STANOWISKO URZ臉DNICZE W WYDZIALE PREWENCJI Gliwice oferta pracy STRA呕 MIEJSKA W GLIWICACH
![Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STANOWISKO URZ臉DNICZE W WYDZIALE PREWENCJI
Wynagrodzenie: od 2聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Szczeg贸艂owe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykszta艂cenie min. 艣rednie; uko艅czone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera; niekaralno艣膰; uregulowany stosunek do s艂u偶by wojskowej; sprawno艣膰 pod wzgl臋dem fizycznym i psychicznym; dobra znajomo艣膰 topografii miasta Gliwice;
Data publikacji: 2017-02-21
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: STRA呕 MIEJSKA W GLIWICACH
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Szczeg贸艂owe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykszta艂cenie min. 艣rednie; uko艅czone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera; niekaralno艣膰; uregulowany stosunek do s艂u偶by wojskowej; sprawno艣膰 pod wzgl臋dem fizycznym i psychicznym; dobra znajomo艣膰 topografii miasta Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZ臉DNICZE W WYDZIALE PREWENCJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: stra偶nik gminny / miejski
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Stra偶nik gminny / miejski
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: STRA呕 MIEJSKA W GLIWICACH
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
艢mia艂ego Boles艂awa 2a, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne sk艂ada膰 do dnia 06.03.2017r. osobi艣cie lub drog膮 pocztow膮 z dopiskiem na kopercie "Kandydat na stanowisko urz臋dnicze w Wydziale Prewencji"
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta, Termin: do 06.03.2017r. pok.114, Godziny : do 12:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: 艢mia艂ego Boles艂awa
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
BEZPIECZE艃STWO PA艃STWA, PORZ膭DEK I BEZPIECZE艃STWO PUBLICZNE
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: stra偶nik gminny / miejski
Data dodania oferty pracy: 21.02.2017
Oferta pracy wa偶na do: 06.03.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.02.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opieka nad dzie膰mi w wieku 2,5-5 lat
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA - 2017-01-17 - Wrz膮sowice (ma艂opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radomsko (艂贸dzkie)
Oferta sta偶u dla os贸b w szczeg贸lnej sytuacji na rynku pracy- 艣cie偶ka dost臋pu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykszta艂cenie zawodowe; zakres obowi膮zk贸w: wsp贸艂praca z osob膮 niepe艂nosprawn膮, opieka, pomoc w obs艂udze, zapewnienie bezpiecze艅stwa; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gliwice (艣l膮skie)
-zarz膮dzanie oddzia艂em firmy (biura handlowego),po okresie pr贸bnym utworzenie biura handlowego w mie艣cie Myszk贸w, mo偶liwo艣膰 pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klient贸w,spotkania z klientami, raportowanie sprzeda偶y,dbanie o dobre kontakty z klientami,praca w programie pakiecie Office (Word, Excel),tworzenie ofert i zam贸wie艅 dla kontrahent贸w,dbanie o dobry wizerunek firmy,praca w programie e-nova
PRO AUTOMATIC sp. z o.o. - 2016-12-19 - Myszk贸w (艣l膮skie)
obs艂uga sprz臋tu nag艂a艣niaj膮cego,obs艂uga techniczna imprez
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bia艂y B贸r (zachodniopomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodze艅, zg艂aszanie, wyrejestrowywanie i rozliczanie pracownik贸w z ZUS i US, sprawozdawczo艣膰. Wymagane: wykszta艂cenie wy偶sze, znajomo艣膰 prawa pracy, przepis贸w ZUS, podatk贸w oraz PFRON, pakietu MS Office, obs艂uga komputera, min. roczne do艣wiadczenie na podobnym stanowisku.Tel.: 95 755 32 51w.41/ 519 326 229 Kamila 呕arkowska-Dudasz. Adres e-mail: kamila.zarkowska-dudasz (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-09-16 - Sul臋cin (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Radom (mazowieckie)
