STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ I CENTRUM WIEDZY O REWITALIZACJI W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ I CENTRUM WIEDZY O REWITALIZACJI W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30 czerwca 2021 r. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30 czerwca 2021 r. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ I CENTRUM WIEDZY O REWITALIZACJI W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. dobra znajomość MS Office oraz Open Office; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie wyższe, w szczególności z zakresu nauk humanistycznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne; 2. mile widziana znajomość zagadnień związanych z rewitalizacją obszarów miejskich oraz znajomość miasta i jego podstawowych potrzeb wynikających z dokumentów strategicznych, w szczególności Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+; 3. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego ; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. kreatywność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. partycypacji społecznej i Centrum Wiedzy o Rewitalizacji w Referacie Rewitalizacji Biuro Rewitalizacji w Wydziale Zarządzania Funduszami, w terminie do dnia 21 czerwca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?103ac56f93b5515337883d32ba9be9df
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Jaworzno (śląskie)
- kompletowanie dokumentów dotyczących członkowstwa - prowadzenie rejestrów członków- koordynacja spraw zwiaząnych z windykacją
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2018-11-05 - Łódź (łódzkie)
Wytyczanie malowanie oznakowania drogowego z obsługą malowarki drogowej, czasowa organizacja ruchu, czytanie projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Konie (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu pacjenta do badań diagnostycznych wykonywanych przez pielęgniarkę. Wymiana worków na mocz i worków stomijnych. Przygotowywanie i zakładanie okładów. Pomiar wzrostu, masy ciała, oddechów, temperatury, tętna, ciśnienia tętniczego krwi. Toaleta przeciwodleżynowa. Ułożenie pacjenta i zmiana pozycji ułożeniowej.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2018-12-11 - Sieradz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.Ważniejsze zadania:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego;koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych;rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami;przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim.Warunki pracy na stanowisku:uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
dozorowanie obiektu
SKY ONE sp. z o.o - 2016-10-26 - Tychy (śląskie)
Prace pomocnicze w kuchni.Wykształcenie zawodowe lub średnie.Umowa na okres próbny z możliwoscią pracy na stałe.
Przedszkole Niepubliczne Bajkowy Domek - 2016-05-18 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
zgodne ze stanowiskiem
Ba Le Do - Leszek Chrzanowski - 2016-08-01 - Zgierz (łódzkie)
nauczanie w/w przedmiotu w szkole
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2016-08-26 - Rudna (dolnośląskie)
Zakres zadań:Do zadań obsługi sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnejWójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi Gminy oraz sprawy kancelaryjno - techniczne,w szczególności:1) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - zebrań i spotkańorganizowanych przez Wójta , Zastępcę Wójta i Sekretarza,2) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,3) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ichkontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem,4) wystawianie i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędui kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,5) prowadzenie i zakup księgozbioru do biblioteki gminnej oraz prenumerata prasy,6) współpraca z Pocztą Polską w zakresie odbioru i przechowywania korespondencji,7) prowadzenie rejestru poleceń służbowych i nadzór nad ich wykonaniem,8) organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Ustka oraz ich organami,w tym:a) pomoc w organizacji zebrań wiejskich, organizacja wiejskich zebrań wyborczychi innych w ramach kompetencji Wójta;b) ewidencjonowanie i przekazywanie na stanowiska wniosków zebrań wiejskich(prowadzenie rejestru wniosków i nadzór nad ich wykonaniem);c) ewidencjonowanie i przekazywanie na stanowiska uchwał zebrań wiejskich(prowadzenie rejestru uchwał i nadzór nad ich wykonaniem),9) prowadzenie oficjalnego profilu gminy na Facebooku oraz bieżąca aktualizacja wydarzeń,imprez, ogłoszeń na stronie www gminy Ustka, rozwijanie i doskonalenie dostępnychtechnik PR, gminnego systemu powiadamiania sms;10) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i zleconych przezprzełożonego.Warunki pracy.Praca w Urzędzie Gminy Ustka na stanowisku urzędniczym, w pełnym wymiarze czasupracy, praca biurowa, obsługa komputera, możliwa obsługa zebrań i spotkań poza siedzibą urzędu.Godz. pracy 7.30-15.30, środa do 17.00, piątek do 14.00.
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-26 - Ustka (pomorskie)
Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-11-24 - Piła (wielkopolskie)
praca na produkcji przy obróbce mechanicznej metali, obsługa tokarki
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2019-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA - 2016-11-17 - Piła (wielkopolskie)
1)prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych,2)współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola w zakresie sporządzania arkuszy organizacyjnych,3)sprawowanie nadzoru nad awansami zawodowymi nauczycieli,4)współpraca ze związkami zawodowymi nauczycieli,5)organizowanie dowozu uczniów do szkół z terenu gminy,6)organizowanie dojazdów uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych,7)sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników placówek oświatowych spraw pracowniczych nauczycieli,8)nadzór nad taborem gminnym, w tym planowanie i realizacja zakupów oraz remontów samochodów, autobusów,9)nadzorowanie pracy kierowców taboru gminnego.
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-01-24 - Potęgowo (pomorskie)
wg zawodu
Ewa Sala F.R.B. Sala - Bud Kraków - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
sprzedawcapraca na dwie zmiany:06.00-14.0011.00-19.00za pracujące soboty przysługuje dzień wolny
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Usługi fryzjerskie, strzyżenie, czesanie, modelowanie, konsultacje z klientem, prowadzenie zapisów, udział w szkoleniach.
D-K Karol Węgrzynowski - 2016-02-29 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki, wystawianie WZ, rejestracja reklamacji, pozostałe prace magazynowe.
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2016-08-12 - Wiązowna (mazowieckie)
obsługa programów i urządzeń biurowych, tworzenie baz danych, zasady przygotowania i sporządnia dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łódź (łódzkie)
Lakiernik mebli drewnianych
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2016-11-17 - Międzyrzecz (lubuskie)
1)wykonywanie wszelkich czynności kancelaryjnych w zakresie funkcjonowania kancelarii, a w szczególności związanych z ewidencjonowaniem korespondencji;2)kompletowanie dokumentów według jednolitego rzeczowego wykazu akt i terminowe podpinanie ich do właściwych teczek;3)udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów, niszczenia oraz ewidencjonowania w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów (DEWD);4)informowanie wykonawców o sposobie nanoszenia klauzul tajności oraz procedurze archiwizacji materiałów;5)wykonywanie zadań związanych z obsługą dokumentów jawnych w części wydzielonej do ich obsługi.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-04-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Realizacja założonych celów, prowadzenie negocjacji telefonicznych, monitorowanie prowadzonych spraw oraz zapewnienie najwyższego poziomu obsługi.
STATIMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
Produkcja mebli.
EURO-STYL Marek Simkiewicz - 2015-12-23 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsługa klienta, ekspozycja towarów, utrzymywanie porzadku
Firma Handlowo- Gastronomiczna S.C. Zaręba Roman – Jasiczek Janina - 2017-11-03 - Pawłowice (śląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-11-09 - Gliwice (śląskie)
Obsługa podmiotów gosp, pod względem księgowym, rozliczanie VAT, kp, ryczałty, zus
JAN OBUSZKO USŁUGI KSIĘGOWE - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)
Umiejętność ukladania glazury
PPHU "ARBUD" Pichla Wiesław - 2017-11-23 - Legnica (dolnośląskie)
Sadzenie i siew warzyw, wyrywanie chwastów, zbieranie i pakowanie warzyw w pakowalni (w magazynie)
Sverre Huseby Furu gård - 2019-06-19 - Norwegia (Norwegia)