STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ Damnica oferta pracy URZĄD GMINY DAMNICA
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Damnica; Praca na czas określony: 6 mies., następnie umowa na czas nieokreślony
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Damnica (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY DAMNICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górna 1, 76-231 Damnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Damnica; Praca na czas określony: 6 mies., następnie umowa na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Damnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Damnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY DAMNICA
danePracodawcy_nip: 8392919758
danePracodawcy_regon: 000534902
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Górna 1, 76-231 Damnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Damnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Damnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0743296
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2020
Data dodania oferty pracy: 13.05.2020
Oferta pracy ważna do: 22.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22134a46f1637182d791461602ffd880
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi, Moldawii; redagowanie ofert pracy w języku ukraińskim i rosyjskim; budowa i zarządzanie bazą kandydatów; pełna obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
Pełna gama usług fryzjerskich.
BEAUTY COMPANY - Katarzyna Krawczyk - 2016-09-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
dostarczanie posiłków
"Pizza Tip-Top" Olga Kalinowska - 2020-10-09 - Pułtusk (mazowieckie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów chińskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej,obsluga terminalu płatniczego,przygoytowanie i pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Zambrów (podlaskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
PROTEKTOR Spółka Akcyjna - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)
-przygotowanie, nadzór nad realizacją i rozliczenie gminnych inwestycji i remontów drogowych oraz oświetlenia dróg i placów,-prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnej infrastruktury drogowej, oznakowania drogowego, oświetlenia dróg i placów, przystanków autobusowych i kanalizacji deszczowej,-prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg publicznych i dróg wewnętrznych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2020-05-28 - Pszczółki (pomorskie)
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-03-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Naprawa samochodów,wymiana olejów,klocków.
Wulkanizacja Danuta Sochacka Sójki - 2016-01-20 - Sójki (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)
monter stolarki okiennej i drzwiowej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Złotów (wielkopolskie)
* wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;* przygotowywanie projektów pism;* prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;* zapoznanie się z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących;* archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Łódź (łódzkie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Szpachlowanie, malowanie , kładzenie płytek.
Magdalena Bork Usługi Ogólnobudowlane - 2019-01-08 - Pętkowice (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim: - obsługę klientów Bydgoskiego Centrum Informacji (bezpośrednią, telefoniczną, lub za pośrednictwem Internetu), w tym udzielanie informacji o Bydgoszczy i jej okolicach, atrakcjach turystycznych, bazie noclegowej, transporcie miejskim, imprezach kulturalnych i sportowych i in.- redagowanie, uzupełnianie i aktualizowanie informacji dotyczących Bydgoszczy zawartych w kanałach BCI w Internecie oraz materiałach drukowanych- prowadzenie punktu sprzedaży pamiątek bydgoskich- współpracę z lokalną branżą turystyczną, tj. przedstawicielami bazy noclegowej, atrakcji turystycznych, instytucji kultury, organizacji / instytucji turystycznych- realizację innych zadań związanych z promocją turystyczną Bydgoszczy (m.in. organizacja udziału w targach turystycznych, organizacja wizyt studyjnych)Warunki pracy:- pomieszczenie w budynku przy ul. Batorego 2, parter- częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym,- wyjazdy służbowe według potrzeb,- praca przy komputerze
Bydgoskie Centrum Informacji (Informacja Turystyczna i Biuro Kongresów) - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
umiejętności i uprawnienia: uprawnienia budowlane,nadzór i koordynowanie robót budowlanych,kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji, 1 rok doświadczenia w branży budowlanej, odpowiedzialność,zaangażowanie
ADAM PAKULSKI - 2020-05-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
wykonywanie wykrojów zleconych przez przełożonego, lagowanie materiału, prace pomocnicze, pakowanie wyrobów.
kontakt przez OHP - 2019-10-30 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa klienta dbanie o wygląd i ekspozycję towaru, utrzymanie porządku w sklepie.Praca w godzinach 6.00 - 22.00.
Firma Handlowa "HABURA" K.F.D.A. Habura s.c. - 2017-08-07 - Szczurowa (małopolskie)
- wykonuke rozładunki i załadunki- rozmieszcza produkty i surowce w magazynie- przygotowuje wyroby gotowe do wysyłki do klienta zgodnie z wymogami klienta- przeprowadza ruchy wewnątrzmagazynowe- odbiera wyroby gotowe i elementy niezgodne z wydziałów produkcyjnych i umieszcza je w wyznaczonych strefach w magazynie- przeprowadza inwentaryzację w magazynie surowców i wyrobów gotowych- odbiera odpady z wydziałów produkcyjnych i umieszcza je w wyznaczonych strefach- realizuje proces zatrzymania wysyłki do klienta- posługuje się czytnikiem kodów kreskowychMiejsce wykonywania pracy Łódź. ul.Lodowa 80/84 / ul. Niciarniana 49Dpraca w godzinach 05:45-13:45; 13:45-21:45; 21:45-05:45-możliwa praca w nadgodzinach oraz w weekendy
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, obsługa klientów
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Gniezno (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15) sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18) współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg; 23) rozpatrywanie wniosków; 24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum; 25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2019-02-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
POZYSKIWANIE/OBSŁUGA KONTRAHENTÓW Z RYNKÓW EUROPY WSCHODNIEJ/KAUKAZU, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH HANDLOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KAUKASKIMI RESTAURACJAMI, OBSŁUGA SPRZEDAŻY (PRODUKTÓW, WYROBÓW) Miejsce pracy: Lublin, wg zleceń.
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Lublin (lubelskie)
Praca na produkcji, obsługa maszyn do obróbki drewna, kontrola jakości wytworzonych produktów, sortowanie produktów.
CREW FOR YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)
pomoc w produkcji pieczywa
F.H.U "IWONA" Iwona Zaręba - 2017-10-14 - Mysłowice (śląskie)
Brak danych
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie - 2016-07-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)
obsługa wtryskarki
"WESEM" D.M.T. Hajduk Sp. j. - 2016-05-06 - Wieliczka (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie prac górniczych pod ziemią
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH BYTOM Sp. z o. o. - 2020-08-26 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa maszyn dziewiarskich, kotrola jakości wytworzonych produktów. Praca na trzy zmiany od pon. do pt. w godz. 5:45-13:45, 13:45-21:45, 21:45-5:45. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym.
KREBO Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
przewóz towaru
PGW Polska Grupa Węglowa Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Dęblin (lubelskie)