STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 2052) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 2052)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-08-03r.Oferujemy: -umowę o pracę na czas zastępstwa-zatrudnienie w stabilnej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy: -sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę -konieczność poruszania się po całym obiekcie -konieczność odbywania podróży służbowych -budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze -miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-08-03r.Oferujemy: -umowę o pracę na czas zastępstwa-zatrudnienie w stabilnej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy: -sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę -konieczność poruszania się po całym obiekcie -konieczność odbywania podróży służbowych -budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze -miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 2052)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnieMile widziane: -wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) -minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe: -znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego- znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji -umiejętność obsługi pakietu MS Office -umiejętność planowania i organizowania pracy własnej -umiejętność współpracy z innymi -umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9532327769
danePracodawcy_regon: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: -list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat -CV -kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe -dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.Dokumenty można przesłać:- przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na stronie ZUS,-korespondencyjnie na adres:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczWydział Kadrowo-Płacowy dostarczyć osobiście: Sala Obsługi Klientów, stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracy.Dodatkowe informacje: skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne nadesłanych dokumentów nie zwracamy dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy ważna do: 03.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96ae0aa8808b08d910daf4c6a9112ab9
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie się zajmowała obługa aukcji internetowych na Allegro itp. Wymagana bardzo dobra znajomość aukcji internetowych, poruszania się po portalu Allegro, obsługi komputera, znajomość podstaw html i obróbki grafiki mile widziane.
sporti.pl Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Rzeszów (podkarpackie)
prace porządkowe: sprzątanie terenu należącego do gminy Stupsk - koszenie trawy, oprski oraz drobne prace budowlane, malowanie
kontakt przez PUP - 2020-04-01 - Stupsk (mazowieckie)
Praca przy produkcji okien dachowych
FENIX POLAND S.A. - 2018-01-31 - Lubartów (lubelskie)
-
NEMEZIS Rafał Adamczyk - 2017-06-30 - Żory (śląskie)
- Wprowadzanie danych do systemu elektronicznego.- Realizacja zleceń Klienta.- Dokonywanie korekt nieczytelnych formularzy za pomocą aplikacji komputerowej.- Obsługa reklamacji.
CERI International - 2017-12-04 - Białystok (podlaskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dróg i inwestycji należy w szczególności:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych (tj. 9 placówek oświatowych, 2 żłobki) oraz MGZE zgodnie z obowiązującymi przepisami:a)sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa;b)stosowanie przyjętych zasad polityki rachunkowości;c)prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;d)okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów;e)wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego;f)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej przepisami prawa;g)bieżący nadzór nad realizacją planu finansowego;h)bieżąca informacja o sytuacji finansowej;2.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3.dokonywanie wstępnej kontroli : zgodności operacji gospodarczych i finansowychz planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,4.prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo księgowej,5.częściowe opracowywanie planów finansowych jednostek obsługiwanych oraz MGZE.6.częściowe przygotowywanie materiałów stanowiących podstawę naliczania dotacji dla publicznych szkół i przedszkoli prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne oraz niepublicznych przedszkoli i szkół będących w ewidencji prowadzonej przez Gminę Koronowo.7.wykonywanie innych zadań powierzonych przez dyrektora MGZE, nie ujętychw powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy. Informacja o warunkach pracy:1.wymiar czasu pracy: pełny etat,2.miejsce pracy: Miejsko Gminny Zespół Edukacji w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo.3.umowa o pracę zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawieo pracownikach samorządowych,4.normy czasu pracy: przeciętnie 8 godzinna norma dobowa czasu pracy i przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa czasu pracy,5.praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie - 2020-10-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
-porządkowanie,wpinanie w odpowiednie miejsca i archiwizacja dokumentów księgowych-przepisywanie zredagowanych pism-kserowanie dokumentów-zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych ( ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Łódź (łódzkie)
proste prace biurowe, doswiadczenie nie jest wymagane,(wszystkiego naucze).
JOANNA MALICKA - 2020-11-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wykończenia budowlane
SBM Małgorzata Skrakowska - 2016-01-21 - Zatory (mazowieckie)
utrzymanie porządku i czystości w placówce oraz terenu wokół przedszkola (grabienie liści, koszenie trway, odśnieżanie wejścia do przedszkola itp.) wykonuje drobnenaprawy w przedszkolu
Zespół Edukacyjny Nr 2 - 2019-10-25 - Zielona Góra (lubuskie)
prace pomocnicze przy produkcji galanterii drzewnej
PERFECT Starachowice Sp. z o. o. - 2017-03-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, nr referencyjny Kd.101.50.3.2018; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018 r.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku - 2018-04-27 - Słupsk (pomorskie)
- administrowanie sklepem internetowym, E-Marketing Google, Adwords, OLX, FB, Allegro Ebay, Marchant google, Sieci hardware/software
T2C S.A.POZNAŃ - 2018-02-07 - Szamotuły (wielkopolskie)
strzyżenie, modelowanie, koloryzacja, itp.
EMERALD JANINA MICHALIK - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem (praca na terenie woj.śląskiego)
Honiek Jarosław - 2017-12-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych
Gilbert Figlarz BEN-BUD Firma Ogólnobudowlana - 2016-01-11 - Kościan (wielkopolskie)
oferta stażu do 30 r. ż. prowadzenie zajęć dydaktycznych praca opiekuńcza w grupie organizowanie zajęć muzyczno- ruchowych prowadzenie dokumntacji dydaktycznej planowanie i organizowanie uroczystości przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Józefów (mazowieckie)
Sprzedaż w sklepie sieci ŻABKA przy ul. Kościuszki . Praca II zmianowa w godz. 6:00-23:00.
Handel Hurt-Detal Krystyna Dąbrowska - 2017-06-06 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z zasadami działania systemów informatycznych, pomoc przy obsłudze beneficjenta, poomoc w przygotowywaniu korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- organizacja transportów międzynarodowych- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Łódź (łódzkie)
pon. - pt. 8-16 lub 12-20, sob. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Opole (opolskie)
obsługa systemu kadrowego, przygotowanie dokumentów
GABRIELA SZRAMOWSKA DORADCA PODATKOWY 00752 - 2016-06-27 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z zakresu zadań na stanowisku ds. świadczeń wychowawczych, rodzinnych i alimentacyjnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-04-09 - Hażlach (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2020-01-29 - Jarocin (wielkopolskie)
Dostawa, sprzedaż, zaopatrzenie w towar, współpraca z kontrahentami z Armenii, transport towaru na trasie Armenia-Polska.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Janik (świętokrzyskie)
1)Współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania obiektów zabytkowych zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.2)Prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Chełm.3)Planowanie, inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej.4)Współpraca w opracowywaniu projektów budżetu Departamentu i instytucji kultury oraz nadzór nad prawidłowym ich wykonaniem.5)Współdziałanie z innymi urzędami i instytucjami.6)Współpraca ze stowarzyszeniami w zakresie działalności kulturalnej i turystycznej.7)Kontrolowanie i wizytowanie podległych instytucji kultury.8)Prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie na terenie miasta Chełm.9)Organizacja obchodów, rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie miasta Chełm.10)Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.11)Archiwizacja dokumentów dotyczących Departamentu.12)Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dorocznych nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego.13)Pobieranie, wysyłanie korespondencji.14)Samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2020-04-28 - Chełm (lubelskie)