STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Data publikacji: 2017-03-17

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, administracja publiczna;4.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych (WINDOWS, MS Office, MS Excel);5.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;2.mile widziane 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, którego nabór dotyczy;3.znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;4.znajomość ustawy: a.o rachunkowości;b.o zamówieniach publicznych;c.o samorządzie gminnym;5.umiejętność pracy w zespole;6.umiejętność ustalania priorytetów; 7.odporność na stres;8.umiejętność pracy pod presją czasu; 9.dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność, terminowość; 10.komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność; 11.wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. środków trwałych w Referacie Zabezpieczenia Urzędu Wydziału Organizacji Urzędu w terminie do dnia 27 marca 2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,18%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.03.2017

Oferta pracy ważna do: 27.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI TECHNICZNEJ - od 3 500 PLN

pracownik obsługi technicznej(wydział powlekania i metalizacji)
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-12 - Mielec (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - do 1 850 PLN

pomoc przy przygotowywaniu dań i napojów
kontakt przez PUP - 2014-09-24 - Krosno (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 770 PLN

Sprzedaż materiałów budowlanych
FHU PIOTR FURTAK MAJSTER PLUS - 2018-01-24 - Gorzyce (podkarpackie)

STANOWISKO DS. WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - od 2 500 PLN

OBSŁUGA CYFROWYCH DRUKAREK PRODUKCYJNYCH, OBSŁUGA MASZYN KOPERTUJĄCYCH, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, OBRÓBKA, SORTOWANIE I FORMATOWANIE BAZ DANYCH, PRZYGOTOWANIE FORMATEK DO WYDRUKU KORESPONDENCJI MASOWEJ, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH I PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, SUMIENNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZY REALIZACJI ZADAŃ, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W TYM PAKIETU MS OFFICE, ADOBE, SPRAWNOŚĆ MANUALNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, PRACA POD PRESJĄ CZASU, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW DO OBRÓBKI BAZ DANYCH ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN CYFROWYCH I POLIGRAFICZNYCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMZMIANY 8-16, 10-18, 11-19 OD PONIEDZIALKU DO PIĄTKU.
POCZTA POLSKA SA - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

przyjmowanie towaru - odbiór ilościowy i jakościowy poprzez kolektor, wystawianie towaru na poszczególne działy, robienie, drukowanie etykiet opisowych i reklam, sprzedaż towaru poprzez kasę fiskalną, obsługa terminala płatniczego, robienie zamówień bieżącego towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Kobylanka (małopolskie)

MONTER INSTALACJI WENTYLACJI - od 2 000 PLN

montaż instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wyjazdy w delegacje, powrót w weekend
MIKRO-WENT Tomasz Człapa - 2017-06-12 - Czarkowo (wielkopolskie)

MURARZ - od 2 300 PLN

prace murarskie, tynkarskie
Usługi Ogólnobudowlane Wojciech Masztalerz - 2017-01-23 - Kąkolewo (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Wyjazdy do Rosji, Kazachstanu. Przewóz towrów.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Dalachów (opolskie)

STANOWISKO - ROBOTNIK BUDOWLANY, KUCHARZ. - od 2 100 PLN

Szpital Powiatowy w Pyrzycach, wykształcenie podstawowe lub zawodowe, umiejętność pracy w zespole,
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

KOMPLETACJA TOWARU I OBSŁUGA WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 1 850 PLN

Obsługa skanera magazynowego.Obsługa wózka jezdniowego.Kompletacja towaru wg. rozpisów w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)

STANOWISKO ROBOTNICZE DS. ELEKTRYKI - od 2 500 PLN

nadzorowanie instalacji elektrycznych i automatyki w zakładzie, dbałość o prawidłową pracę urządzeń, wykonywanie niezbędnych napraw
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Rzędów (świętokrzyskie)

