STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15) sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18) współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg; 23) rozpatrywanie wniosków; 24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum; 25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Data publikacji: 2019-02-04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15) sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18) współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg; 23) rozpatrywanie wniosków; 24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum; 25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie obywatelstwa polskiego; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe techniczne bez wymaganego stażu pracy lub średnie techniczne z wymaganym co najmniej 3 letnim stażem pracy; posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych; posiadanie ważnego zaświadczenia o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; posiadanie prawa jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word, Excel); umiejętność obsługi programu kosztorysowego (np.: Norma).Praca pon.-pt. 7:30-15:30
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacji o przebiegu postępowania udzielają:1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl, 2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą w terminie do dnia 13.02.2019 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane;WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6634/ds-nadzoru-inwestorskiego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montowanie izolacji termicznej, nakładanie zaprawy klejowej, wtapianie siatki zbrojącej, nakładanie tynku, malowanie ścian na wysokości, demontowanie i montowanie systemów i elementów odwadniających, prace tynkarskie i izolacyjne, wykonywanie prac związanych z montażem, klejeniem listwe/bonii elewacyjnych i dekoracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzorowanie pracowników wykonujących roboty w podkległym okręgu nastawczym. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Obsługa urządzeń w celu przygotowania drogi przebiegu. Obserwacja przejeżdżającego taboru kolejowego celem stwierdzenia nieprawidłowości zagrażających dalszej jeździe taboru oraz stwierdzenia końca pociągu. Zmiany po 8 lub 12 godzin. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z prcaodawcą - tel.: 71 717 43 11, 600 084 681 lub osobisty.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Proste rutynowe prace związane z różnymi etapami dróg
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Turek Józef - 2017-09-14 - Mielec (podkarpackie)
Praca w Rybniku Chwałowicach lub na Elektrowni. Wymagane wykształcenie zawodowe, roczne doświadczenie. Praca na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
FUH OLEJARZ-WALOCHA LIDIA - 2017-04-12 - Rybnik (śląskie)
wymiana opon, sprawdzanie stanu technicznego urządzeń, dbanie o dobry stan techniczny urządzeń, którymi posługuje się w pracy, przygotowanie formy do wulkanizacji, przygotowanie elementu do naprawy, sprawdzanie nagrzania formy, obsługa podnośnika, wyważanie kół, montowanie i wyważanie naprawionych kół, nadzorowanie procesu wulkanizacji, kontrolowanie temperatury, czasu i innych współczynników procesu wulkanizacji, opróżnianie komór wulkanizacyjnych z oparów benzyny, obsługa wyciągarki, współpraca z innymi pracownikami oraz przełożonymi, utrzymanie porządku na stanowisku
Firma Handlowo-Usługowa BIAŁY Damian Białas - 2017-09-06 - Tychy (śląskie)
Oferta DIWSP pow. 30 r.ż. z kandydatem wskazanym przez pracodawcęNaprawa pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)
Praca w biurowa w Biurze Obsługi Interesanta ( wysyłka i przyjmowanie korespondencji, pomoc w prowadzeniu podręcznego magazynu materiałów biurowych oraz zapewnieniu właściwego gosdpodarowania materiałami biurowymi i środkami czystości, urzelenie informacji interesantom oraz obsługa centrali telefonicznej)
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania, poznanie obowiązujących procedur dotyczących świadczeń emerytsalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Rawicz (wielkopolskie)
obsługa klientów w hurtowni
FRUIT ANTONI ZADYKOWICZ - 2015-11-17 - Fasty (podlaskie)
prace brukarskie
FIRMA BUDOWLANA KRZYSZTOF MAJCHRZAK - 2018-07-04 - Pierstnica (dolnośląskie)
wydawanie materiałów z magazynu, wprowadzanie danych do komputera, drobne prace mechaniczne
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2016-05-25 - Lubin (dolnośląskie)
Przewóz osób autobusem Komunikacji Miejskiej po mieście.
MOBILIS SP. Z O.O. - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń;Wdrażanie nowych rozwiązań mechanicznych;Utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, konserwacja i naprawa maszyn produkcyjnych, diagnozowanie, wyszukiwanie i usuwanie usterek i uszkodzeń maszyn w aspekcie mechanicznym;
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 31.05.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-05-17 - Pszczółki (pomorskie)
Montaż instalacji elektrotechnicznych
AKS Poland Sp.zo.o. - 2019-01-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zapewnienie płynnego obiegu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy, przygotowanie faktur, dokumentów rozliczeniowych, zestawień, wstępna weryfikacja dokumentacji i przekazywanie do Działu Księgowości, pomoc w przygotowywaniu i weryfikacji umów, wspomaganie organizacji pracy Prezesa, inne zadania związane z bieżącym funkcjonowaniem i organizacją biura. Wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą.
Heliodon sp. z o. o. - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Firma PeterTech świadczy usługi elektryczne (elektryka przemysłowa,prefabrykacja szaf sterowniczych, elektryka budowlana) w kraju i zagranicą-głównie w Niemczech. W związku z rozwojem firmy poszukujemyosób chętnych do pracy w Niemczech w branży elektrycznej, milewidziana minimum podstawowa-komunikatywna znajomość językaniemieckiego. Zakres obowiązków: -kładzenie tras kablowych, -układanieprzewodów, -wiercenie/gwintowanie itd. Oferujemy umowę o pracę iprzejrzyste zasady wynagrodzenia.
PETER TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Opole (opolskie)
Pomoc w wykonywaniu szkiców pomiarowych, kompletowanie aparatów technicznych.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Lublin (lubelskie)
obsługa pieca konwencyjno - parowego
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żuromin (mazowieckie)
Prace introligatorskie, składanie ulotek, folderów, pakowanie.
ALBOOMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-01-31 - Pabianice (łódzkie)
Operator maszyn dozująco-pakujących. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność pracy w grupie, komunikatywność oraz zdolności manualne.
Zakłady Chemiczne Organika S.A. - 2016-02-15 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac związanych z pracą tapicerską, wykonywanie bezprężynowych uikładów tapicerskich w różnych technikach, dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Łódź (łódzkie)
- praca zgodnie ze standaryzacją linii produkcyjnej,- wykonywanie produkcji na stanowisku zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi,- nadzór nad opakowaniami i wyrobem gotowym- obsługa maszyn w dziale produkcji części zamiennych do samochodów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Prace budowlane, murowanie, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie.
TYM-BUD ZRB WALDEMAR TYMOSZEWSKI - 2017-04-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Rozpoznanie problemów opiekuńczych, wykonywanie zabiegów higienicznych, współpraca z pielęgniarkami, nawiązywanie kontaktów międzyludzkich z podopiecznymi.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANNA SOKÓŁ - 2018-12-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, kontrolowanie podstawowych parametrów życiowych mieszkańców, wykonywanie zabiegów pielęgiarskich i leczniczych, stosowanie kuracji przeciwzapalnej i przeciwodleżynowej, podawanie leków, wykonywanie iniekcji dożylnych i domięśniowych na zlecenie lekarza
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE - 2016-12-13 - Mielno (zachodniopomorskie)