanych napraw,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Łęgowo (pomorskie)
Obsługa klienta, wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera.
A-OTOKA Aldona Ligęska - 2018-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporzadzanie sprawozdań i deklaracji do US, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie bieżących dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie płatności do banku, sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, ZUS, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego, prowadzenie działalności międzynarodowej
MVK CARDAN Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
- realizacja projektów rekrutacyjnych,- obsługa klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji, - aktywne poszukiwanie kandydatów na rynku pracy, - wstępna selekcja kandydatów i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, - tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja CV,- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych i face-to-face z kandydatami, - udział w lokalnych wydarzeniach związanych z rynkiem pracy, - wychodzenie z inicjatywami i proponowanie nowych sposobów dotarcia do kandydatów,- proponowanie i wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych, - przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących rekrutacji.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej, doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet,przyjmowanie zamówień, przygotowywanie zamówionego towaru w celu dostarczenia go do klienta, obsługa kasy fiskalnej i programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gostynin (mazowieckie)
Ujmowanie w dokumentacji księgowej dokumentów finansowych, sporządzanie listy płac oraz pozostałych rozliczeń pracowniczych.Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie - 2 lata - w : ksiegowość, płace, kadry.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
Administrowanie systemem informatycznym klasy ERP (enterprise resource planning )
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy; udzielanie informacji z zakresu prawa pracy pracownikom;
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kowalewice (zachodniopomorskie)
Nadzór nad spełnianiem wymagań Ochrony Środowiska w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach. Realizacja polityki firmy z zakresu Ochrony Środowiska m.in. opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze ochrony środowiska. Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie dokumentacji filaru środowiskowego zgodnie z WCM.
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2015-12-18 - Bieruń (śląskie)
Koordynacja transportu własnego i zewnętrznego,wyszukiwanie towarów i ładunków na przwóz własnym transportem,poszukiwanie ładunków powrotnych,negocjacje umów,wypełnianie dokumentów przewozowych CRM,rozliczanie kierowców
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-09-02 - Przemyśl (podkarpackie)
Poszukiwanie dotacji zgodnych ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosków dotacyjnych, tworzenie , planowanie harmonogramów i biznesplanów,obsługa i rozliczanie projektu.
ARFEN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i proceduramiMiejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa obrabiarek CNC (tj. wycinarki, laser, prasy krawędziowej, nożyc, gilotyny)uruchomienie i kontrolowanie przebiegu obrabiarki, zatrzymanie obrabiarki CNC, przygotowanie materiałów do pracy produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wola Mielecka (podkarpackie)
praca w multimedialnym salonie NC+, biegła obsługa komputera i kasy fiskalnej, wykonywanie operacji w systemie obsługi klienta, prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+, wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o wizerunek firmy
SAT-SYSTEM - 2017-03-10 - Kościan (wielkopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
sesje fotogtaficzne, obróbka zdjęć, prace graficzne
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Doręczanie paczek.
Adrian Zając - 2015-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
-wynagrodzenie: 2000 zł netto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE - PIEKARNIA, CUKIERNIA WALDEMAR MUSZYŃSKI - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie, przygotowanie i weryfikacja w ZWSI RON danych do sprawozdań, meldunków i informacji przesyłanych do przełożonych; Kontrola terminowości i poprawności ujmowania zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON sprawdzanie dowodów księgowych; przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz rocznego bilansu jednostki; przygotowanie do podpisu przez Dowódcę decyzji administracyjnych dotyczących wypłaty dodatków do uposażenia żołnierzy
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Brak danych
Inwap sp. z o.o. - 2017-08-21 - Brzeg (opolskie)