STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja,6) co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji,1.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,3) znajomość obsługi komputera,4) umiejętność dobrej organizacji pracy,5) znajomość instrukcji kancelaryjnejBrak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi rady miasta i jej organów w Wydziale Organizacji i Nadzoru w terminie do dnia 20 marca 2017r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA DOSTĘPNA NA STRONIE URZĘDU MIASTA CHEŁM: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly_zal&p2=13947
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)kserokopia dowodu osobistego,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 20.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
KRUSZYWOSORT PPHU Wiktor Siadaczka - 2017-04-18 - Radom (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji projektowej branży architektury i konstrukcji, uzyskiwanie wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji
Concrete Pracownia Projektów Budowlanych mgr inż. Ewa Zagórzańska - 2016-12-20 - Człuchów (pomorskie)
Przygotowyanie deserów, napojów, sałatek, dbanie o standardy marki, dbanie o czystość w barze i kuchni, obsługa kasy fiskalnej i wagi.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
sortowanie oraz pakowanie jajek
Firma M.W. Tobowscy Wojciech Tobowski - 2016-01-12 - Nieznanowice (małopolskie)
opieka pilęgniarska osób starszych, prowadzenie dokumentacji medycznej, rozdzielanie leków,
APARTAMENTY SENIORPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Zbrosławice (śląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA EKO-TOP SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, rezerwacja i sprzedażbiletów komunikacyjnych, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, wizowanie, informacja turystyczna, programowanie imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mielec (podkarpackie)
Rozbiór mięsa przy pomocy noża masarskiego (trybowanie i klasowanie).Rozbiór mięsa przy pomocy maszyn - piła.Pakowanie mięsa i sprawdzanie szczelności opakowań.
JM ACORD-MEAT Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Osie (kujawsko-pomorskie)
-stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniuzdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczeniaspołeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych iFundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-11-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Dostarczanie wyczerpujących rozwiązań projektów, zawierających analizę kosztorysów;sporządzanie analiz klientów biznesowych i wymogów niezbędnych do zapewnienia rozwiązań; wpływ na ujednolicanie portfolio,wsparcie zaopatrzenia, opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia wykonywanie prac introligatorskich maszynowych i ręcznych zgodnie z opisem technologicznym oraz pakowanie i przygotowanie do ekspedycji zleceń poligraficznych. Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
wykładanie towaru, metkowanie, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
CHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Bochnia (małopolskie)
opracowanie jadłospisów wg zasad żywienia zbiorowego, zamówienia towarów, fakturowanie, sporządzanie sprawozdań i raportów, inwentaryzacja, gospodarka magazynowa, sporządzanie umów waloryzowanych
Szkoła Podstawowa nr 21 im. kpt. ż. w. K. O. Borchardta w Gdańsku - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie płac
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2018-02-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Pakowanie mebli wypoczynkowych
ISTE sp. z o.o. - 2016-04-28 - Babimost (lubuskie)
Sortowanie opakowań szklanych i plastikowych.
"2HD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Podobowice (kujawsko-pomorskie)
szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.1.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: wystawianie faktur sprzedaży na podstawie umów najmu, dzierżawy oraz porozumień zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ustawą o rachunkowości; wystawianie faktur dotyczących rozliczeń mediów technicznych zgodnie z zawartymi umowami i porozumieniami; wystawianie obciążeń za bezumowne korzystanie z lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami; dekretowanie dokumentów sprzedaży i sprawdzanie ich poprawności; prowadzenie rejestru sprzedaży VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; dekretowanie wpłat na wyciągach bankowych; księgowanie wpłat w zakresie kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp. zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; nadzorowanie płatności, uzgadnianie sald i wystawianie wezwań do zapłaty dotyczących bieżących zaległości; prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej rozrachunków z kontrahentami użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; bieżące uzgadnianie zapisów prowadzonych kont analitycznych z ewidencją syntetyczną; prowadzenie spraw kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; naliczanie odsetek za zwłokę, wystawianie oraz księgowanie not odsetkowych w terminie dokonania wpłaty należności oraz na koniec każdego kwartału w zakresie dłużników użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; rozliczanie rozrachunków z kontrahentami w programie Finansowo-Księgowym;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-14 - Lublin (lubelskie)
Dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, otwartość na nowe kontakty
Zakład Handlowo-Usługowy "Strażak" Kamil Kostek - 2018-01-12 - Zamość (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientówwynagrodzenie podstawowe + premia
PELC BOGDAN Firma Handlowo-Produkcyjna "Forum" - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP; zakres obowiązków: Instalacje i serwis systemów alarmowych, min.: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożarowej (SAP), Instalacje i serwis systemów kontroli dostępu (KD), Instalacje i serwis systemów telewizji przemysłowej (CCTV), Instalacje i serwis systemów rejestracji czasu pracy (RCP), Instalacje i serwis systemów inteligentnego budynku, Instalacje i serwis systemów okablowania strukturalnego, telekomunikacyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
pomoc podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych, wykonywanie poleceń lekarza i pielęgniarki, opieka nad osoba chorą i niepełnosprawna
Zespół Sanatoryjno-Szpitalny Rehabilitacji Narządu Ruchu GWAREK - 2017-11-07 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
Załadunek i rozładunek towaru, kontrola jakości towaru,kompletacja zamówień. Praca w systemie dwuzmianowym: I 06:00-14:00, II 14:00-22:00
Polskie Fermy Sp. z.o.o. - 2016-08-31 - Włostowa (opolskie)
przygotowanie elementów do malowania oraz malowanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
szycie pokrowców
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe na terenie dużego magazynu; sprzątanie parkingu, zgniatanie kartonów, wywóz śmieci, sprzątanie biur, kantyny, toalety.Praca na dwie zmiany, po 10,5 godz. każda; 168 godz./mies, godziny pracy: 6:00-16:30, 18:00-4:30, 7:00-17:30, 17:30-4:00.Miejsce pracy: Amazon, Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-01-11 - Biłgoraj (lubelskie)