STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe prawnicze,6) co najmniej 3 lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,7) znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego,8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,10) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,88%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 3 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 9 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 11 marca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 lutego 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-02-27KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 lutego 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 lutego 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20190227123645765.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 3 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w weterynarii
Usługi Weterynatyjne Łukasz Odważny - 2017-08-24 - Granowo (wielkopolskie)
Naprawa maszyn i urządzeń, nadzór nad prawidłowm funkcjonowaniem maszyny, konserwacja suwnic i wózka widłowego
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gwizdaj (podkarpackie)
Sprzedaż wyrobów zakładu, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbałość o czystość na stanowisku pracy. Praca w Świdnicy, Świebodzicach, Jaworzynie Śląskiej.
ARTUR JANUS - PGT - 2018-10-15 - Świdnica (dolnośląskie)
doręczanie przesyłek
PW. PODPOL, Krzysztof Podbielski - 2016-04-27 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa programu agencyjnego, wprowadzanie rachunków do systemu, generowanie raportów sprzedaży, przygotowywanie gotówki oraz dokumentów niezbędnych do odprowadzania gotówki do banku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bytom (śląskie)
Serwis śniadań , obsługa grup , serwis potraw i napojów , przygotowywanie zaplecza do obsługi , koordynowanie przygotowań do obsługi , sporządzanie listy zakupów i zamawianie towaru , sporządzanie dokumentacji magazynowej , koordynacja pracy osób na zmianie.
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-03-06 - Brzezina (dolnośląskie)
Pomoc przy pracach biurowych. Awizowanie aut na promy. Wystawianie faktur. Przygotowywanie poczty. Porządkowanie archiwum.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dozór mienia na terenie Centrum Handlowego
DVK SECURITY - 2016-09-21 - Lublin (lubelskie)
nauczyciel wychowania przedszkolnego w grupe 3- latków
Publiczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich - 2018-01-03 - Ogrodniki (mazowieckie)
Pon-Pt 7.30-15.05 lub 12.25-20.00
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Opole (opolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
Prace budowlane związane z remontami budynków mieszkalnych i lokali handlowych. Codzienny powrót z pracy do domu.
BUDARUS Dariusz Sułkowski - 2017-10-16 - Sowliny (małopolskie)
Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe, prace remontowe
Kancelaria Adwokacka Adwokat Jakub Ciszek Usługi Turystyczne i Gastronomiczne - 2018-09-20 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Ukrainy oraz Rosji; prace biurowe: skanowanie, kserowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy; prowadzenie rozmów z pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Częstochowa (śląskie)
zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Łódź (łódzkie)
obsługa obrabiarki
Gawrońscy Spółka z o.o. - 2016-06-01 - Józefinka (kujawsko-pomorskie)
Zidentyfikowanie kluczowych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych pracowników i zarządzanie nimi w sposób gwarantujący obustronną korzyść, tworzenie odpowiednich warunków do optymalnego spożytkowania kompetencji i talentów na rzecz firmy, budowanie i wspieranie rozwoju pracowników stale uczących się, dbanie o przepływ dobrych praktyk w strukturze firmy, odpowiedni wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników, wspieranie budowania organizacji opartej na coachingu i monitoringu, integrowanie pracowników, oraz przygotowanie pracowników do objęcia różnych funkcji/stanowisk w organizacji. Pracodawca proponuje częściową refundację za dojazd. Proponowane wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie + premia.
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-06-13 - Wykroty (dolnośląskie)
transport towarów (teren kraju)
MASTRANS Marcin Stępień - 2018-10-26 - Puławy (lubelskie)
obsługa klienta.Pracodawca ma możliwość zapewnienia transportu do miejsca wykonywania pracy i z powrotem
Bar ZACISZE Lucyna Juszczyk - 2018-09-19 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Niezbędne:- wykształcenie wyższe- minimum 2 lata stażu pracy ogółem- minimum 2 lata stażu pracy w obszarze ubezpieczeń społecznychPożądane: - wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, zarządzanie, administracja, nauki społeczne)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-02-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie zindywidualizowanych zajęć z matematyki
Szkoła Podstawowa w Zarębie - 2019-01-23 - Zaręba (dolnośląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Branża finansowa, praca w terenie: wypisywanie wniosków pożyczkowych.
iCredit Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)
Malowanie konstrukcji stalowych maszyn i urządzeń w komorze lakierniczej za pomocą agregatu hydrodynamicznego.Przygotowanie elementów do piaskowaniaCzyszczenie elementów stalowych metodą piaskowania i śrutowania w komorzePodłączanie sprzętu do piaskowania oraz rozłączanie po zakończeniu pracyWykonywanie czyszczenia strumieniowo-ściernego wyznaczonego obszaruUsuwanie zużytego ścierniwa z oczyszczonej powierzchni Czyszczenie i konserwacja obsługiwanych urządzeń i przyrządów
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)