STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ Siemyśl oferta pracy Urząd Gminy w Siemyślu

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: praca biurowa, wykonywanie zadań z zakresu księgowości budżetowejPraca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl > Urząd Gminy > Nabór kandydatów na wolne stanowiska pracy

Data publikacji: 2018-07-18

Lokalizacja: Siemyśl (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Siemyślu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca biurowa, wykonywanie zadań z zakresu księgowości budżetowejPraca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemyśl

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, administracja

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie: bip.siemysl.pl

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Siemyślu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: bip.siemysl.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Siemyśl

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Siemyśl

Adres strony pracodawcy: http://bip.siemysl.pl

Ulica pracodawcy: Kołobrzeska

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 18.07.2018

Oferta pracy ważna do: 27.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SZWACZKA - od 925 PLN

Sprawdzić otrzymany pakiet z danymi zlecenia, dobrać odpowiedni kolor nici oraz dodatków szwalniczych, zszyć wszystkie elementy zgodnie z instrukcją montażową, sprawdzić jakość szwów, obciąć końcówki nici szwalniczych.
WAJNERT MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.A. - 2016-09-23 - Międzybórz (dolnośląskie)

POMOC PRZY PRODUKCJI WYROBÓW PIEKARNICZO - CUKIERNICZYCH - od 2 400 PLN

pomoc przy producji Kontakt telefoniczny695439000,695069000
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Krzysztof Bęben - 2017-06-02 - Napęków (świętokrzyskie)

ANIMATOR KULTURY - 997,4 PLN

Poznawanie środowiskowych - lolalnych potrzeb oświatwych, kulturalnych, rozrywkowych i rekreacyjnych, upowszechnianie kultury, organizowanie inprez, zabaw, gier, przeegladów grup twórczych, wystaw, projekcji filmowych itp. Opracowywanie planu imprez kulturowych. Prowadzenie zajęć dla mieszkańców z wybranych dziedzin: muzyczne, plastyczne, taneczne, teatralne itp, współpraca z artystami. Kontakt z mediami, organizacja konferencji prasowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sękowa (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH(NR 1483) - od 13,7 PLN

- prowadzenie rekrutacji w j. rosyjskim i j. ukraińskim- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej- obsługa urządzeń biurowych- tłumaczenie dokuemtnacji z j. polskiego na j. rosyjcki, j. ukraiński- kontakty z firmami polskimi i zagranicznymi
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2018-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13,7 PLN

sprzątanie biura
PPHU STRUMIN KAMIL STRUMIŃSKI - 2018-07-10 - Morawica (małopolskie)

KIEROWCA BUSA DO 3,5T NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH - od 13,7 PLN

dbałość o powierzone mienie, jazda samochodem, wypełnianie druków CMR, obsługa nawigacji, kontakt z klientem w czasie załadunku i rozładunku towaru
FHU DAR - TRANS ANETA OLEJNICKA - 2018-01-31 - Turek (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 100 PLN

Pomoc w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych, uprzątnięcie sal po zajęciach.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2018-06-29 - Korczowiska (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 200 PLN

przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac-naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnychobsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników)rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichrozliczanie zaliczek, delegacji, itp.przygotowanie pasków płacowychsporządzanie zaświadczeń dla pracownikówsporządzanie rocznych deklaracji podatkowychprzygotowanie raportów na potrzeby operacyjnesporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS, PFRON, GUSnadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHPkontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, itp.)
METS sp. z o.o. - 2018-01-18 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

utrzymanie czystości w ogrodzie, naprawa i konserwacja urządzeń i maszyn
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Miłosna (łódzkie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 500 PLN

spawanie MIG-MAG, mile widziane TIG
Firma Ogólnobudowlana Tomasz Kaczor - 2016-10-26 - Smęgorzów (małopolskie)

PRACOWNIK ROLNY - od 1 850 PLN

prace polowe, prace przy obsłudze trzody, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Rydzyna (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, OBSŁUGA MASZYN SPRZĄTAJĄCYCH, PRAWO JAZDY KAT BPRACA W SZCZECINIE ( WOJSKA POLSKIEGO)
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REKLRUTER / SPECJALISTA D/S LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Prowadzenie biura projektu, rekrutacja uczestników, kontakty z pracodawcami w celu organizacji staży.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Siedlce (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKU - od 2 250 PLN

rozładunek, załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, transport wewnętrzny przesyłek, przedmiotów ładunku i odsyłek, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego;
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 500 PLN

Malowanie, szpachlowanie, układanie glazury, montowanie płyt gipsowo-kartonowych.
Zakład Budowlany Rafał Lehmann - 2016-11-21 - Kiełpino (pomorskie)

PROJEKTANT - od 3 493 PLN

projektowanie urządzeń dla przemysłu elektronicznego
JAROSŁAW JANISZEK INTECH - 2017-12-07 - Kwidzyn (pomorskie)

PRACOWNIK DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 080 PLN

prowadzenie i przygotowanie szkoleń dla pracowników firmy
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO- PRAC D/S ADMIN.BIUROWYCH. - od 2 780 PLN

prowadzenie biura, obieg dokumentów, kontakt z interesantami
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK DS. MARKETINGU - od 400 000 NOK

Firma poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing i klientów NC Spectrum. Jest to nowo utworzone stanowisko dlatego też do zadań kandydata będzie należało utworzenie działu marketingu oraz zasad, regulaminów i procedur oraz:• kompleksowa obsługa klienta• wdrożenie i wykorzystanie systemu CRM• uzupełnianie i rozwijanie arkuszy produktów na stronie internetowej• umowy z klientami• inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na sprzedaż i marketing, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wałcz (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ RĘCZNY / PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 2 300 - 2 500 PLN

- Sortowanie, metkowanie i pakowanie towaru (odzieży)- Praca w Pruszczu Gdańskim w systemie 3-zmianowym,- Uowa zlecenie na ok. 2 tygodnie, a następnie umowa na czas określony,- Kontakt telefoniczny: 697-120-097, -Kontakt e-mail: anna.kwiatkowska (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - 2 800 - 3 600 PLN

praca związana z produkcją granulatu cementowego, obsługa ładowarki
Mo-BRUK S.A. - 2018-07-27 - Skarbimierz (opolskie)

BB/ SEKRETARKA (STAŻ ALGORYTM) - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Głuszyca (dolnośląskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe; 2 lata doświadczenia zawodowego; zakres obowiązków: montaż i obróbka konstrukcji stalowych; umowa zlecenie; praca na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Gliwice (śląskie)

POMOC STOLARZA - od 2 100 PLN

Pomoc przy montażu trumien
WALOTEK Firma Handlowa Spółka Jawna - 2018-07-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

POMOC FRYZJERA - do 1 850 PLN

Obsługa klienta, strzyżenie oraz wykonywanie innych prac fryzjerskich, utrzymanie czystości i porządku w salonie, przygotowywanie zamówień.
Salon Fryzjerstwa Artystycznego Dariusz Degowski - 2016-06-27 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)


Wybierz powiat