STANOWISKO DS. ZATRZYMANYCH DOWODÓW REJESTRACYJNYCH I WYREJESTROWANIA POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI W DEPARTAMENCIE SPRAW OBYWATELSKICH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ZATRZYMANYCH DOWODÓW REJESTRACYJNYCH I WYREJESTROWANIA POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI W DEPARTAMENCIE SPRAW OBYWATELSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów należy:1.Wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych nadesłane przez policję, sądy, prokuraturę lub inny urząd administracyjny,2.Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o zniszczeniu (kasacji), kradzieży,3.Wyrejestrowywanie pojazdów,4.Przyjmowanie od Policji oraz jednostek uprawnionych do przeprowadzania kontroli, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych lub pozwoleń czasowych,5.Zwracanie dowodów rejestracyjnych lub pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyn uzasadniających ich zatrzymanie,6.Dokonywanie w dowodach rejestracyjnych adnotacji o ustanowieniu lub wykreśleniu sądowego zastawu rejestrowego na pojazdach mechanicznych na rzecz banków,7.Dokonywanie wpisów w rejestrze pojazdu o zajęciu środka transportu, zakazie zbywania,8.Wydawanie decyzji o czasowym wycofaniu pojazdów z ruchu,9.Wydawanie zaświadczeń potwierdzających posiadanie pojazdu, DR, KP,10.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych o zarejestrowanych pojazdach dla Urzędu Skarbowego i Departamentu Finansów Urzędu Miasta Chełm,11.Sporządzanie planów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, oraz na dostawę dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych,12.Obsługa korespondencji wydziału,13.Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych,14.Samokontrola na stanowisku pracy.
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów należy:1.Wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych nadesłane przez policję, sądy, prokuraturę lub inny urząd administracyjny,2.Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o zniszczeniu (kasacji), kradzieży,3.Wyrejestrowywanie pojazdów,4.Przyjmowanie od Policji oraz jednostek uprawnionych do przeprowadzania kontroli, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych lub pozwoleń czasowych,5.Zwracanie dowodów rejestracyjnych lub pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyn uzasadniających ich zatrzymanie,6.Dokonywanie w dowodach rejestracyjnych adnotacji o ustanowieniu lub wykreśleniu sądowego zastawu rejestrowego na pojazdach mechanicznych na rzecz banków,7.Dokonywanie wpisów w rejestrze pojazdu o zajęciu środka transportu, zakazie zbywania,8.Wydawanie decyzji o czasowym wycofaniu pojazdów z ruchu,9.Wydawanie zaświadczeń potwierdzających posiadanie pojazdu, DR, KP,10.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych o zarejestrowanych pojazdach dla Urzędu Skarbowego i Departamentu Finansów Urzędu Miasta Chełm,11.Sporządzanie planów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, oraz na dostawę dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych,12.Obsługa korespondencji wydziału,13.Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych,14.Samokontrola na stanowisku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ZATRZYMANYCH DOWODÓW REJESTRACYJNYCH I WYREJESTROWANIA POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI W DEPARTAMENCIE SPRAW OBYWATELSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: administracyjne lub ekonomiczne lub prawnicze lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów prawnych w sprawach dotyczących wyrejestrowania pojazdów, dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego, czasowego wycofania pojazdów z ruchu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość instrukcji kancelaryjnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200730145146830.pdfPREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65WOA-I.2110. 62.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne lub prawnicze lub pokrewne lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej,6) posiada łącznie co najmniej 3 lata stażu pracy w jednostkach administracji samorządowej.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość instrukcji kancelaryjnej,7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,8) znajomość przepisów prawnych w sprawach dotyczących wyrejestrowania pojazdów, dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego, czasowego wycofania pojazdów z ruchu.9) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,10) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów należy:1.Wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych nadesłane przez policję, sądy, prokuraturę lub inny urząd administracyjny,2.Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o zniszczeniu (kasacji), kradzieży,3.Wyrejestrowywanie pojazdów,4.Przyjmowanie od Policji oraz jednostek uprawnionych do przeprowadzania kontroli, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych lub pozwoleń czasowych,5.Zwracanie dowodów rejestracyjnych lub pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyn uzasadniających ich zatrzymanie,6.Dokonywanie w dowodach rejestracyjnych adnotacji o ustanowieniu lub wykreśleniu sądowego zastawu rejestrowego na pojazdach mechanicznych na rzecz banków,7.Dokonywanie wpisów w rejestrze pojazdu o zajęciu środka transportu, zakazie zbywania,8.Wydawanie decyzji o czasowym wycofaniu pojazdów z ruchu,9.Wydawanie zaświadczeń potwierdzających posiadanie pojazdu, DR, KP,10.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych o zarejestrowanych pojazdach dla Urzędu Skarbowego i Departamentu Finansów Urzędu Miasta Chełm,11.Sporządzanie planów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, oraz na dostawę dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych,12.Obsługa korespondencji wydziału,13.Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych,14.Samokontrola na stanowisku pracy.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65 w terminie do dnia 10 sierpnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65 ogłoszonej dnia 30 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020 - 07 - 30KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i wyrejestrowania pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65 ogłoszonej dnia 30 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e31d3bf37d8d27d6ca4e2ac499853048
