STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY ORAZ ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W WYDZIALE EDUKACJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY ORAZ ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W WYDZIALE EDUKACJI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-07-02

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY ORAZ ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W WYDZIALE EDUKACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie średnie techniczne; znajomość obsługi komputera; minimum 3-letni staż pracy; znajomość przepisów prawa budowlanego; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.II. Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe techniczne; mile widziana znajomość języka angielskiego; mile widziana praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, dokumentujących 1-roczny staż pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. infrastruktury oświaty oraz analizy kosztów utrzymania w Wydziale Edukacji w terminie do dnia 12 lipca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres ośmiu miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,11 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 04.07.2018

Oferta pracy ważna do: 12.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

sprzątanie [pomieszczeń
"AGRO-SERVICE" Piotr Kulak - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

SPRZEDAWCA
FIRMA HANDLOWA "SEN" RAŚ PIOTR - 2017-10-25 - Opacionka (podkarpackie)

OSOBA DO SKŁADANIA POŚCIELI I RĘCZNIKÓW - od 2 100 PLN

Składanie pościeli i ręczników. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kołobrzegu. Możliwość dźwigania do 10 kg.
Usługowy Zakład Pralniczy Marek Sobczyk - 2018-05-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

PP FP
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

przygotowywanie i podawanie posików
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Końskie (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RESTRUKTURYZACJI - od 2 200 PLN

sporządzanie wniosków o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, aneksów sytuacji ekonomiczno-prawnej danego podmiotu, obsługa administracyjna; praca na jedną zmianę od 08.30 do 16.30; miejsce wykonywania pracy: Stargard, Szczecin, Recz, Choszczno.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

LOGOPEDA - od 480 PLN

Opieka nad dziećmi przydzielonej grupy, sporządzanie planów miesięcznych prac, udział w radach pedagogicznych, pomoc w organizacji imprez przedszkolnych w ciągu całego roku szkolnego, udział i opieka nad dziećmi podczas wycieczek, uzupełnianie dziennika zajęć, prowadzonej innej dokumentacji, udział w wyjściachna spacer i przedszkolny plac zabaw, dbanie o porządek w przydzielonej salo, ciągła współpraca z dyrektorem, zastępcą dyrektora i innym personelem przedszkola.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE ROGALIK W BRZÓZEM AGNIESZKA ROGALA - 2017-08-31 - Brzóze (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY: DYREKTORKI/ DYREKTORA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA - od 4 000 PLN

Ogólna charakterystyka: stanowisko związane z realizacją zadań ujętych w Regulaminie WewnętrznymWażniejsze zadania: kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:orozpatrywanie wniosków o pozwolenia na budowę, ozatwierdzanie projektów budowlanych oraz wydawanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,oprzenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia budowy lub robót budowlanych,ozmiana decyzji o pozwoleniu na budowę,ostwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,oprzeprowadzanie postępowań wznowieniowych w sprawach ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę,orejestrowanie dzienników budów,oprzyjmowanie zgłoszeń budów i robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę,oprzyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych, nie wymagających pozwolenia na rozbiórkę,oudzielanie bądź odmawianie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych,orozstrzyganie, w drodze decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości,oprowadzenie rejestru decyzji i wniosków o pozwoleniu na budowę oraz przechowywanie zatwierdzonych projektów budowlanych a także innych dokumentów objętych pozwoleniem na budowę, co najmniej przez okres istnienia obiektu budowlanego,owydawanie zaświadczeń związanych z prowadzonymi inwestycjami budowlanymi,owydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu mieszkalnego lub użytkowego,oprzeprowadzenie rozpraw administracyjnych w sprawach budowlanych, wymagających szczególnego wyjaśnienia,orozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,oprzekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji zażaleń na postanowienia, wydanych w toku prowadzonego postępowania,owspółpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,oumieszczanie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej informacji o zgłoszeniach budowy oraz wniosków i odpowiedzi udzielanych w ramach informacji publicznej, przygotowanych przez Wydział,oprzygotowywanie aktów prawnych, związanych z zakresem pracy Wydziału, w postaci papierowej i elektronicznej,oprowadzenie elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ),osporządzanie zestawień zbiorczych o prowadzonych postępowaniach do celów statystycznych i informacyjnych (sprawozdania B-05, B-06 I GUNB-3),oprzeprowadzanie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-05 - Słupsk (pomorskie)

SZWACZ - 2 000 - 4 000 PLN

obsługa maszyn w przemyśle tekstylnym
Firma Odzieżowa 2be3 Monika Michalik - 2017-02-13 - Pawłowice (lubelskie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 2 000 PLN

układanie kostki brukowej
BRUKARSTWO - KRZYSZTOF WARZYCH - 2016-05-06 - Malanów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA I WYKONYWANIA PROJEKTÓW - od 3 600 PLN

wykonywanie i realizowanie projektów części maszyn zgodnie z wytycznymi ( maszyny drogowe ); rysunek techniczny maszyn drogowych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wysogotowo (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

- rzetelna obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej lub na jednym z działów- wykładanie towaru, dbanie o estetyczny wygląd sklepu
ALDIK NOVA Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Biłgoraj (lubelskie)

PRACOWNIK HALI - od 2 200 PLN

ZATOWAROWANIE I OZNAKOWANIE DZIAŁU, DBAŁOŚĆ O CZYSTOŚĆ NA DZIALE, ZAPOBIEGANIE STRATOM, PRZYJĘCIE I OBSŁUGA KLIENTA;WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, MOTYWACJA I CHĘĆ DO PRACY, UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI WÓZKÓW WIDŁOWYCH MILE WIDZIANE;SPOTKANIE Z PRACODAWCĄ W SIEDZIBIE FIRMY USTOWO 45,19.10.17, GODZ.11.00-WYŁĄCZNIE
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ZBROJARZ - od 2 200 PLN

Prace przy zbrojeniu na budowie bloków mieszkalnych oraz skręcanie elementów prefabrykowanych.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Ligota Mała (dolnośląskie)

MANAGER ZARZĄDZAJACY - od 1 850 PLN

praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Przyjezierze (kujawsko-pomorskie)

OSOBA DO KLEJENIA PIEROGÓW (O) - do 1 000 PLN

klejenie pierogów, obsługa klienta
KRAINA PIEROGÓW MAŁGORZATA WOLSKA - 2017-03-22 - Tarnów (małopolskie)

POMOCNIK PRODUCYJNY - od 1 850 PLN

pomoc przy procesach produkcyjnych w fabryce mebli
Fabryka Mebli RYŚ sp.z o.o. - 2016-01-08 - Polanka (małopolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - do 1 850 PLN

obsługa klienta na stacji paliw, dwie zmiany 6.00-18.00, 18.00-6.00
KDM SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Porajów (dolnośląskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Międzychód (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chruściele (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RECEPCJI I SERWISU - 1 017,4 PLN

sprzedaż usług hotelarskich i gastronomicznych zgodnie z ofertą hotelu oraz realizacja zamówień i życzeń gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA PODŁÓG I DRZWI - od 2 600 PLN

Sprzedaż podłóg i drzwi, obsługa klienta, doradztwo
"SADLEY" Stanisława Sadlej - 2018-04-06 - Bochnia (małopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 200 PLN

praca w Dziale Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej na samodzielnym stanowisku
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH, SZKOLENIOWYCH I OBSŁUGI INTERESANTÓW W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/298135/files/ogloszenie.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)