konfekcjonowanie wyrob贸w, kontrola wyrobu finalnego, pakowanie wyrobu gotowego, dbanie o porz膮dek w miejscu pracy, przygotowanie p贸艂produktu dla bie偶膮cego asortymentu wg specyfikacji, wykrywanie czynnik贸w zak艂贸caj膮cych prac臋 linii
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o kt贸re ubiega si臋 kandydat- odr臋cznie podpisane o艣wiadczenie zawieraj膮ce zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wz贸r poni偶ej)- kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego wymagane niezb臋dne wykszta艂cenie i po偶膮dane oraz po偶膮dane do艣wiadczenie zawodowe
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Elbl膮gu - 2018-01-10 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
prace porz膮dkowe i pomocnicze na budowie,przygotowanie ziemi pod trawniki,chodniki,pomoc w brygadach monta偶owych i brukarskich
Przedsi臋biorstwo Budowlane MAS-BUD Sp.J.Marian i Anna Stawarczyk - 2016-10-05 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Przyj臋cie towaru, magazyn
TESCO (POLSKA) SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-17 - Suwa艂ki (podlaskie)
1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci od os贸b prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci dla nieruchomo艣ci stanowi膮cych wsp贸艂w艂asno艣膰 z osob膮 prawn膮,3) bie偶膮ca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatnik贸w,5) egzekwowanie obowi膮zku sk艂adania przez podatnik贸w deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie post臋powania podatkowego w sprawie okre艣lenia wysoko艣ci zobowi膮zania podatkowego,7) sporz膮dzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnie艅 podatkowych,9) sporz膮dzanie danych do cel贸w sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokument贸w dotycz膮cych wymiaru podatku pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechno艣ci opodatkowania podatkiem od nieruchomo艣ci od os贸b prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, b臋d膮cej jednym z element贸w kontroli zarz膮dczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorz膮dowym Kolegium Odwo艂awczym,13) przekazywanie dowod贸w ksi臋gowych do ksi臋gowo艣ci syntetycznej, dotycz膮cych wymiaru podatku za ka偶dy miesi膮c,14) dokonywanie uzgodnie艅 na koncie 221 - Nale偶no艣ci z tytu艂u dochod贸w bud偶etowych z ksi臋gowo艣ci膮 syntetyczn膮,15) przestrzeganie przepis贸w ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych i innych przepis贸w prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepis贸w w sprawie zasad rachunkowo艣ci dla prowadzenia ewidencji podatk贸w i op艂at dla organ贸w podatkowych,17) za艂atwianie interesant贸w, udzielanie im niezb臋dnych informacji i wyja艣nie艅 zgodnie ze zg艂oszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepis贸w w sprawach dotycz膮cych pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urz膮d Miasta Che艂m - 2017-01-31 - Che艂m (lubelskie)
Zgodny ze stanowiskiem
KONTER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-10 - Kurz臋tnik (warmi艅sko-mazurskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zada艅 wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Gminy w Malanowie, uchwa艂ami Rady Gminy Malan贸w, zarz膮dzeniami W贸jta Gminy Malan贸w.2. Planowanie, organizowanie oraz nadz贸r nad realizowanymi przez pracownik贸w Referatu zadaniami nale偶膮cymi do ich obowi膮zk贸w, prawid艂owym i terminowym wykonywaniem zada艅, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i s艂u偶bowej oraz przepis贸w BHP i p.po偶.3. Nadz贸r nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw zwi膮zanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw zwi膮zanych z op艂atami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikaj膮cymi z ustale艅 plan贸w zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw zwi膮zanych z ustalaniem nazw miejscowo艣ci, ulici obiekt贸w fizjograficznych oraz numeracji porz膮dkowej nieruchomo艣ci;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gmin臋;e) poszukiwania zewn臋trznych 藕r贸de艂 finansowania, przygotowywania wniosk贸w pozyskiwania tych 艣rodk贸w, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gmin臋 ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych;f) ustalania