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
heck-in, check-out, w tym wystawianie faktur VATprzyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowychbieżąca obsługa gościdyspozycyjność, komunikatywnośćwysoka kultura osobistadobra organizacja pracy, skrupulatność
Health-Resort&Medical SPA Panorama Morska - 2019-09-02 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-10 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz obsługa administracyjna zadań inwestycji. Szczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina Miejska Łeba- Nabór pracowników
Urząd Miejski w Łebie - 2019-12-18 - Łeba (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-30 - Chełm (lubelskie)
wyrób i wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Łagiewniki (łódzkie)
prace ogólnobudowlane - teren województwa wielkopolskiego
Piotr Mania - Firma "Maniek" - 2016-09-02 - Jezierzyce Kościelne (wielkopolskie)
- Organizowanie, kierowanie i nadzór całości pracy na budowie. Kontrola zgodności realizacji obiektu pod względem technicznym i ekonomicznym i przyjętej technologii robót. Nadzorowanie wszystkich etapów procesu realizacji produkcji montażowej i zapewnienie przygotowania niezbędnych dokumentów do fakturowania robót. Terminowa realizacja zobowiązań. Przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice + gotowość do pracy w delegacji.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Prawo jazdy kat. B. Uprawnienia energetyczne (mile widziane). Umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskigo i/lub niemieckiego w mowie w stopmiu średniozaawansowanym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl --> WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, ekspozycje produktów, obsługa klientów
Handel Detaliczny Art.Spożywczymi Katarzyna Wróblewska - Nowak - 2017-10-18 - Łask (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-08-03r.Oferujemy: -umowę o pracę na czas zastępstwa-zatrudnienie w stabilnej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy: -sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę -konieczność poruszania się po całym obiekcie -konieczność odbywania podróży służbowych -budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze -miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.
Urząd Miasta Chełm - 2016-06-06 - Chełm (lubelskie)
obsługiwanie obrabiarek skrawających
Zakład Handlowo-Usługowy Zygmunt Żarna - 2017-08-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca związana z eksploatacją sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z technologią ścieków i odpadów oraz infrastrukturą sieciową. Kontrola pracy w czasie jej wykonywania przez pracowników, praca biurowa oraz praca w terenie (rozliczenia, zamawianie materiałów itd. zarządzanie zleceniami dot. usług zewnętrznych świadczonych przez dział).
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Głogów (dolnośląskie)
Więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Damnica; Praca na czas określony: 6 mies., następnie umowa na czas nieokreślony
URZĄD GMINY DAMNICA - 2020-05-13 - Damnica (pomorskie)
1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-27 - Chełm (lubelskie)
szycie patek, pagonów- obsługa maszyny stebnówki
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie realizacji zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2019-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn drukujących ( maszyny cyfrowe, plotery); przygotowanie i kontrola materiałów do druku;
Renata Pytlarz-Kowalska ARK AGENCJA PRACY - 2020-10-28 - Zawiercie (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)
Pełna obsługa informatyczna CUWGM i jednostek obsługiwanych przez CUWGM,
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MASŁÓW - 2019-04-17 - Wola Kopcowa (świętokrzyskie)
Uczestniczenie w obsiewaniu terenów przeznaczonych pod uprawę
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kosztowo (wielkopolskie)
praca na stanowisku terapeuta zajęciowy w pracowni plastyczno ceramicznej z osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie i/lub ruchowo. Konieczne posiadanie umiejetności plastycznych; praca z grupą pięcioosobową w pracowni, wyjścia aktywizujące z podopiecznymi, pomoc przy zabiegach
Wielkopolski Związek Inwalidów Narządu Ruchu w Poznaniu - 2018-04-04 - Owińska (wielkopolskie)
- prowadzenie przeglądów i napraw prewencyjnych maszyn- usprawnienie i optymalizacja funkcjonowania maszyn i urządzeń- przygotowanie maszyn i urządzeń do procesu produkcji- diagnozowanie i usuwanie usterek maszyn i urządzeń oraz zapobieganie ich występowaniu- współpraca z innymi działami w celu zachowania płynności produkcji - obsługa wózka widłowego
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapewnienie opracowana spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
tapicerowanie mebli
proTeam Monika Dobrowolski - 2017-12-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
Matejko Development Sp. z o.o. - 2015-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów dla klientów, tworzenie kont klienta i udzielanie uprawnień systemowych dla odpowiednich usług, zarządzanie procesem fakturowania i zapewnienie że klienci otrzymują prawidłowe faktury. Rozwiązywanie złożonych zapytań i problemów we współpracy z zespołami wewnętrznymi, odpowiadanie na zapytania klientów zapewniajace najwyższe standardy obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Gdynia (pomorskie)
szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Żuromin (mazowieckie)
Naprawa pojazdów samochodowych, demontaż aut, wymiana opon i płynów eksploatacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gniezno (wielkopolskie)