STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN

Zakres obowiązków: wg zawodu

Data publikacji: 2020-07-28

Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: wg zawodu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 28.07.2020

Data zakończenia pracy: 31.12.2020

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 9730620837

danePracodawcy_regon: 000017756

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 15, 66-100 Sulechów, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: zielonogórski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0809

Gmina pracodawcy: Sulechów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Sulechów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988595

Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 03.09.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b485319bb15cd426896ae4fce6769cf4

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów (sklepów)
KSENIA MALIK FIRMA CUKIERNICZA - 2017-06-21 - Oświęcim (małopolskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

-obsługa sekretariatu-obsługa organów samorządowych banku-prowadzenie spraw członkowskich-obsługa posiedzeń zarządu , komitetu audytu i rady nadzorczej
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-04-05 - Puck (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W REFERACIE ZARZĄDZANIA KADRAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 850 PLN

W zakresie administracji kadrowej: 1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników;2.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); 3.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;4.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników;5.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; 6.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;7.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;8.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju:1.współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych;2.zarządzanie różnorodnością przejawiające się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną);3.współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; 4.współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej;5.współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych;6.współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego:1.przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości;2.prowadzenie badań i analiza ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych;3.monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami;4.prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych;5.analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.IV. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-12-04 - Słupsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH (NR 0071) - od 1 850 PLN

montaż instalacji tryskaczy przeciwpożarowych na dużych wysokościach według projektów
AWKE Arkadiusz Nogal - 2016-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIELĘGNIARZ ZWIERZĄT - od 2 000 PLN

przygotowanie i wydawanie karmy na poszczególne działy, kontrola ilościowa zapotrzebowania na karmę,
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KULTURY W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 600 PLN

1)Współpraca ze stowarzyszeniami w zakresie działalności kulturalnej.2)Prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Chełm.3)Planowanie, inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej.4)Współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania obiektów zabytkowych zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.5)Współpraca w opracowywaniu projektów budżetu Departamentu i instytucji kultury oraz nadzór nad prawidłowym ich wykonaniem.6)Współdziałanie z innymi urzędami i instytucjami.7)Kontrolowanie i wizytowanie podległych instytucji kultury.8)Prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie na terenie miasta Chełm.9)Organizacja obchodów, rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie miasta Chełm.10)Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.11)Archiwizacja dokumentów dotyczących Departamentu.12)Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dorocznych nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego.13)Pobieranie, wysyłanie korespondencji.14)Samokontrola na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Chełm (lubelskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu PO WER
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Orchów (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - 1 033,7 PLN

,
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)

KIEROWCA / MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

DROBNE PRACE MAGAZYNOWE, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARU, DOWÓZ TOWARU DO KLIENTÓW NA TERENIE KRAJU+UE
PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI MACIEJ WĘGIEL - 2018-02-08 - Podlesie (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 100 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-08-31 - Hażlach (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 17 PLN

- pracownik malarni- przygotowywanie elementów do malowania- malowanie ręczne
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-11 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ- OSOBA 30+ - 1 057,6 PLN

Zapoznanie z zasadami rozliczania kont płatników składek: aplikacje do rozliczania kont, akta płatników składek, korespondencja od płatników składek, zakładanie teczek spraw, ewidencjonowanie spraw w rejestrach, kontakt z płatnikiem składek. Staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Nowy Sącz (małopolskie)

KIEROWANIE SAMOCHODEM DO 3,5 T ORAZ SERWIS MEBLI KUCHENNYCH - do 14,7 PLN

Prowadzenie pojazdu dostawczego do 3,5 t, sprawdzenie i dbałość o stan techniczny pojazdu i jego czystość, dojazd do klienta, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, sprawdzanie elementów mebli pod względem jakości i zgodności z projektem, kontrola montażu mebli, dopasowanie ich pod wymiar przy użyciu narzędzi ręcznych i elektronarzędzi, dbałość o estetykę i utrzymanie porządku podczas wykonywanej pracy, ewentualnie usunięcie usterek u klienta lub zabaranie reklamowanego towaru, przestzreganie przepisów BHP, ppoż. Około 100-120 godzin pracy miesięcznie, dyspozocyjność w godz.: 8-18, od poniedziałku do soboty. Przewidywany okres wykonywania pracy: 6-9 miesięcy. Miejsce wykonywania pracy: ul. Ogrodowa 1/5, 55-040 Pustków Żurawski i okolice.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Pustków Żurawski (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- obsługa klienta- przygotowywanie ofert- pozyskiwanie klientów- kontrola terminów dostaw- sprawdzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świebodzin (lubuskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-25 - Żary (lubuskie)

