STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie bierzącej obsługi urządzeń linii wydruków masowych (kopertownica), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidlowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porzadkowe, zgłasza awarieurzadzeń kopertujących,
Data publikacji: 2017-12-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25a, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie bierzącej obsługi urządzeń linii wydruków masowych (kopertownica), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidlowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porzadkowe, zgłasza awarieurzadzeń kopertujących,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
SZAMOCKA 3, 5, 01-748 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: SZAMOCKA
Numer budynku pracodawcy: 3, 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.12.2017
Data dodania oferty pracy: 23.12.2017
Oferta pracy ważna do: 28.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ Z KUCHNI ARABSKIEJUTRZYMYWANIE PORZĄDKU POD WZGLĘDEM SANITARNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Skierniewice (łódzkie)
kształtowanie pryzmy odpadów na składowisku odpadów, (obsługa spycharki T-130 Typ STALINIEC)
EKO SYSTEM Leszek Felsztyński - 2018-05-17 - Mostki (łódzkie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE POJAZDU, OBSLUGA BIEŻĄCA CIĄGNIKA, NADZÓR NAD ZALADUNKIEM, WYŁADUNKIEM, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POJAZDÓW, WYMAGANIAPRAWO JAZDY CE, ŚWIADECTWO KWALIFIKACJI , KURS NA PRZEÓZ RZECZY - MILE WIDZIANYPRACA NA TERENIE RP
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Góra Puławska (lubelskie)
praca jako kierowca
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: przyjmowania w poczet członków, potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali oraz prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni. Wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie Probit. Prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących osób posiadających spółdzielcze prawa do lokali i odrębną własność. Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, regulaminów. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółdzielni oraz prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie w sprawach członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w spółdzielni mieszkaniowej. Biegła obsługa komputera - pakietu MS Office, umiejętność stosowania i korzystania z przepisów prawa w praktyce. Znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie spółdzielczości mieszkaniowej. Zdolności analityczne. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność analizy i syntezy informacji. Odporność na stres. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32/2596-576) w godzinach: 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)
wykztałcenie bez znaczenia, umiejętność szycia, mile widziane doświadczenie w zawodzie szwaczki
Spółdzielnia Socjalna MARTEN - 2015-12-23 - Odolanów (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż maszyn i urządzeń oraz sprzętu domowego
P.H.U."FOREST" Maciej Majewski - 2016-07-22 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego, prace związane z załadunkiem i rozładunkiem
BEST Krzysztof Pichalak - 2017-07-20 - Daszyna (łódzkie)
-Bieżące utrzymanie i regeneracja narzędzi oraz form wtryskowych,-Współpraca z działem technologicznym i produkcji w zakresie przygotowania narzędzi,-Kontakt: e-mail : metrox (at) metrox-plast.pl; -Kontakt tel.: 58 532-78-79.
METROX - PLAST SP. Z O.O. - 2017-12-11 - Tczew (pomorskie)
-przygotowywanie dań typu fastfood i pizzy-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Garwolin (mazowieckie)
organizowanie czynności przewozowych
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-04-08 - Chojnice (pomorskie)
przebudowa wyrobisk górniczych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Górnicze ROW-JAS - 2018-07-20 - Bytom (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gniezno (wielkopolskie)
zastrzyki, umawianie wizyt i doprowadzanie dziecka do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenie dokumentacji, medycznej wychowanków. Praca z trudną młodzieżą
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bytom (śląskie)
wykonywanie stolarki budowlanej
"Styl-drew" Paweł Skłodowski - 2017-07-07 - Nowa Ruś (podlaskie)
obsługa przy bydle i praca w gospodarstwie
Handel zwierzętami Jan Brzozowski - 2016-05-04 - Budlewo (podlaskie)
Według zawodu
Baza Paliw Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-08 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; układanie kostki brukowej; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska, baza w Gliwicach
"MAXBRUK" MARIUSZ KIKLAISZ - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzątanie klatek schodowych i terenu przyległego; umowa o dzieło; praca od 5:00-9:00; miejsce pracy: Gliwice, ul. Damrota;
P.H.U. MOP-EX KATARZYNA HRECZKA - 2015-12-10 - Gliwice (śląskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;
POCZTA POLSKA SA - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-01-12 - Wiskitki (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie na magazyn towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Piasek (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Niepiekła (mazowieckie)
Prowadzenie spraw z zakresu projektów finansowych ze średków zewnętrznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie i realizacja strategii, programów i planów długoterminowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-11 - Pszczółki (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)