STANOWISKO PRACY: DYREKTORKI/ DYREKTORA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY: DYREKTORKI/ DYREKTORA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: stanowisko związane z realizacją zadań ujętych w Regulaminie WewnętrznymWażniejsze zadania: kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:orozpatrywanie wniosków o pozwolenia na budowę, ozatwierdzanie projektów budowlanych oraz wydawanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,oprzenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia budowy lub robót budowlanych,ozmiana decyzji o pozwoleniu na budowę,ostwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,oprzeprowadzanie postępowań wznowieniowych w sprawach ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę,orejestrowanie dzienników budów,oprzyjmowanie zgłoszeń budów i robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę,oprzyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych, nie wymagających pozwolenia na rozbiórkę,oudzielanie bądź odmawianie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych,orozstrzyganie, w drodze decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości,oprowadzenie rejestru decyzji i wniosków o pozwoleniu na budowę oraz przechowywanie zatwierdzonych projektów budowlanych a także innych dokumentów objętych pozwoleniem na budowę, co najmniej przez okres istnienia obiektu budowlanego,owydawanie zaświadczeń związanych z prowadzonymi inwestycjami budowlanymi,owydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu mieszkalnego lub użytkowego,oprzeprowadzenie rozpraw administracyjnych w sprawach budowlanych, wymagających szczególnego wyjaśnienia,orozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,oprzekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji zażaleń na postanowienia, wydanych w toku prowadzonego postępowania,owspółpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,oumieszczanie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej informacji o zgłoszeniach budowy oraz wniosków i odpowiedzi udzielanych w ramach informacji publicznej, przygotowanych przez Wydział,oprzygotowywanie aktów prawnych, związanych z zakresem pracy Wydziału, w postaci papierowej i elektronicznej,oprowadzenie elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ),osporządzanie zestawień zbiorczych o prowadzonych postępowaniach do celów statystycznych i informacyjnych (sprawozdania B-05, B-06 I GUNB-3),oprzeprowadzanie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-09-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: stanowisko związane z realizacją zadań ujętych w Regulaminie WewnętrznymWażniejsze zadania: kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:orozpatrywanie wniosków o pozwolenia na budowę, ozatwierdzanie projektów budowlanych oraz wydawanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,oprzenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia budowy lub robót budowlanych,ozmiana decyzji o pozwoleniu na budowę,ostwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,oprzeprowadzanie postępowań wznowieniowych w sprawach ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę,orejestrowanie dzienników budów,oprzyjmowanie zgłoszeń budów i robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę,oprzyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych, nie wymagających pozwolenia na rozbiórkę,oudzielanie bądź odmawianie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych,orozstrzyganie, w drodze decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości,oprowadzenie rejestru decyzji i wniosków o pozwoleniu na budowę oraz przechowywanie zatwierdzonych projektów budowlanych a także innych dokumentów objętych pozwoleniem na budowę, co najmniej przez okres istnienia obiektu budowlanego,owydawanie zaświadczeń związanych z prowadzonymi inwestycjami budowlanymi,owydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu mieszkalnego lub użytkowego,oprzeprowadzenie rozpraw administracyjnych w sprawach budowlanych, wymagających szczególnego wyjaśnienia,orozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,oprzekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji zażaleń na postanowienia, wydanych w toku prowadzonego postępowania,owspółpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,oumieszczanie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej informacji o zgłoszeniach budowy oraz wniosków i odpowiedzi udzielanych w ramach informacji publicznej, przygotowanych przez Wydział,oprzygotowywanie aktów prawnych, związanych z zakresem pracy Wydziału, w postaci papierowej i elektronicznej,oprowadzenie elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ),osporządzanie zestawień zbiorczych o prowadzonych postępowaniach do celów statystycznych i informacyjnych (sprawozdania B-05, B-06 I GUNB-3),oprzeprowadzanie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY: DYREKTORKI/ DYREKTORA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe o kierunku: architektura lub budownictwo;4.posiadanie uprawnień projektowych w specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno- budowlanej;5.co najmniej 5-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej, o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, którego nabór dotyczy 6.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może:1.być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego,2.być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywoływać podejrzenie o stronniczość lub interesowność, 3.być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej,4.być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą,5.posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10 % kapitału zakładowego- w każdej ze spółek,6.prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności, nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.Wymagania dodatkowe: 1.mile widziana znajomość języków obcych;2.praca w administracji publicznej przez co najmniej 2 lata;3.praca na stanowiskach kierowniczych przez co najmniej 2 lata;4.łatwość komunikacji;5.umiejętność argumentowania;6.kreatywność;7.umiejętność pracy w zespole; 8.umiejętność kierowania zespołem9.odporność na stres;
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;7.oświadczenie o niekaralności;8.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);9.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2);10.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko: Dyrektorki/ Dyrektora Wydziału Budownictwa w terminie do dnia 15 września 2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opróżnianie skrzynek nadawczych, wydawanie przesyłek awizowanych, obsluga systemu Poczta 2000
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chojna (zachodniopomorskie)
pracodawca oferuje możliwość wyrobienia uprawnień na wózek widłowy oraz możliwość dojazdu do pracy autobusem firmowym
"CORRECT - K. BŁASZCZYK I WSPÓLNICY" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-12 - Ociąż (wielkopolskie)
Przygotowywanie wsadu barwiarwskiego, przygotowywanie barwników i chemikaliów (zasady odważania i odmierzania barwników i chemikaliów, zasady sporządzania roztworów barwników i chemikaliów)
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-26 - Słupsk (pomorskie)
1.Organizacja i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.2. Nadzorowanie i koordynacja prawidłowości przebiegu procedur zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.3. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy.4. Pomoc pracownikom Urzędu Gminy w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzania w biuletynie zamówień publicznych ogłoszeń, obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych.5.Weryfikacja SIWZ pod względem prawidłowości stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunków udziału wykonawców w postępowaniu, niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.6. Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania i przestrzegania terminów podania do publicznej wiadomości ogłoszeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych.7.Prowadzenie statystyki udzielonych zamówień publicznych w celu przygotowania stosownych sprawozdań, harmonogramów, planów.8.Pomoc w planowaniu i przygotowaniu do realizacji wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych.9. Pomoc w realizacji i rozliczeniu wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w przez Urząd Gminy.10.Sporządzanie dokumentów oraz projektów uchwał i zarządzeń związanych ze stanowiskiem pracy.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-17 - Malanów (wielkopolskie)
Tworzenie i modyfikowanie oprogramowania opartego o sieć Web. W znacznej mierze praca na systemach: Prestashop. CS-cart, Wordpress. Wyszukiwanie i naprawa zgłoszonych błędów, testowanie oprogramowania.