LAKIERNIK - od 1 500 PLN

Przygotowywanie powierzchni do nanoszenia powłok lakierniczych, nanoszenie powłok lakierniczych, wykonywanie renowacji powierzchni lakierowanej - lakierowanie drobnych elementów metalowych i z plastiku.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)

MŁODSZY BRAKARZ WYROBÓW GOTOWYCH - od 2 544 PLN

Sortowanie wyrobów szklanych, pakowanie wyrobów szklanych do kartonów, wzrokowa selekcja wad.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA - od 3 200 PLN

1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-27 - Chełm (lubelskie)

HANDLOWIEC, SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Brak danych
EUROMEX Maciej Klein - 2016-06-23 - Złotów (wielkopolskie)

OPERATOR CNC - od 2 600 PLN

Praca przy produkcji felg samochodowych, obsługiwanie maszyn CNC, programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU NAJMU, DZIERŻAWY I OPŁAT ZA WIECZYSTE UŻYTKOWANIE NIERUCHOMOŚCI MIASTA SŁUPSKA, OPŁAT ZA USUWANIE DRZEW I KRZEWÓW ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW WYDZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu najmu, dzierżawy i opłat za wieczyste użytkowanie nieruchomości Miasta Słupska, opłat za usuwanie drzew i krzewów oraz rozliczeń podatku VAT zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z księgowaniem wpłat, uzgadnianiem ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzeniem rozliczeń podatku VAT. Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie ewidencji księgowej przypisów należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;2.księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt. 1 na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;3.miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi;4.miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułów wymienionych w pkt.1;5.uzgadnianie zestawienia obrotów i sald poprzez analizę sald kont syntetycznych;6.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;7.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;8.miesięczne sporządzanie i przekazywanie cząstkowej deklaracji VAT- 7. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)

PALACZ KOTŁÓW PAROWYCH - do 2 230 PLN

czynności palacza kotłów parowychpraca na umowę zlecenie około 160 godzin w miesiącu, praca w godzinach 7:00-14:00 i 14:00-20:00oferta dostępna w sali B
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY. - od 2 100 PLN

Utrzymanie, naprawa eksploatacja infrastruktury technicznej.Utrzymanie, naprawa obecnej infrastruktury technicznej.Usuwanie usterek i awarii powstałych na terenie działania brygad.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK WARSZTATU MECHANICZNEGO - od 5 500 PLN

kierowanie warsztatem
AP-INWEST Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bytom (śląskie)

OPIEKUN ZWIERZĄT (KONIE) - od 3 000 PLN

Praca przy koniach- karmienie,opieka oraz utrzymanie czystości. Praca w godz. 8-16 również w dni wolne. Umowa zlecenie w okresie próbnym.
Stowarzyszenie Sportowy Klub Jeździecki "JOKAR" - 2018-04-20 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU PIEKARNIA/ CISTKARNIA - do 1 850 PLN

Wykształcenie min. zawodowe; mile widziane doświadczenie w handlu; książeczka sanitarno-epidemiologiczna; zakres obowiązków: uzupełnianie i dbałość o ekspozycję towaru oferowanego do sprzedaży; przygotowanie i prowadzenie odpieku wyrobów piekarniczych i cukierniczych głęboko mrożonych, obsługa pieca piekarniczego; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, Lipowa;
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

wg.umowy
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Tychowo (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

Przyjmowanie i weryfikacja dostaw, kompletacja towaru w magazynie, sprawne i rzatelne ładowanie towaru, dbałość o porządek w magazynie oraz prawidłowy obieg dokumentacji. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Bielsko-Biała (śląskie)