Praca STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMO艢CI OD OS脫B FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMO艢CI OD OS脫B FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMO艢CI OD OS脫B FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM.
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomo艣ci oraz analizy poprawno艣ci wymiaru podatku pozosta艂ych nieruchomo艣ci po艂膮czonych z nieruchomo艣ci膮 obj臋t膮 zakresem czynno艣ci,3)terminowe sporz膮dzanie i wysy艂anie decyzji ustalaj膮cych b膮d藕 koryguj膮cych wymiar podatku,4)za艂atwianie interesant贸w, udzielanie im niezb臋dnych informacji i wyja艣nie艅 zgodnie ze zg艂oszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bie偶膮ca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatnik贸w, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru grunt贸w,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowi膮zku sk艂adania przez podatnik贸w informacji o nieruchomo艣ciach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczno艣ci uzasadniaj膮cych zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczeg贸艂owych z ewidencj膮 konta analitycznego 221 - Nale偶no艣ci z tytu艂u dochod贸w bud偶etowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynno艣ci przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowi膮zk贸w,11)sporz膮dzanie danych do cel贸w sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokument贸w dotycz膮cych wymiaru podatku pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawid艂owe i terminowe archiwizowanie dokument贸w,14)dokonywanie kontroli powszechno艣ci opodatkowania podatkiem od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, b臋d膮cej jednym z element贸w kontroli zarz膮dczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorz膮dowym Kolegium Odwo艂awczym,16)przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, a w szczeg贸lno艣ci: Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du Miasta Che艂m, instrukcji obiegu dowod贸w ksi臋gowych, Regulaminu Pracy pracownik贸w Urz臋du Miasta Che艂m, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepis贸w ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych i innych przepis贸w prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepis贸w w sprawie zasad rachunkowo艣ci i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatk贸w i op艂at dla organ贸w podatkowych jednostek samorz膮du terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepis贸w o post臋powaniu w sprawach dotycz膮cych pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bhp, a tak偶e ppo偶.,21)przestrzeganie przepis贸w w zakresie ochrony danych.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2018-04-17 - Che艂m (lubelskie)