STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub administracja lub finanse lub rachunkowość lub fin/rachun
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: administracji samorządowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacji podatkowej, z zakresu finansów publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub administracja lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowośćlub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub administracji lub finansów lub rachunkowości lub finansów i rachunkowości,6) co najmniej 1 rok stażu pracy w podatkach lub księgowości lub administracji.2.Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,5) znajomość ustawy Ordynacja podatkowa,6) znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,7) umiejętność interpretacji przepisów prawa,8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,9) umiejętność dobrej organizacji pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902, z późn. zm. ).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA JEST NA STRONIE: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20180413144129517.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające staż pracy związany z podatkami lub księgowością lub w administracji,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,12)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 23.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
redagowanie pism do płatników i ubezpiecznonych w sprawie postępowań wyjaśniających, a także do instytucji właściwych w krajach członkowskich
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji w obiektach nowobudowanych i remontowanych
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE PAWEŁ TYPAŃSKI - 2016-11-23 - Komorniki (wielkopolskie)
Prace produkcyjne przy stanowisku (stoły). Wymagania: sprawność fizyczna, zdolności manualne, dyspozycyjność. Staż pracy minimum pół roku.
WYG HR CONSULTING Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Szemud (pomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych i innych elementów metalowych do placów zabaw
BUD-METAL - 2018-04-27 - Krzeczów (małopolskie)
- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Transport wewnętrznych kontenerów z materiałem pocztowym. Sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi. Sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w kuchni
Firma "LIDJAN" Jan Tokarz - 2016-09-14 - Muszyna (małopolskie)
Rekrutacja pracowników ze Wschodu według zleceniea, załatwnainie wszelkich dokumnetów dla legalnej pracy w Polsce (zezwolenie, oświadczenia, karta pobytu).Miejsce pracy: wrocław, ul. Więckowskiego po okresie próbnym, umowa na czas określony Prac aw godzinie 8-16sala C
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Udzielanie bieżącego wsparcia dedykowanego portfolio aplikacji IT. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony;
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków dla gościPraca w godz. 8-16, 16-22.
VILLA HOFF Sp.j. - 2015-11-25 - Trzęsacz (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn do produkcji folii
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STEFAN" Dariusz Stefaniak - 2016-04-22 - Stary Brześć (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie opracowania spraw emerytalno- rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/714668
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-02-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przyjmowanie wpłat za rachunki
AGENCJA FIN. - UBEZP. LUCYNA MACIUSIK - MIŚ - 2017-02-24 - Budzyń (małopolskie)
Mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Somonino (pomorskie)
Prace na budowach.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ce,MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów, +powiat mikołowski, + okolice,PRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 7-15
Transport Towarowy Zygmunt Borys - 2018-06-01 - Mikołów (śląskie)
OBRÓBKA DETALI METODĄ SKRAWANIA PRZY POMOCY OBRABIAREK MECHANICZNYCH, TOKAREK KONWENCJONALNYCH
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo Chemiczne Świerczek Halina - 2017-05-19 - Pilzno (podkarpackie)
Transport środków, prace polegające przebudowie, remoncie, rozbiórce lub montażu obiektu budowlanego, podawanie kostki.
Transport Ciężarowy Eugeniusz Kuśnierz - 2017-09-13 - Kościelnik (dolnośląskie)
Wymiana worków w urządzeniach odpylających.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych TECH-EXPORT Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Karsy (świętokrzyskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjetych przesyłek, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska SA Ośrodek PKL w Szczecinie - 2017-11-27 - Łobez (zachodniopomorskie)
DOZORCA/PORTIEROCHRONA I DOZÓR OBIEKTU
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA ZOO - 2017-08-21 - Pilzno (podkarpackie)
spawanie i przygotowawnie konstrukcji do lakierowania
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Jawczyce (mazowieckie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Transport ładunków na terenie kraju, samochodem Renault Magnum z naczepą typu firanka.
kontakt przez PUP - 2015-10-15 - Przykory (mazowieckie)
Ocena ryzyka zawodowego, szkolenia BHP, sporządzanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Rawicz (wielkopolskie)
Pomocnicze prace na budowach nie wymagające kwalifikacji m. in. sprzątanie, kucie, stawianie ogrodzenia tymczasowego, wynoszenie gruzu. Drobne prace pomocnicze na budowie zlecone przez kierownika. Praca będzie sie odbywała na terenie Gdańska, Gdyni. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie.
ALFA-MAX Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy załadunku i rozładunku towaru oraz obsługa maszyn Rębak (dobsztat - wymagana znajomość obsługi)
F.U.T.H. TRANS-LOGISTYKA - 2016-10-19 - Pcim (małopolskie)
obsługa dokumnetacji do realiazcji zadań w zakresie kas fisklanychwykonywanie czynności biurowychobsługa podatników na sali obsługiStaż odbywać się będzie na Kapuściskach
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do uzgodnienia
GRUPA TDX DANIELA MIAZEK - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału poczatkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Konfekcjonowanie osłonek naturalnych na wyroby wędliniarskie.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kutno (łódzkie)