STANOWISKA DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKA DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Data publikacji: 2020-01-30

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKA DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo lub architektura

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.8.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego,2) umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map,3) umiejętność interpretacji przepisów prawa,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej5) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,11 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 lutego 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-01-29KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9646

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.01.2020

Data dodania oferty pracy: 30.01.2020

Oferta pracy ważna do: 10.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d7c2ae90cb465adb48a3596aea2b258f

Podobne oferty pracy

PRASOWACZKA - od 2 100 PLN

Prasowanie odzieży - konfekcja damska, odzież wierzchnia
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 000 PLN

przygotowanie towaru do transportu, wypisywanie dowodu dostaw, obsługa wózków piekarniczych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 000 PLN

obsługa klienta, metkowanie towarów, przyjmowanie towaru,
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Słupiec (małopolskie)

POMOCNIK KONSERWATORA - do 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu elementów do obróbki ściernej, pomoc w pracach konserwacyjnych sprzętu ppoż.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg programu stażu FP (6/0)
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Darłowo (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

Wykonywanie prac związanych z instalacjami elektrycznymi, naprawą urządzeń elektrycznych, znajomość podstaw elektrotechniki.
Usługi Elektryczne Elektro-Bil - 2020-07-13 - Helenów Drugi (wielkopolskie)

KUCHARZ - 1 850 - 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
Barbara Pawełczyk - 2016-01-25 - Katowice (śląskie)

SZEF KUCHNI - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków dla pacjentów szpitala.
SANUS Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE - od 5 600 PLN

Po zaliczeniu szkolenia obsługa zadań placówki GSR planowanej do uruchomienia na terenie gminy właściwej dla miejsca zamieszkania kandydata, w tym: 1) wdrażanie celów projektu Akceleratory Biznesu Studentów; 2) wdrażanie celów inicjatywy programowej Gminne Strefy Rozwoju; 3) obsługa zadań placówki Akademickiego Biura karier planowanej do utworzenia na terenie gminy; 4) zarządzanie placówką lokalnego punktu informacji handlowej pracodawcy w tym przygotowanie wniosków kredytowych (zleceniodawcami tylko podmioty gospodarcze); 5) promocja (aktywny udział) w aktywności ruchowej szczególnie biegi, sport siłowy, sztuki walki.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR" - 2021-04-16 - Racibórz (śląskie)

MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE - od 5 600 PLN

Po zaliczeniu szkolenia obsługa zadań placówki GSR planowanej do uruchomienia na terenie gminy właściwej dla miejsca zamieszkania kandydata, w tym: 1) wdrażanie celów projektu Akceleratory Biznesu Studentów; 2) wdrażanie celów inicjatywy programowej Gminne Strefy Rozwoju; 3) obsługa zadań placówki Akademickiego Biura karier planowanej do utworzenia na terenie gminy; 4) zarządzanie placówką lokalnego punktu informacji handlowej pracodawcy w tym przygotowanie wniosków kredytowych (zleceniodawcami tylko podmioty gospodarcze); 5) promocja (aktywny udział) w aktywności ruchowej szczególnie biegi, sport siłowy, sztuki walki.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR" - 2021-04-16 - Racibórz (śląskie)

OPIEKUN - od 2 300 PLN

Opieka nad dziećmi do lat 3.
ŻŁOBEK MIEJSKI W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2019-10-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ADMINISTRATOR IT - od 3 000 PLN

- administrowanie, rozwój oraz utrzymanie w sprawności sieci, serwerów oraz innych urządzeń teleinformatycznych,- administrowanie systemami operacyjnymi, dbałość o stan aktualizacji na serwerach i stacjach roboczych,- instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz bieżące naprawy i konserwacja sprzętu IT,- zapewnienie stałości połączeń teleinformatycznych,- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,- współpraca w zakresie oprogramowania IT wspierającego działanie procesu produkcji.
LUBINEX SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Lubin (dolnośląskie)

WĘDLINIARZ - 14 - 15 PLN

Pakowanie wędlin, etykitowanie, pomoc przy produkcji wedlin
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Sokółka (podlaskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

segregacja złomu, praca przy maszynie do cięcia złomu
IMA OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

RECEPCJONISTKA/ASYSTENTKA PREZESA - STAŻYSTA - 1 440 PLN

Wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2021-02-23 - Racibórz (śląskie)

KSIĘGOWY - od 2 250 PLN

Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Obsługa programu księgowego.
Marcin Pietrzak Transport - 2018-12-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 100 PLN

Sprzątanie biur, jadalni, szatni oraz części wspólnych dla pracowników
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Skawina (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 14,7 PLN

