STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 8821) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 8821)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.

Data publikacji: 2017-12-19

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 8821)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie wyższe - minimum 2 lata stażu pracy ogółem,- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w stosowaniu prawa zamówień publicznychPożądane:- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, techniczne)- minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznychWymagania dodatkowe- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi- znajomość przepisów Kodeksu cywilnego- umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX- umiejętność obsługi pakietu MS Office- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu- działanie procesowe/nastawienie na proces- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych- rzetelność połączona z umiejętnościami: planowania, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów- umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczWymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty05 stycznia 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy.Dodatkowe informacje- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzęWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 19.12.2017

Oferta pracy ważna do: 05.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY- TŁUMACZ - od 2 100 PLN

Tłumaczenia ustnych lub pisemnych kładąc szczególny nacisk na merytoryczno-techniczne treści tłumaczonych tekstów lub materiałów. Sporządzanie dokumentów dotyczących legalizacji pobytu cudzoziemców w Polsce: karty pobytu czasowego, zezwolenia typu A, oświadczenia o zamiarze powierzenia pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Częstochowa (śląskie)

NAWIJACZ CEWEK - 2 100 - 5 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie cewek transformatorów zgodnie z dokumentacją techniczną; WYMAGANIA: wykszt. zawodowe lub średnie techniczne, elektryk, elektromechanik
TRAFECO SPÓŁKA JAWNA ARTUR STRUG - MIROSŁAW ŁUKIEWSKI - 2017-12-22 - Boronów (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Brzozów (podkarpackie)

ŚLUSARZ - STAŻ FP (ŻAGAŃ) - 997,4 PLN

Typowe prace ślusarskie i inne czynności pomocnicze.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Żagań (lubuskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-16 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Przyjmowanie i opracowywanie przesyłek, wydawanie i dzielenie przesyłek, opróżnianie skrzynek nadawczych, wprowadzanie danych do systemu, stemplowanie i sortowanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 500 PLN

prace ślusarsko-spawalnicze
ZPUH Export - Import Antoni Gałecki - 2016-07-28 - Kiełkowice (śląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 205 PLN

obsługa kasy fiskalnej; wykładanie towaru; obsługa klienta;
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Poraj (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK LEŚNY - od 2 000 PLN

wycinka drzewa
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

REHABILITANT - od 3 000 PLN

Prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-09-12 - Filipów (podlaskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Będzin,Siedziba firmy Katowice na ul. Kościuszki 227,zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Będzin..........-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 1 850 PLN

Sprzedaż leków
Paweł Drwalewski - 2016-10-07 - Poddębice (łódzkie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

obróbka drewna
STOLARSTWO Krzysztof Depta - 2016-12-15 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI ROBOTNICY BUDOWLANI ROBÓT STANU SUROWEGO I POKREWNI GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 1 850 PLN

Pozostali robotnicy budowlani robót stanu surowego i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani - praca w delegacji na terenie Polski przy budowie odcinków autostrady. Mile widziane doświadczenie w pracach budowlanych (istnieje możliwość przyuczenia).Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, dojazd oraz obiady.
WABUD Firma Remontowo Budowlana Maria Stanny - 2016-07-25 - Nowy Sącz (małopolskie)

SORTOWACZ - od 2 100 PLN

SORTOWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
GARDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-13 - Paszczyna (podkarpackie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNYCH WYSOKIEGO UNOSZENIA- WARUNEK OBLIGATORYJNYMIEJSCE PRACY DWORCOWA 20 W SZCZECINIE LUB MIERZYN, UL. WELECKA 2A (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 680 PLN

Zamiatanie i mycie klatki schodowej, zamiatanie chodnika, zbieranie śmieci z terenu zewnętrznego. Miejsce pracy Wrocław, ul. Asfaltowa. Praca dwa dni w tygodniu. Kontakt z pracodawcą 501-709-349.
Firma Usługowa''Czysta Brama'' - 2015-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - do 2 100 PLN

strzyżenie, modelowanie, farbowanie włosów
Salon Fryzjerski " VEGA"- Agnieszka Bała - 2018-03-19 - Sandomierz (świętokrzyskie)

REFERENT W DZIALE ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI - 997,4 PLN

EWIDENCJA GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ W MAGAZYNACH, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Skierniewice (łódzkie)

BARMAN - 997,4 PLN

przygotowywanie bufetu do pracy, dobieranie surowców; sporządzanie napojów mieszanych
kontakt przez PUP - 2018-06-10 - Krajnik Dolny (zachodniopomorskie)

SPAWACZ - do 3 400 PLN

Praca polegająca na spawaniu bram, paneli i słupków.
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Goszyce (opolskie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DS. PRAWNO-PODATKOWYCH W DZIALE DEKLARACJI I WINDYKACJI - od 2 500 PLN

Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- analiza danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadzenie postępowań administracyjnych.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe ds. prawno-podatkowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie w sali E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Pomoc przy pracach budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i ślusarskich.
Firma Usługowo-Handlowa Henryk Puchala - 2017-03-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK ORGANIZACJI PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Przygotowywanie paszportów produkcyjnych,tworzenie rysunków stolarnii,uzgodnienia techniczne,opracowywanie dokumentacji.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO DS. PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO - 997,4 PLN

Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ZBROJARZ - od 2 000 PLN

prace budowlane, wykonywanie zbrojeń, praca na terenie Małopolski
SUBADOM s. c. Artur Batko, Łukasz Suski - 2015-11-30 - Chocznia (małopolskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY(NR 6016) - od 1 050 PLN

Zakres obowiązków:- przeprowadza wizyty w domu pacjenta;- kontaktuje się nawiązuje i podtrzymuje kontakt terapeutyczny z chorym, jego rodziną, opiekunem, środowiskiem;- diagnozuje i rozpoznaje potrzeby biopsychospołecznych pacjenta;- planuje indywidualny plan działań terapeutycznych biorąc pod uwagę umiejętności, zasoby, warunki bytowe, rozpoznanie i cechy osobowościowe pacjenta;- prowadzi terapię zajęciową mająca na celu aktywizację pacjenta uwzględniającą sferę psychiczną, fizyczną i społeczną;- przestrzega przepisów BHP, zapewnia podopiecznemu bezpieczeństwo w trakcie realizacji wizyt w środowisku;- zachowuje zasady kodeksu etycznego terapeuty zajęciowego w pracy, przestrzega praw pacjenta;- współpracuje zdalnie z innymi specjalistami ŚCOPO oraz partnerami projektu;- zdalnie edukuje, udziela porad i wsparcia opiekunowi chorego;- uczestniczy w superwizji oraz grupie Balinta prowadzonych w ramach ŚCOPO;- dba o możliwie najwyższą jakość opieki nad pacjentem;- dba o dokumentację medyczną, regularne uzupełnianie danych w systemie teleopieki;Oferujemy:- pracę na część etatu 50 %- atrakcyjne wynagrodzenie;- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, o stabilnej pozycji na rynku;- udział w nowatorskim projekcie;- pracę w zespole specjalistów z sektora medycznego i społecznego;- elastyczność godzin pracy, możliwość dostosowania grafika do potrzeb czasowych;- przyjazną atmosferę w pracy;
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat