STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R11/2564-370/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R11/2564-370/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R11/2564-370/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2019
Data zakończenia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 09.08.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymagną wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ad88b6f717a45647626d4d4bce3de42
Podobne oferty pracy
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-09-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Oława (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji księgowej funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom z funduszu świadczeń socjalnych,dokonywanie naliczenia i korekty funduszu świadczeń socjalnych,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta na podstawie zbiorczych list płac otrzymanych z Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta finansowanych ze środków zewnętrznych,dokonywanie zapisów na kontach księgowych danych o zrealizowanych dochodach przez Urzędy Skarbowe oraz danych z tytułu udziałów w PIT oraz uzgadnianie kont w tym zakresie,dokonywanie księgowania na kontach organu planu dochodów i wydatków budżetowych oraz jego weryfikacja,dokonywanie księgowania na kontach jednostki planu wydatków oraz jego weryfikacja,przekazywanie oraz księgowanie rozliczeń dotacji dla niepublicznych jednostek na podstawie dyspozycji z departamentów merytorycznych,prowadzenie rozliczeń z Lubelską Izbą Rolniczą,dokonywanie płatności składek na rzecz stowarzyszeń, do których należy Miasto Chełm oraz dokonywanie księgowań w tym zakresie,sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno - rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach organu: 222, 223, 224-0, 240-3, 909, 960, 961, 962, 991,992,terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach jednostki: 130, 135, 225-1, 229-1, 231, 234-1, 240-7, 851, 980,przekazywanie informacji właściwym komórkom Urzędu Miasta o wpływach dotacji i innych środków,dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,przekazywanie środków na wydatki dla jednostek w ramach realizowanych projektów,księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,przestrzeganie przepisów z sprawie zasad rachunkowości i planu kont,przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b) regulaminu pracy,c) instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2020-05-14 - Chełm (lubelskie)
- naprawa usterek,- reagowanie na uwagi gości,- monitorowanie stacji techniocznego elementów budynku,instalacji wewnętrznej, iinfrastruktury zewnętrznej,- bieżąca konserwacja,- utrzymywanie porządku,- współpraca z innymi działaniami hotelowymi,- sporządzanie raportów z bieżących prac konserwacyjnych.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie materiałów, prace formiersko - odlewnicze. Kontrola jakości w procesie produkcji. Sprzątanie wydziałów produkcji.
HUT WOOD Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)
utrzymanie czystości na obiekcie handlowym, sprzątanie toalet, zamiatanie wewnątrz i na zewnątrz
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta; rozmowa sprzedażowa; doradztwo; obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego (drukowanie raportów kasowych i osobowych, segregowanie tych dokumentów); zamawianie towarów handlowych; kontakt z dostawcami; wycena i ekspozycja towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-obsługa klienta-obsługa komputera i drukarki fiskalnej-przyjęcia towaru
FIRMA HANDLOWA "ILSCY" SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-26 - Sława (lubuskie)
do uzgodnienia
"EKO PRALNIA CHEMICZNA" A.CHŁĘDOWSKA J.PRUCNAL - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
zapoznanie z dokumentacją przedsiębiorczości, nauka, poznanie rodzajów ksiąg rachunkowych. Segregacja i archiwizacja dokumentów. Zapoznanie się z dokumentacja kadrową, zapoznanie przepisów podatkowych, rozliczeń podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Kosakowo (pomorskie)
Przyjmowanie i realizowanie zamówień. Obsługa klienta stacjonalnego i internetowego.
KALINOWSCY spółka jawna - 2016-10-10 - Augustów (podlaskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie i montaż konstrukcji drewnianych
JONDA KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
- zapoznanie się z przepisami BHP,- wykonywanie prac ogólnobudowlanych,- dbałość o sprzęt.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Bucze (lubuskie)
Instalator wod-kan, c.o., gaz.Prace na terenie Zabrza i okolic.
"OSKARD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-26 - Zabrze (śląskie)
WSPARCIE PRZY OBSŁUDZE NA SALI KONSUMCYJEJ, WYKONYWANIE INNYCH PRAC GOSPODARCZYCH
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. - 2017-11-21 - Goleniów (zachodniopomorskie)
praca w programie, wyjazdy w teren, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowince - 2017-12-08 - Nowinka (podlaskie)
zamawianie towarów do produkcji w skali międzynarodowej, kontrola zapasów
WB TRIM TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Żory (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowe Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
Przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów, sprzętów, podzespołów, komponentów i części itp. na miejsce prowadzenia pracę; wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych; ręczne sortowanie produktów lub komponentów; przenoszenie gotowych częsci produktów z linii montażowej; przygototywanie materiałów i narzędzi niezbędnych do produkcji; ręczne wykonywanie prostego demontażu maszyn i urządzeń przemysłowych pod nadzorem osób wyżej wykwalifikowanych; mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i częsci; ładowanie o rozładowywanie pojazdów, cięzarówek i wózków; czyszczenie maszyn, sprzętów i narzędzie wykorzytsywanych w produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Złotniki Wielkie (wielkopolskie)
obsługa projektów HR, rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, kontakt z klientem, pomoc w organizacji zakwaterowania oraz dojazdów do miejsca pracy, wsparcie innych działów
kontakt przez PUP - 2020-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-03-12 - Hrubieszów (lubelskie)
Praca na mięsnym, obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru. Praca w godzinach 6.00-22.00
Dino Polska S.A. - 2017-03-07 - Dolsk (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-29 - Chełm (lubelskie)
naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Lubaszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy robotach ziemnych,plantowanie ,załadunki materiałów sypkich spaletyzowanych,Profilowanie skarp ,obsługa codzienna ,umiejętność wymiany olejów,filtrów i drobnych napraw, raca w/g zakresu czynności,utrzymywanie maszyny w ciągłej gotowości i czystości, Dbałość o powierzoną maszynę.
Drogomost sp z o.o. - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)