i naliczania op艂at za zaj臋cie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiekt贸w budowlanych w pasie drogowym, zjazd贸w i ich przebudowy oraz u艂o偶enia w pasie drogowym urz膮dze艅 infrastruktury nie zwi膮zanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem wieczystym, dzier偶aw膮 nieruchomo艣ci gminnych, w tym przygotowywanie um贸w na dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci oraz ustalania i naliczania nale偶nych op艂at, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania op艂at rocznych za u偶ytkowanie wieczyste, zarz膮di u偶ytkowanie nieruchomo艣ci, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytu艂u bezumownego korzystania z maj膮tku Gminy;j) tworzenia zasobu grunt贸w i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja grunt贸w, zamiana i zbywanie grunt贸w, oddawanie w u偶ytkowanie wieczyste, u偶ytkowanie, dzier偶aw臋, najem, u偶yczenie, trwa艂y zarz膮d;k) zbywania i nabywania nieruchomo艣ci zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 Gminy;l) prowadzenia spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 grunt贸w i budynk贸w oraz prowadzenia ewidencji dr贸g gminnych;m) prowadzenia spraw zwi膮zanych z gospodark膮 gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, b臋d膮cymi w艂asno艣ci膮 Gminy;n) prowadzenia spraw zwi膮zanych z bie偶膮cym utrzymaniem o艣wietlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia post臋powania i przetarg贸w na roboty, us艂ugi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zam贸wieniach publicznych;p) zapewnienia zgodno艣ci prowadzonych procedur zam贸wie艅 publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowi膮zuj膮cymi w Gminie; q) pomocy i wsp贸艂pracy z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w prowadzeniu zam贸wie艅 publicznych w zakresie wyboru trybu post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego;r) realizacja zada艅 Gminy w zakresie zaopatrzenia w energi臋 elektryczn膮, ciep艂oi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw zwi膮zanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem op艂at za zaj臋cie pasa drogowego.4. Nadz贸r nad przygotowaniem projekt贸w decyzji administracyjnych i postanowie艅 w sprawach nale偶膮cych do kompetencji Referatu.5. Wsp贸艂dzia艂anie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami b臋d膮cymi kontrahentami Gminy Malan贸w.6. Nadz贸r nad przygotowaniem materia艂贸w przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych.7. Udzia艂 w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracownik贸w Referatu oraz wyst臋powanie do W贸jta Gminy z wnioskami dotycz膮cymi wyr贸偶nie艅, nagr贸d, awans贸w oraz regulaminowych kar dla pracownik贸w Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projekt贸w uchwa艂 Rady Gminy oraz Zarz膮dze艅 W贸jta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Wsp贸艂dzia艂anie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu bud偶etu.11. Przygotowywanie projekt贸w materia艂贸w, sprawozda艅, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb W贸jta Gminy.12.Nadz贸r nad prowadzonym przez podleg艂ych pracownik贸w zaanga偶owaniem 艣rodk贸w bud偶etowych.
URZ膭D GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malan贸w (wielkopolskie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGR脫D I SK艁ADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU 呕YCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZ臉DZIE PRACY.Praca biurowa, przygotowywanie ofert sprzeda偶y, doradztwo techniczne, negocjacje z dostawcami.Wykszta艂cenie min. 艣rednie, prawo jazdy kat. "B".
PIVEXIN TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Babice (艣l膮skie)
Transport produkt贸w mro偶onych na terenie Warszawy-sklepy detaliczne.
ICE NET SP脫艁KA JAWNA PIOTR FELI艃SKI, ARKADIUSZ DYNAKOWSKI - 2016-03-30 - Otwock (mazowieckie)
Nadz贸r nad jako艣ci膮 i ilo艣ci膮 wykonywanych rob贸t, dokonywanie odbioru rob贸t zanikaj膮cych lub konstrukcyjnych, dokonywanie wpis贸w do dziennika budowy, sporz膮dzanie kosztorys贸w, rysunk贸w technicznych, udzia艂 w przegl膮dach okresowych i technicznych obiekt贸w.
