STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ Siemyśl oferta pracy Urząd Gminy w Siemyślu
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, wykonywanie zadań z zakresu księgowości budżetowejPraca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl > Urząd Gminy > Nabór kandydatów na wolne stanowiska pracy
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Siemyśl (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Siemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, wykonywanie zadań z zakresu księgowości budżetowejPraca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie: bip.siemysl.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Siemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: bip.siemysl.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Siemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemyśl
Adres strony pracodawcy: http://bip.siemysl.pl
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzić otrzymany pakiet z danymi zlecenia, dobrać odpowiedni kolor nici oraz dodatków szwalniczych, zszyć wszystkie elementy zgodnie z instrukcją montażową, sprawdzić jakość szwów, obciąć końcówki nici szwalniczych.
WAJNERT MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.A. - 2016-09-23 - Międzybórz (dolnośląskie)
pomoc przy producji Kontakt telefoniczny695439000,695069000
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Krzysztof Bęben - 2017-06-02 - Napęków (świętokrzyskie)
Poznawanie środowiskowych - lolalnych potrzeb oświatwych, kulturalnych, rozrywkowych i rekreacyjnych, upowszechnianie kultury, organizowanie inprez, zabaw, gier, przeegladów grup twórczych, wystaw, projekcji filmowych itp. Opracowywanie planu imprez kulturowych. Prowadzenie zajęć dla mieszkańców z wybranych dziedzin: muzyczne, plastyczne, taneczne, teatralne itp, współpraca z artystami. Kontakt z mediami, organizacja konferencji prasowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sękowa (małopolskie)
- prowadzenie rekrutacji w j. rosyjskim i j. ukraińskim- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej- obsługa urządzeń biurowych- tłumaczenie dokuemtnacji z j. polskiego na j. rosyjcki, j. ukraiński- kontakty z firmami polskimi i zagranicznymi
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2018-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzątanie biura
PPHU STRUMIN KAMIL STRUMIŃSKI - 2018-07-10 - Morawica (małopolskie)
dbałość o powierzone mienie, jazda samochodem, wypełnianie druków CMR, obsługa nawigacji, kontakt z klientem w czasie załadunku i rozładunku towaru
FHU DAR - TRANS ANETA OLEJNICKA - 2018-01-31 - Turek (wielkopolskie)
Zapenia obsługę spraw ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-04-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych, uprzątnięcie sal po zajęciach.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2018-06-29 - Korczowiska (podkarpackie)
przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac-naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnychobsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników)rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichrozliczanie zaliczek, delegacji, itp.przygotowanie pasków płacowychsporządzanie zaświadczeń dla pracownikówsporządzanie rocznych deklaracji podatkowychprzygotowanie raportów na potrzeby operacyjnesporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS, PFRON, GUSnadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHPkontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, itp.)
METS sp. z o.o. - 2018-01-18 - Lubin (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w ogrodzie, naprawa i konserwacja urządzeń i maszyn
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Miłosna (łódzkie)
spawanie MIG-MAG, mile widziane TIG
Firma Ogólnobudowlana Tomasz Kaczor - 2016-10-26 - Smęgorzów (małopolskie)
prace polowe, prace przy obsłudze trzody, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Rydzyna (wielkopolskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, OBSŁUGA MASZYN SPRZĄTAJĄCYCH, PRAWO JAZDY KAT BPRACA W SZCZECINIE ( WOJSKA POLSKIEGO)
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie biura projektu, rekrutacja uczestników, kontakty z pracodawcami w celu organizacji staży.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Siedlce (mazowieckie)
rozładunek, załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, transport wewnętrzny przesyłek, przedmiotów ładunku i odsyłek, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego;
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Malowanie, szpachlowanie, układanie glazury, montowanie płyt gipsowo-kartonowych.
Zakład Budowlany Rafał Lehmann - 2016-11-21 - Kiełpino (pomorskie)
projektowanie urządzeń dla przemysłu elektronicznego
JAROSŁAW JANISZEK INTECH - 2017-12-07 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie i przygotowanie szkoleń dla pracowników firmy
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie biura, obieg dokumentów, kontakt z interesantami
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
brak
ZPHU ŻELAZO - 2017-03-08 - Sobienie Kiełczewskie Drugie (mazowieckie)
Firma poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing i klientów NC Spectrum. Jest to nowo utworzone stanowisko dlatego też do zadań kandydata będzie należało utworzenie działu marketingu oraz zasad, regulaminów i procedur oraz:• kompleksowa obsługa klienta• wdrożenie i wykorzystanie systemu CRM• uzupełnianie i rozwijanie arkuszy produktów na stronie internetowej• umowy z klientami• inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na sprzedaż i marketing, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Sortowanie, metkowanie i pakowanie towaru (odzieży)- Praca w Pruszczu Gdańskim w systemie 3-zmianowym,- Uowa zlecenie na ok. 2 tygodnie, a następnie umowa na czas określony,- Kontakt telefoniczny: 697-120-097, -Kontakt e-mail: anna.kwiatkowska (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca związana z produkcją granulatu cementowego, obsługa ładowarki
Mo-BRUK S.A. - 2018-07-27 - Skarbimierz (opolskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Głuszyca (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; 2 lata doświadczenia zawodowego; zakres obowiązków: montaż i obróbka konstrukcji stalowych; umowa zlecenie; praca na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Gliwice (śląskie)
Pomoc przy montażu trumien
WALOTEK Firma Handlowa Spółka Jawna - 2018-07-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klienta, strzyżenie oraz wykonywanie innych prac fryzjerskich, utrzymanie czystości i porządku w salonie, przygotowywanie zamówień.
Salon Fryzjerstwa Artystycznego Dariusz Degowski - 2016-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)