STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ Gliwice oferta pracy STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
Data publikacji: 2018-11-09
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: strażnik gminny / miejski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Strażnik gminny / miejski
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Śmiałego Bolesława 2a, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 23.11.2018r. osobiście lub drogą pocztową lub e-mailową z dopiskiem na kopercie "Kandydat na stanowisko urzędnicze w Straży Miejskiej w Gliwicach"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 23.11.2018r. , Godziny : do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Śmiałego Bolesława
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy:
BEZPIECZEŃSTWO PAŃSTWA, PORZĄDEK I BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: strażnik gminny / miejski
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 23.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wigry (podlaskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i wydawanie potraw
M.P.&A.T. s.c. A. Jurkowska, M. Jurkowski, P. Cybula, T. Bakiera/GOŚCINIEC POD LASEM - 2016-10-20 - Grabowce Dolne (lubelskie)
bufetowa, sprzedaż towarów, przygotowywanie sałatek
GRAL Rafał Gracz - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-27 - Chełm (lubelskie)
planowanie i organizacja działu transportu na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Uciechów (dolnośląskie)
Osoba do pracy w dziale marketingu.
F.P. NOWIKOM JACEK CIEŚLAK - 2016-06-21 - Grabiny-Zameczek (pomorskie)
przewóz osób
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Tomasz Wójcik - 2015-12-02 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prace malarskie w budynkach sanatorium
SOLANKI UZDROWISKO INOWROCŁAW SP. Z O. O. - 2016-10-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności związanych z fryzjerstwem;
FHU PRESTIGE MONIKA ROZMUS SALON FRYZJERSKO - KOSMETYCZNY - 2018-06-22 - Zawiercie (śląskie)
Zapewnia wykonywanie prac introligatorskich maszynowych i ręcznych zgodnie z opisem technologicznym oraz pakowanie i przygotowanie do ekspedycji zleceń poligraficznych. Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zapewnienie bierzącej obsługi urządzeń linii wydruków masowych (kopertownica), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidlowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porzadkowe, zgłasza awarieurzadzeń kopertujących,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie konstrukcji maszyn
BIOX Jerzy Kiczyński - 2017-05-17 - Grajwo (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad dziećmi w sali zabaw
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Żychlin (wielkopolskie)
Produkcja i obróbka wieszaków, segregowanie i pakowanie
Fabryka Wieszaków POLWO Kalinowski Wiesław - 2018-05-15 - Głuchowo (kujawsko-pomorskie)
dbanie o porządek na oddziałach szpitalnych w inowrocławskim szpitalu
Clar System S.A - 2017-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
transport towarów na terenie UE
"TRANSMAR" MARIUSZ BOCIAN - 2016-12-15 - Niemcy (Niemcy)
W Urzędzie Celnym w Łomży:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-27 - Łomża (podlaskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dróg i inwestycji należy w szczególności:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wymagane prawo jazdy kat. B, zaświadczenie o niekaralności. Mile widziane doświadczenie w kierowaniu busem. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za rozwóz paczek. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kierowcabuss (at) onet.pl lub telefoniczny.
OLTRANS ALEKSANDRA BUCHALSKA - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
wg stanowiska
Firma Budowlana WIKS-BUD Jerzy Sarnecki i Współnicy Spółka Jawna - 2017-03-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
współudział w rejestracji dokumentacji ubezpieczonych i płatników, współudział w prawidłowym wprowadzaniu danych w zakresie obsługi korespondencji, współudział w tworzeniu wysyłki do Poczty Polskiej, współudział w raportowaniu działań
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Płock (mazowieckie)
montaż okien, wykonywanie obmiarów, wypełnianie dokumentów z obmiarów i montaży; elastyczne godziny pracy do ustalenia (między 08.00-17.00), praca na czas określony lub umowę zlecenie ( docelowo na czas nieokreślony);
OSTAL GROUP Sp. z o.o. - 2018-11-08 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pomoc na kuchni, utrzymanie czystości na sali sprzedażowej, produkcja mącznych, mycie naczyń
TURYSTA Katarzyna Stankiewicz-Pyrzyńska - 2017-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)