TOMSKY Sp. Z o.o. - 2017-02-28 - Gdynia (pomorskie)
Weryfikacja sprawodzań z zakresu gospodarki odpadami, prace administarcyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wózka, wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Sabaudia (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków, nadzór nad jakością zamówionej żywności. samodzielne stanowisko. Praca w godzinach 10.00 - 22.00
Firma Handlowo Usługowa "KRIS" Krzysztof Kołodziejczyk - 2017-03-22 - Stary Wiśnicz (małopolskie)
obsługa klientów i zawieranie kontraktów handlowych, pakowanie towarów, przygotowanie dowodów sprzedaży, pobieranie zapłat, praca od poniedziałku do piątku w godz. 10-14 lub 14-18
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Nadarzyn (mazowieckie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem. Praca na kuchni.
AUTO-HANDEL Agnieszka Szczapa - 2017-03-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
POMOCNIK BUDOWLANY-MONTAŻ DOMÓW Z GOTOWYCH ELEMENTÓWMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:TEREN KRAJU
EURODOM S.C. KAROL POGODA, KRZYSZTOF SZOSTAK - 2017-10-10 - Dębica (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientami.
YAGRA SP Z O.O. - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
jw
Poczta Polska S.A. - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kamieniec (wielkopolskie)
Staż dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie posiadajacych II Profil pomocy spełniających kryteia w ramach projektu 7.2 RPO praca w godz. 6.00 - 14.00 14.00 - 22.00w soboty: 6.00 - 14.00 14.00 - 22.00- zapoznanie ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy,- nauka romieszczania towarów w sklepie i dobór asortymentu na półkach,- nauka obsługi kasy fiskalnej,- nauka sporządzania raportów dekadowych,- nauka sporządzania raportów kasowych,- przyjmowanie towarów do sprzedaży ze szczególnym uwzględnienim ich ilości i jakości,- cenowanie towarów wystawionych do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
sprzatanie gruntowne pokoi po wyjazdach gości, sprzatanie bieżące pokoi podczas pobytu gości, sprzątanie wspólnych części i pomieszczeń pobytowych, sal konferencyjnych, dbałość o otrzymanie odpowiedniego stanu higieniczno-sanitarnego, dbałośc o właściwa jakość, standardy, estetykę w realizacji zadań
Poczta Polska - 2015-12-04 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
praca w godzinach od 06:00 do 18:00 i od 18:00 do 06:00; przyjmowanie, opracowywaniei ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przesyłaek pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Obsługa plazmy sterowanej CNC
"BMS METAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Sprzątnie pokoi, łazienek, korytarzy oraz pomieszczeń publicznych zgodnie ze standardem.
ORBIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
montaż przekładek tekturowych typu "plaster miodu"
kontakt przez OHP - 2017-03-07 - Chełm (lubelskie)
gotowanie i wydawanie posiłków
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁOCHYŃSKU - 2016-10-25 - Łochyńsko (łódzkie)
przyjmowanie i rozdział towaru do magazynu, dbanie o porządek na terenie magazynu, rozmieszczanie materiałów przyjętych do magazynu, wydawanie towaru zgodnie z zamówieniami, znakowanie towarów, obsługa urządzeń zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
malowanie samochodów
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego na miasto Opole)mozliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, rapoertowanie sprzedży, dbanie o dobre kontakty z klientami
Pro Automatyk Sp. z o.o - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Prace oggólno-budowlane, rozbiórkowe, ogrodowe, zbrojeniowe. Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie, kierunek murarz, staż pracy 5 lat, samodzielność, znajomość podstawowa projektów budowlanych, kreatywność, dyspozycyjność, uczciwość, zaangażowanie, tolerancja, praca w zwspole, pomysłowość. Miejsce wykonywania pracy woj. pomorskie, delegacja.
FIRMA KREFT Stanisław Kreft - 2017-04-05 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn typu frezarka, tokarka, wytaczarka
CONSTANS-TERMIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Krzykawka (małopolskie)