O艣rodek Szkole艅 Specjalistycznych Stra偶y Granicznej Luba艅 - 2017-05-04 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
-
KORPORACJA PRZEMYS艁OWA ARKADA S.A. - 2016-02-16 - P艂oty (zachodniopomorskie)
obs艂uga kasy fiskalnej i klienta
Stronger Sp. z o.o/ Badanie rynku i opinii publicznej - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Niezb臋dne wymagania od kandydat贸w: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykszta艂cenie 艣rednie technik budownictwa, preferowane wy偶sze z zakresu budownictwa znajomo艣膰 przepis贸w prawa: ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, kodeksu post臋powania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporz膮dze艅 zwi膮zanych z problematyk膮 na stanowisku pracy, znajomo艣膰 zasad funkcjonowania samorz膮du terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane do艣wiadczenie: praca w jednostkach samorz膮du terytorialnego, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, determinacja w realizacji cel贸w, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, zaanga偶owanie, umiej臋tno艣膰 radzenia sobie ze stresem, kreatywno艣膰, dobra organizacja pracy, efektywno艣膰 i szybko艣膰 realizacji powierzonych zada艅, dyspozycyjno艣膰.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remont贸w w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawc贸w rob贸t poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadz贸r nad opracowywan膮 dokumentacj膮 techniczno-prawn膮 na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiekt贸w komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie rob贸t zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie w艂asnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegaj膮cej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie bud偶etu dla planowanych inwestycji oraz remont贸w obiekt贸w komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udzia艂 w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remont贸w obiekt贸w komunalnych.8. Przygotowywanie materia艂贸w do przetarg贸w na roboty inwestycyjne oraz remont贸w obiekt贸w komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remont贸w.9. Prowadzenie spraw ma艂ej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania w艂a艣ciwego stanu technicznego budynk贸w i ich urz膮dze艅 poprzez wykonane przegl膮dy techniczne budynk贸w. 11. Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarz膮dzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie ewidencji, opracowywanie plan贸w rzeczowo-finansowych remont贸w kapitalnych i bie偶膮cych ulic i most贸w, opracowywanie niezb臋dnej do prowadzenia remont贸w dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozlicze艅 finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remont贸w i utrzymania dr贸g, ulic, plac贸w, chodnik贸w i obiekt贸w mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dr贸g, ulic, plac贸w, chodnik贸w i obiekt贸w mostowych. 15. Wydawanie zezwole艅 na zaj臋cie pasa drogowego i orzekanie o jego przywr贸ceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie op艂at z tym zwi膮zanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizacj臋 zjazd贸w z dr贸g gminnych i wewn臋trznych. 17. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporz膮dzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytk贸w nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytk贸w.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obs艂uga komputera oraz urz膮dze艅 biurowych, kontakty z klientami zewn臋trznymi,w pe艂nym wymiarze czasu pracy w budynku Urz臋du Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 og艂oszenie o naborze wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 poni偶ej 6%.
Urz膮d Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesy艂ek w palc贸wce pocztowej, ewidencjonowanie przesy艂ek w sytemie informatycznym, sporz膮dzanie dokumentacji w zakresie us艂ug pocztowych
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-05-14 - Lubsko (lubuskie)
Zapewnienie obs艂ugi kont p艂atnik贸w w zakresie rozlicze艅.
ZAK艁AD UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)
-
TERMOPLUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-26 - Trzebiat贸w (zachodniopomorskie)
praca biurowa, wykonywanie zada艅 z zakresu ksi臋gowo艣ci bud偶etowejPraca na umow臋 o prac臋 w Siemy艣lu.Wi臋cej informacji nt. oferty znajduje si臋 na stronie:http://bip.siemysl.pl > Urz膮d Gminy > Nab贸r kandydat贸w na wolne stanowiska pracy
Urz膮d Gminy w Siemy艣lu - 2018-07-18 - Siemy艣l (zachodniopomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 22:00 od poniedzia艂ku do pi膮tku; rozdzielanie przesy艂ek zgodnie z planem kierowania, prowadzenie stan贸w magazynowych posiadanych druk贸w, obs艂uga linii foliuj膮cych, obs艂uga drukarek i urz膮dze艅 adresuj膮cych, maszyn kopertuj膮cych, sporz膮dzanie paczek, druk贸w bezadresowych i pakiet贸w; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Gda艅ska 15A
POCZTA POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
obs艂uga korespondencji, zak艂adanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sul臋cin (lubuskie)
obs艂uga klient贸w w lokalu gastronomicznym
DOLCE VITA JOANNA RYCHLEWICZ - 2016-10-20 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga komputera, program贸w monitoringu wizyjnego. Mo偶liwo艣膰 przeszkolenia
BETA SECURITY SYSTEM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-24 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)