Sprzątanie obiektów przemysłowych, wyznaczonych pomieszczeń, opróżnianiu koszy na śmieci,usuwanie na bieżąco wszelkich odpadów i nieczystości, zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg.
BUSINESS SUPPORT CENTER SP. Z O.O. - 2019-12-11 - Strzelce Opolskie (opolskie)

KOSMETYCZKA - od 1 250 PLN

Wykonywanie usług z zakresu manicure, pedicure, kosmetyka twarzy. Obsługa recepcji i dbanie o czystość salonu
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Nasielsk (mazowieckie)

MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE - od 5 600 PLN

Po zaliczeniu szkolenia obsługa zadań placówki GSR planowanej do uruchomienia na terenie gminy właściwej dla miejsca zamieszkania kandydata, w tym: 1) wdrażanie celów projektu Akceleratory Biznesu Studentów; 2) wdrażanie celów inicjatywy programowej Gminne Strefy Rozwoju; 3) obsługa zadań placówki Akademickiego Biura karier planowanej do utworzenia na terenie gminy; 4) zarządzanie placówką lokalnego punktu informacji handlowej pracodawcy w tym przygotowanie wniosków kredytowych (zleceniodawcami tylko podmioty gospodarcze); 5) promocja (aktywny udział) w aktywności ruchowej szczególnie biegi, sport siłowy, sztuki walki.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR" - 2021-04-16 - Racibórz (śląskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - do 1 887,5 PLN

Nauczyciel matemtyki 15/18 godz tygodniowoMiejsce pracy: Świątniki ul. Parkowa 6Kontakt kandydatów z pracodawca: 71 316-22-61 lub e-mail: sp.swiatniki (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa w Świątnikach - 2015-12-01 - Świątniki (dolnośląskie)

KELNER/KELNERKA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, utrzymanie czystości, obsługa cateringu (dowóz do klienta). Istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę (praca co 2 dzień, w godz. od 11 do 22, wynagrodzenie 2000zł) lub na umowę zlecenie (praca w weekendy, przy większych imprezach, dowóz potraw do klienta, mile widziane osoby uczące się, wynagrodzenie 13zł/h). Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
"Piecha" Spółka Jawna Eugeniusz Piecha, Rafał Piecha - 2017-03-14 - Bulowice (małopolskie)

DOZORCA - od 2 250 PLN

Sprawowanie opieki nad obiektem i mieniem znajdującym się na terenie, dbanie o estetykę i stan tech. obiektu, wykonywanie prac porzadkowych. Przestrzeganie BHP, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.Mile widziane doświadczenie zawodowe, dodatkowo wpis w KPOF, członek służb informacyjnych i porządkowych.Praca na terenie powiatu jarosławskiego - pracodawca zapewnia dojazd na miejsce wykonywania pracy, praca na 3 zmiany.Umowa zlecenie 3 miesiące z możliwościa przedłużenia.Wynagrodzenie brutto 2250 zł.
Guard Team AGENCJA OCHRONY Piotr Łabisz - 2019-04-25 - Wólka Pełkińska (podkarpackie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Pomoc w wykonywaniu prac ogólnobudowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Przemyśl (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 600 PLN

pomoc w kancelaryjnej obsłudze biura, segregowanie dokumentów, przygotowywanie i wysyłka poczty,pomoc w obsłudze spółek chińskich
XINTIANYOU SP. Z O.O - 2020-03-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE - od 5 600 PLN

Po zaliczeniu szkolenia obsługa zadań placówki GSR planowanej do uruchomienia na terenie gminy właściwej dla miejsca zamieszkania kandydata, w tym: 1) wdrażanie celów projektu Akceleratory Biznesu Studentów; 2) wdrażanie celów inicjatywy programowej Gminne Strefy Rozwoju; 3) obsługa zadań placówki Akademickiego Biura karier planowanej do utworzenia na terenie gminy; 4) zarządzanie placówką lokalnego punktu informacji handlowej pracodawcy w tym przygotowanie wniosków kredytowych (zleceniodawcami tylko podmioty gospodarcze); 5) promocja (aktywny udział) w aktywności ruchowej szczególnie biegi, sport siłowy, sztuki walki.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR" - 2021-04-16 - Racibórz (śląskie)

FRYZJER - od 2 500 PLN

Wykonywanie koloryzacji włosów Wykonywanie strzyżenia damskiego, męskiego, golenie brody brzytwą Profesjonalna obsługa klienta Praca zmianowa: godz. 9 -15, 15 - 21
Salon Urody Alter Ego Ewa Pietrzak - 2018-02-27 - Białystok (podlaskie)