SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Busko-Zdrój oferta pracy FONTIA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo- księgowych, uzgadnianie zapisów na kontach, weryfikacja rejestru VAT
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pracodawca: FONTIA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 1, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo- księgowych, uzgadnianie zapisów na kontach, weryfikacja rejestru VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Busko-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: buski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Busko-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: FONTIA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Adres pracodawcy:
1 Maja 1, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: buski
Gmina pracodawcy: Busko-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Busko-Zdrój
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Usługi hotelarskie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1593aaaa6ccb0a085d9837b4e79ec26b
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie zleceń transportowych, wycena ładunku i organizacja, negocjacje handlowe, rozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników, rzetelne i terminowe naliczanie, kontrola i weryfikacja wynagrodzeń, terminowe sporządzanie raportów, deklaracji i sprawozdań ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy z uwzględnieniem różnych systemów i rozkładów czasu pracy, nadzorowanie terminowości przeprowadzanych szkoleń BHP i badań lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, śledzenie i weryfikacja zmieniających się przepisów kadrowo płacowych.- Wynagrodzenie: 2383 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy na okres ok. 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca po 6-godzinnym dziennie w godzinach: 7:00-16:00. Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. kadr. Wymagania dobra znajomość obsługa komputera (Pakiet Ms Office). Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.: 32-204-96-95) w godzinach celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 25, 40-382 Katowice - sekretariat) lub e-mail: zsgkatowice (at) wp.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH IM.GUSTWA MORCINKA - 2019-06-17 - Katowice (śląskie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy (wymagane na stanowisko specjalisty administracyjnego), wiedza na temat zakładania oraz prowadzenia działalności gospodarczej, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, doświadczenie w przeprowadzaniu wystąpień publicznych /mile widziane/, znajomość zagadnień związanych z przedsiębiorczością akademicką oraz gotowość do pogłębiania wiedzy w tej dziedzinie, wysoka kultura osobista; biegła znajomość obszaru biznesu i startupów, znajomość problematyki finansowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach, znajomość j. angielskiego na poziomie B2, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, znajomość trendów marketingowych, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania, znajomość środowiska naukowego i otoczenia gospodarczego /dodatkowy atut/; Główne zadania: prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości, obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty), ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji coachingowych z właścicielami startupów z zakresu pomysłów biznesowych oraz strategii reklamowej, promowanie innowacyjności i przedsiębiorczości w środowisku akademickim poprzez organizowanie konferencji, szkoleń, warsztatów itp., jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-08-13 - Gliwice (śląskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Włodawa (lubelskie)
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń.- analiza SIWZ,- ścisła współpraca z działem handlowym,- nadzorowanie wdrażania umów zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring postępowań przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, umiejętność analiz danych płacowych i wyjaśniania wartości na listach płac, doświadczenie w przygotowywaniu oraz wyjaśnianiu wymaganych prawem dokumentów dla pracowników; praca w godzinach od 08:00 do 16:00
HRK S.A. - 2019-07-08 - Kunowo (zachodniopomorskie)
diagnozowanie i leczenie zaburzeń psychicznych, współpraca z zespołem psychologów i pedagogów, współtworzenie programów terapii, prowadzenie wymaganej dokumentacji
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualna koło w Lublinie - 2018-01-05 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowa-nie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
Serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologie
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Pyrzowice (śląskie)
oferta skierowana do osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GRUPA WW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista ds. IT
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świdnica (lubuskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie i sprzedaż towarów, utrzymanie i nawiązanie kontaktu z partnerami zagranicznymi. Praca w godz.: 9:-13:00. 1/2 etatu.
Lyavik sp. z o.o. - 2019-07-29 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, monitorowanie oczekiwań klientów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, • pozyskiwanie nowych klientów,• bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-09-18 - Sokoły (podlaskie)
Obsługa social media, akcji marketingowych, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
- wystawianie faktur sprzedaży energii elektrycznej, ciepła i innych, naliczanie podatku akzyzowego, sprządzanie analiz finansowych, sprządzanie sprawozdań i informacji wewnętrznych i zewnętrznych, naliczanie opłat koncesyjnych od sprzedaży objetej koncesją, wspólpraca w zakresie opracowywania taryf dla ciepła i energii elektrycznej, sporządzanie informacji i sprawozdań do urzędu statystycznego, sporządzanie kalkulacji cen na roboty i usługi świadczone, prowadzenie działalności na rynku świadectw pochodzenia energii
ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O. - 2018-07-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i obcojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
wyksz. średnie lub wyższe,mile widziane doświadczenie w branży metalurgicznej,obsługa komputera
P.P.U.H. METAL-ZAP SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Stare Olesno (opolskie)
-
WOST S.A. - 2018-02-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chorzów (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu przy ulicy Zgorzelecka 18 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- utrzymanie budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości a także za koordynacje podmiotów współpracujących (serwis techniczny), - utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji w obiekcie, - nadzór nad podwykonawcami oraz kontrola jakości świadczonych usług, - zapewnienie konserwacji i drobnych napraw obiektu w zakresie elementów wykończeniowych lub wyposażenia, - nadzór i prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, instalacji i urządzeń, - planowanie zakupów i nadzór nad zużyciem materiałów eksploatacyjnych związanych z utrzymaniem i zarządem nieruchomością, - udział w pracach komisji przetargowych na udzielenie zamówień związanych z utrzymaniem i zarządem nieruchomością, - nadzór nad pracą transformatorów średniego napięcia, szaf rozdzielczych średniego napięcia i niskiego napięcia, - utrzymanie terenu zewnętrznego oraz pielęgnacja terenów zielonych.
Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych - 2019-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa lini produkcyjnej,konserw mięsnych. Przygotowywanie farszu mięsnego, transport ręczny surowców.
Trust in food Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Władysławowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-05-24 - Leżachów (podkarpackie)
- naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL Sp. z o.o.- naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych- usuwanie usterek i awarii - utrzymanie infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Częstochowa (śląskie)