STANOWISKO DS. STYPENDIÓW SOCJALNYCH I OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W WYDZIALE EDUKACJI Tczew oferta pracy URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Stanowisko: STANOWISKO DS. STYPENDIÓW SOCJALNYCH I OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W WYDZIALE EDUKACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/488181/files/ogloszenie_o_naborze.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83 110 Tczew, Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. stypendiów socjalnych i obowiązku szkolnego w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 7 października 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie Pl. Piłsudskiego 1.
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac J.Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/488181/files/ogloszenie_o_naborze.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83 110 Tczew, Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. stypendiów socjalnych i obowiązku szkolnego w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 7 października 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie Pl. Piłsudskiego 1.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. STYPENDIÓW SOCJALNYCH I OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W WYDZIALE EDUKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje: https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/488181/files/ogloszenie_o_naborze.pdf
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Plac J.Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/481365/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_go
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.bip.tczew.pl/
Ulica pracodawcy: Plac J.Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Urząd Miejski w Tczewiehttp://www.bip.tczew.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2019
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6f96a2becb100192a410c8e9feb62dc
Podobne oferty pracy
WG HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Montaż konstrukcji stalowych, czytanie rysunku technicznego.
F.H.U. DANEX - 2018-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc na budowie
Lepbud PRB Letkiewicz Jarosław - 2018-07-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na V piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/407338/files/ogloszenie_wski.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 29 stycznia 2018 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-01-25 - Tczew (pomorskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
- ocena narażania banku na ryzyka bankowe kredytowe i pochodne- dokonywanie pomiaru i monitorowanie poziomu ryzyk bankowych- ocena i analiza limitów na ryzyka
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-04-05 - Puck (pomorskie)
- Opis stanowiska: będziesz odpowiedzialny/a za: Prowadzenie w ramach działalności firmy serwisu elektronarzędzi, narzędzi spalinowych m. in. takich firm jak Bosch, MAKITA, HITACHI, METABO etc., weryfikację uszkodzeń oraz ich naprawę, rozwiązywanie problemów technicznych związanych z naprawami, gospodarkę magazynową w zakresie części zamiennych używanych do naprawy.- Firma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), premię za ilość wykonanych napraw, pracę na samodzielnym stanowisku, możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane będzie wykształcenie techniczne o profilu elektryczno - mechanicznym. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym profilu. Wymagane predyspozycje manualne. Mile widziana znajomość branży technicznej elektronarzędzi. Mile widziana wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu budowy i działania elektronarzędzi. Mile widziana umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Wymagana samodzielność i szybkość uczenia się. Mile widziane będą uprawnienia SEP do pracy pod napięciem do 1 kV.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
Brak danych
F.P.H.U. DESMO DARIUSZ BRÓDKA - 2017-08-24 - Łowicz (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, utrzymanie pożądku w sali oraz na stanowisku pracy, wydawanie posiłków, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Gorlice (małopolskie)
kontakt z klientem, sprzedaż usług firmy - firma pomaga przy wypełnianiu i składaniu wniosków o dofinansowanie z UE odnawialnych żródeł energii
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Mława (mazowieckie)
wykonywanie prac instalacyjnych i montażowych; poprawne odczytywanie rysunków roboczych. Praca w godz. 7-15. Umowa o pracę do uzgodnienia.
Wykonawstwo Robót Wodno-Sanitarnych BANGO Sp. J. - 2018-01-12 - Brochocinek (mazowieckie)
PRACE PORZĄDKOWE, PRACE KONSERWATORSKIE.WYMAGANE: ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.KONTAKT OSOBISTY I TELEFONICZNY - 602 660 260
CENTRUM USŁUG IMPREZOWO BANKIETOWYCH ZBIGNIEW TADEUSZ MAŃKOWSKI - 2019-07-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć językowych
Edwings - 2018-06-25 - Brzeg (opolskie)
Księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo- księgowych, uzgadnianie zapisów na kontach, weryfikacja rejestru VAT
FONTIA Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Hańcza s.c. Stanisława Nowak, Jan Felicjan Nowak - 2019-05-16 - Suwałki (podlaskie)
Dostarczanie zamówień na terenie miasta, prace porządkowe, przygotowanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowikiem
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Usługi fryzjerskie damskie - męskie.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prace związane z montażem i demontażem pomników
PPHU KAWIT WITKOWSKA KRYSTYNA - 2018-06-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, prace porządkowe na terenie restauracji.Praca wykonywana jest w różnych godzinach.
KH Group Kristóf Hankó (McDonald`s) - 2019-07-19 - Płońsk (mazowieckie)
Obróbka ręczna elementów gumowych za pomocą narzędzi tnących i zdzierających.
kontakt przez OHP - 2018-10-20 - Katowice (śląskie)
spawanie blustrad, barierek itp., prace ogólnobudowlane: wykonywanie elewacji, kafelkowanie, wykańczanie wnętrz; praca w godz.: 8-12 lub 12-16, praca na terenie woj. opolskiego
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Komprachcice (opolskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2019-02-26 - Zamość (lubelskie)
przyrządzanie potraw, składanie zamówień(godziny pracy 15:00 - 22:00, 8:00-15:00)
AVANGARDA Konrad Jaszczuk - 2018-11-07 - Wisznice (lubelskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30 czerwca 2021 r. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-12 - Słupsk (pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)
wyrób i wypiek pizzy, przygotowanie innych potraw oraz sałatek i sosów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Naprawa maszyn i urządzeń, sortowanie odpadów.
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MZC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Włodawa (lubelskie)