STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) Hażlach oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: - Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.

Data publikacji: 2018-08-31

Lokalizacja: Hażlach (śląskie)

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hażlach

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hażlach

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,więcej informacji pod adresem: http://www.gops.hazlach.samorzady.pl/?a=613

Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszelkich niezbędnych informacji uzyskać można w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu, ul. Główna 57 w godzinach pracy Ośrodka

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Hażlach

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Hażlach

Ulica pracodawcy: Główna

Numer budynku pracodawcy: 57

Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna w Gminie Hażlach.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 31.08.2018

Oferta pracy ważna do: 11.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MURARZ, TYNKARZ, TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 15 PLN

praca na budowie: murowanie, tynkowanie, ocieplanie, roboty budowlane
MALBUD T.KURIATA, M.WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-01 - Kruszyna (lubuskie)

OPERATOR MŁYNA - od 2 000 PLN

przygotowania produktu do produkcji folii
PPHU EKO Mirosław Stefanowicz - 2017-04-12 - Strzembowo (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 3 - od 2 300 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI (NR 5118) - od 2 100 PLN

Zapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 400 PLN

Praca przy produkcji zbiorników z tworzywa GRP.
NAMRON KOMPOZYTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPAWACZ RĘCZNY GAZOWY - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R101/0346-101/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-01-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MONTER KONSTRUKCJI METALOWYCH - do 2 000 PLN

Montaż konstrukcji metalowych. Obróbka konstrukcji metalowych.
L.D.E. MONT SP. Z O.O. - 2017-04-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO - POMOC ADMINISTRACYJNA. - od 1 850 PLN

Urząd Miejski Lipiany, prace aministracyjno-biurowe, wykształcenie minimum średnie,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipiany (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizacji sprzedażyPraca w Brańsku
Poczta Polska S.A. - 2018-03-16 - Brańsk (podlaskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Przedbórz (łódzkie)

KELNER - od 2 700 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 13-20; przewidywany okres zatrudnienia 01.06.2018-31.08.2018
FIRMA "SZUS" STANISŁAW I JOLANTA ZIATYK MARLENA MARKOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-04 - Ustka (pomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 100 PLN

Prace szwalnicze(obsługa maszyn overlock, stebnówka, guzikarka), szycie wg wyznaczonych wzorców i standardów, spradzanie jakości wykonanych prac, dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Mazury Job Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 3 000 PLN

obsługa bydła mlecznego (stado - 700 sztuk)
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Obory (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

produkcja ciasta, wypiek pizzy, przygotowywnaie sałatek, makaronów, krojenie warzyw i owoców
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN DROGOWYCH - 13 - 16 PLN

Obsługa sprzętu drogowego zgodnie z posiadanymi uprawnieniami przy budowie dróg: równiarka, spycharka, walce drogowych, ukladarka mas bitumicznych, frezarka.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-05-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

PRACOWNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - do 2 200 PLN

Obsługa sekretariatu. Prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, odzieży roboczej i środkow ochrony indywidualnej. Ewidencjonowanie odpadów. Prowadzenie składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zaskale (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

-Obsługa kadrowa szkół w Tczewie,-Sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06,-Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,-Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV i listu motywacyjnego na adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew lub przesłanie na adres e-mail: sekretariat (at) cuw.tczew.pl w terminie do dnia 10.05.2017 r. do godz. 15.00Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2017-05-04 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 3890) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

HYDRAULIK (DO PRZYUCZENIA) - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
NOWENT EKO SP. Z O.O. - 2017-09-04 - Pleszew (wielkopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.Praca w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach: 6:15 - 14:15, 14:15 - 22:15
Dino Polska S.A. - 2018-08-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER(NR 6387) - od 1 850 PLN

obsługa klientów; drukarki fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towarów, utrzymywanie porządku w sklepie
OTX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Bolumin (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ - od 2 184 PLN

Obsługa urządzeń spawalniczych na rurociągach gazowych.
WELD-GAZ Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Skołyszyn (podkarpackie)

OCZYSZCZACZ ODLEWÓW - 2 100 - 2 500 PLN

Oczyszczanie odlewów z zalewek odlewniczych przy użyciu szlifierki pneumatycznej. Praca w systemie trzyzmianowym 7.00 - 15.00; 15.00 - 23.00; 23.00 - 7.00.
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo-Chemiczne Świerczek Halina - 2018-02-02 - Dębno (małopolskie)

ELEW -KANDYDAT NA ŻOŁNIERZA - od 870 PLN

służba przygotowawcza na stanowisko szeregowego, szkolenia
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2017-03-17 - Głogów (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Istebna (śląskie)

KONTROLER JAKOŚCI WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH - od 2 100 PLN

- kontrola jkoaści produkowanych wyrobów - prowadzenie ewidencji produkcji
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Bobrówka (podkarpackie)

SEGREGOWANIE TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 200 PLN

Segregowanie tworzyw sztucznych (odpadów)
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Marcinkowo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)