ASYSTENT ZARZĄDU Lublin oferta pracy PROTEKTOR Spółka Akcyjna
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
Data publikacji: 2015-12-07
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: PROTEKTOR Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KUNICKIEGO 20-24, 20-417 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy b
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : BDB PRAKTYCZNA ZNAJOMOSC NIEMIECKIEGO[Inne] : bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista,komunikatywność, samodzielność i asertywność,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PROTEKTOR Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
KUNICKIEGO 20-24, 20-417 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: KUNICKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 20-24
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2015
Data dodania oferty pracy: 07.12.2015
Oferta pracy ważna do: 18.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zh
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Miłakowo (warmińsko-mazurskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zakopane (małopolskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-02-09 - Zgierz (łódzkie)
- opracowywanie projektów konstrukcji podbudowy dróg,- nadzorowanie wykonania robót drogowych,- projektowanie i nadzorowanie wykonywania poszerzeń, modernizacji i wzmocnień dróg i ulic
ZDI sp. z o.o. - 2018-04-11 - Zamość (lubelskie)
rezerwacja i zakup biloetów, organizacja kalendarza, obsługa spotkań i umawianie spotkań, organizacja wyjazdów. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:45
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie kontrahentów biznesowych na powierzonym terenie, m.in. z krajów UE oraz bliskiego wschodu, prowadzenie baz danych klientów, obsługa kontrahentów posługujących się jęz. hindi oraz angielskim w zakrecie negocjacji warunków zawieranych transakcji, wyjazdy służbowe, prace zlecone przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Gospodarz (łódzkie)
wykonywanie dokumentacji projektowych instalacji sanitarnychwykonywanie rysunków technicznychwspółpraca z projektantami branżowymwykonywanie kosztorysów sanitarnychi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
montaż, serwis systemów alarmowych, CCTV, KD przeprowadzanie okresowych konserwacji systemów bezpieczeństwa
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2017-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa administracyjna realizowanych projektów, wprowadzanie, edytowanie i przetwarzanie danych przy pomocy programu SoundPlane, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, sporządzanie sprawozdań, organizacja przepływu informacji pomiędzy projektami i klientami firmy, przygotowanie wydruków i składanie projektów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, tworzenie zamówień i skadanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji, aktywna sprzedaż. Branża suwnice i części zamienne.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, dbałośc o dobre relacje z partnerami i klientami, prowadzenie dokumentacji operacyjnej oraz wprowadzanie danych do systemu, wystawianie faktur obciążeniowych, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
pisanie pism, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, ogólne prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, przygotowanie projektów pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykonywanie projektów, praca w programie : Soficad, Auto Cad, SketchUp, Revit
Europrojekt Gdańsk S.A. - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie doradztwa w zakładaniu działalności gospodarczej; prace ogólnobiurowe; praca w godzinach 09.00-21.00 również w dni wolne - wg grafiku; docelowo umowa na czas nieokreślony;
Consulting Daume Joanna Daume - 2018-01-17 - Łagów (dolnośląskie)
asysta podczas zabiegów, utrzymanie czystości w gabinecie, zaopatrzenie gabinetu, prowadzenie grafiku pacjentów
ARS DENTICA SPÓŁKA CYWILNA BARTOSZ GROSS I MATEUSZ SUDOLSKI - 2018-03-09 - Rawicz (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
praca w systemie jednozmianowym według planu zajęć, pomoc w prowadzeniu zajęć
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 W STARGARDZIE - 2017-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu zajęć oraz przygotowywaniu materiałów dydaktycznych, pomoc w opiece nad dziećmi w przedszkolu i podczas wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu; przygotowanie prezentacji, sprawozdań, raportów i analiz; prowadzenie kluczowej korespondencji; przygotowanie tłumaczeń pisemnych; uczestnictwo w spotkaniach biznesowych; kontrola zaopatrzenia biura; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; utrzymywanie kontaktów z klientami firmy; obsługa kasy Prezesa ( wypisyawanie KW, KP); planowanie i optymalizacja wyjazdów Zarządu oraz innych pracowników na spotkania biznesowe; współpraca i pomoc dla innych działów Spółki; inne prace zlecone przez Przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Kopytów (mazowieckie)
Asystent ds. wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju;- staż dla osoby bezrobotnej z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sokółka (podlaskie)
pomoc w sprawach bieżących
Eko-Dom Sp. zo.o. - 2016-02-19 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prowadzenie projektów, rozrysy w CADzie, wykonywanie inwentaryzacji nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)