STANOWISKO STAŻYSTY Z MIEJSCEM WYKONYWANIA PRACY W SEKCJI DS. INFORMATYZACJI SĄDOWNICTWA W SŁUPSKU Słupsk oferta pracy Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Stanowisko: STANOWISKO STAŻYSTY Z MIEJSCEM WYKONYWANIA PRACY W SEKCJI DS. INFORMATYZACJI SĄDOWNICTWA W SŁUPSKU
Wynagrodzenie: od 2 467 PLN
Zakres obowiązków: szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, nr referencyjny Kd.101.50.3.2018; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018 r.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, nr referencyjny Kd.101.50.3.2018; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 467 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO STAŻYSTY Z MIEJSCEM WYKONYWANIA PRACY W SEKCJI DS. INFORMATYZACJI SĄDOWNICTWA W SŁUPSKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 467 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, nr referencyjny Kd.101.50.3.2018
Nazwa pracodawcy: Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Nowe Ogrody 7, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, nr referencyjny Kd.101.50.3.2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Nowe Ogrody
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
USPEH Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
dystrybucja ulotek
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie i mierzenie wykonywanych detali, kontrolowanie i regulowanie przebiegu ostrzenia, czyszczenie i konserwowanie użytkowanych narzędzi, mierzenie oraz sprawdzanie wymiarów i kształtu obrabianych przedmiotów
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Komorniki (wielkopolskie)
Prace magazynowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową.
RANDSTAD Polska Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Śrem (wielkopolskie)
Przewóz towarów.
TRANSPORTER4 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-23 - Podkonice Duże (łódzkie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/index.php?id_page=30- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31.12.2016 r., pełny etat od 01.01.2017 r. - liczba kandydatów do wyłonienia: 1.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych. - Warunki pracy: Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.-
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-08-03 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Medyce - 2016-11-24 - Jaksmanice (podkarpackie)
prowadzenie biura kontakt z klientem, pilnowanie obiegu dokumentacji i spotkań, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Typowe obowiazki ratownika. Wymagane dokumenty, harmonogram postępowania kwalifikacyjnego oraz inne szczegóły można znaleźć wchodząć w link:http://www.szamotuly.psp.wlkp.pl/nabor2018.php
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZAMOTUŁACH - 2018-01-05 - Szamotuły (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)
- Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP- Zapoznanie z regulaminem pracy, zasadami HACCPPrzechowywanie żywności: - sprawdzanie terminów przydatności do spożycia produktów- użytkowanie urządzeń do przechowywania Przygotowywanie półproduktów i obróbka art. spożywczych:- mycie, obieranie i rozdrabnianie art. spożywczych- wykonywanie obróbki ręcznej, mechanicznej i termicznej Sporządzanie potraw i napojów:- stosowanie receptur gastronomicznych- dobieranie surowców do sporządzania posiłków- przygotowywanie potraw z mięs, ryb, warzyw- panierowanie, obsmażanie, gotowanie- przygotowywanie ciast i napojów bezalkoholowychDekorowanie potraw- porcjowanie, estetyczne układanie i dekorowanie- wykorzystywanie różnych technik dekorowaniaObsługa maszyn i urządzeń gastronomicznych- Zapoznanie się ze sprzętem i urządzeniami wykorzystywanymi w kuchni z zachowaniem zasad bezpiecznego ich użytkowaniaUtrzymanie czystości naczyń, narzędzi i sprzętu odpowiedniego do rodzaju czyszczonych powierzchni środkami myjącymi- sprzątanie i mycie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Zgorzałe (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przewóz towarów wg zlecenia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łaziska Górne (śląskie)
Dostarczanie komponentów na produkcję,uzupełnianie dokumentacji magazynowej,odbieranie zamówień i składanie ich na magazynie.Miejsce wykonywania pracy:Wrocław
Randstad Polska Sp.z o.o. - 2016-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)
obsługa inspektoratu ZUS
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych dotyczących działalności statutowej zakładu, a także sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klientów sklepu - stoiska mięsnego (sklep Lewiatan w Bożejowicach). Przyjmowanie towaru. Rozkładanie towarów na półkach. Praca na dwie zmiany 06:00-14:00; 13:00-21:00. Tylko w jedna niedziela w okresie dwóch miesięcy pracująca (3 godziny). Możliwość przeszkolenia dla osób bez doświadczenia.
Danmar Marian Jabłoński - 2018-04-30 - Bożejowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Niemodlin (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; 3 lata doświadczenia zawodowego; mile widzina znajomość programu Comarch Optima; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; sprzedaż produktów Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2018-04-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, praca przy wewnętrznych instalacjach sanitarnych
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-08-30 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w charakterze kucharza w dziale żywienia. Praca dwuzmianowa, I zmiana od 6:00 do 14:00 , II zmiana od 12:00 do 20:00.Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.
Sanatorium Uzdrowiskowe "Nida-Zdrój" Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
przygotowywanie posiłków; obieranie, mycie i krojenie owoców i warzyw; nauka gotowania
Firma Kateringowo - Usługowa "AL- KRIS" Aldona Ardelli-Tylza - 2017-10-16 - Wilków (dolnośląskie)
dbanie o czystość w hotelu
STUDENT- SERVICE MARKOP SP Z O.O - 2016-03-29 - Poznań (wielkopolskie)