RYBAK - od 3 000 PLN

połów ryb, wystawianie sprzętu oraz czyszczenie sieci
ARMATOR-2 SZELĄG ROBERT - 2018-04-27 - Trzebież (zachodniopomorskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych, wymiana pościeli, ręczników, uzupełnianie środków czystości, papieru, mydła.
AUTO PORT Renice Spółka Jawna W. Bogusławska U. Malinowicz - 2018-08-16 - Renice (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. UBEZPIECZEŃ - 1 017,4 PLN

wykonywanie prac związanych z obiegiem dokumentów, ich przechowywaniem i reponatą, zakładanie akt płatników składek, wysyłanie dowodów wpłaty na opłacanie składek ubezpieczeniowych, redagowanie pism wychodzących z Placówki, podział i rejestracja poczty wpływającej, ewidencjonowanie poczty, przygotowywanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Bochnia (małopolskie)

STANOWISKO- PRAC D/S ADMIN.BIUROWYCH. - od 2 780 PLN

prowadzenie biura, obieg dokumentów, kontakt z interesantami
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO ROBOTNIK GOSPODARCZY W DZIALE KOMPOSTOWNIA / PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 2 200 PLN

obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie, weryfikacja dostarczonych przezmieszkańców odpadów,utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy (PSZOK, Kompostownia, tereny znajdujące się przy budynkach),prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,prace związane z przygotowywaniem dostarczonego materiału do procesu technologicznego oraz prace związane z prowadzonym procesem,obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębak do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,prace związane z bieżącą eksploatacją budynków, wykonywanie drobnych prac remontowych.Umowa na okres próbny, równoważny system czasu pracy.Kontakt kandydatów z pracodawcą: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, 71 75 86 906
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRZYGOTOWANIA I DYSTRYBUCJI POTRAW POKL/M - od 1 850 PLN

Przygotowywanie potraw, ich dystrybucja dla dwóch lokali.Dowóz do klienta, catering.Planowanie i realizacja oferty gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)

REPORTER - 997,4 PLN

reporter
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Słubice (lubuskie)

PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER) - od 1 200 PLN

Kontakt telefoniczny z klientem firmy.Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem.Telefoniczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży, ankietowania, informacji, doradztwa w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Łódź (łódzkie)

SZWACZKA RĘCZNA - od 1 850 PLN

szycie kontenerów elastycznych typu BIG-BAG
P.P.H.U. BIG - POL - 2016-07-27 - Strzelin (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - od 1 850 PLN

Przyjmowanie rezerwacji, obsługa gości hotelowych.
Firma Handlowa Henryk Ślęczka, "SALIN" Hotel - 2016-12-02 - Wieliczka (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE D/S GOSPODARKI PASEM DROGOWYM - od 2 000 PLN

Praca w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji- szczegóły na stronie BIP Łeba: http: // bibleba.nv.pl/Article/get/id.30636.html
Urząd Miejski w Łebie - 2016-09-29 - Łeba (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 13 PLN

OBRÓBKA WSTĘPNA WARZYW I MIĘSA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE SURÓWEK, SPRZĄTANIĘ; WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 3 LATA
USŁUGI GASTRONOMICZNE ANTONIUS ADAMS - 2017-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA - 997,4 PLN

-wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych związanych z prowadzeniem schroniska dla bezdomnych mężczyzn -pomoc w pracy socjalnej na rzecz bezdomnych mężczyzn przebywających w ośrodku -wykonywanie innych zadań zleconych przez opiekuna stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Opole Lubelskie (lubelskie)

OPERATOR SPYCHARKI - od 2 100 PLN

Obsługa spycharki na terenie całego kraju.
Bogunia Andrzej Usługi Budowlano-Sprzętowe, Transportowe i Handlowe - 2018-03-30 - Jaroszowice (małopolskie)

POKOJOWA - od 13 PLN

sprzątanie pokoi hotelowych
MARKET ABC SPÓŁKA JAWNA BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ - 2017-08-17 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA STOISKO MIĘSNE - od 2 250 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW NA STOISKU MIĘSNYM, DOKŁADANIE TOWARU, PRACE PORZĄDKOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
STOKROTKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)