STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Hrubieszów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Hrubieszów (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 -go Maja 8/a, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hrubieszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hrubieszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hrubieszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne:- wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne)- wykształcenie wyższe licencjat (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych- znajomość KPA w zakresie postępowania nie uregulowanego Ustawą o emeryturach i rentach FUSWymagania Dodatkowe:- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy- znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości oraz rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- znajomość przepisów ustawy o ochronie dannych osoboowych- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotyczaca przetwarzania danych osobowych z zakładki "Praca w ZUS")- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a do dnia 13.03.2019 ( data wpływu do urzędu)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotyczaca przetwarzania danych osobowych z zakładki "Praca w ZUS")- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a do dnia 13.03.2019 ( data wpływu do urzędu)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż na stacji paliw
LP AUTO - GAZ Urban Ryszard - 2018-02-27 - Stok Lacki-Folwark (mazowieckie)
montaż instalacji LPG
AUTO PIKUL Mariola Pikul - 2018-05-09 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w grupie dzieci od 2,5 do 6 lat, realizowanie programu wychowawczo-przedszkolnego, wdrażanie dzieci do samodzielności, dbanie o rozwój psychofizyczny
Dwujęzyczne Niepubliczne Przedszkole "Katilandia" Katarzyna Tylko - 2018-10-05 - Zawiercie (śląskie)
obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Zamarski (śląskie)
Nadzór nad dystrubucją i zapasami produktów, tworzenie planów marketingowych, wprowadzanie nowych produktów na rynek.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Szczytna (dolnośląskie)
KOntrola stanów magazynowych, i zaopatrywanie spółki w materiały do produkcji, rozładunek materiałów produkcyjnych, wyjazdy celem zaopatrzenia i kooperacji.
PONAR LUBAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Lubań (dolnośląskie)
prace posadzkarskie.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Osiek (świętokrzyskie)
Wykonywanie podstawowych analiz surowców i pasz w wewnętrznym laboratorium; nadzorowanie i weryfikacja dokumentacji systemu bezpieczeństwa pasz (HACCP, GMP+); śledzenie zmian w aktach prawnych, normach i standardach; nadzorowanie realizacji procedur przez pracowników
FDW Pasze Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Lasocice (wielkopolskie)
stanowisko ds. ekspedycyjno-rozdzielczych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych zgodnie z obowiązującymi procedurami ( w tym BHP), codzienna obsługa ładowarki ( w tym sprawdzanie stanu technicznego). Praca w systemie III zminowym, I 6:00-14:00,II 14:00-22:00,III 22:00-6:00. Możliwość dowozu do miejsca pracy z kierunku Wołczyn-Kluczbork. Dodatkowo do wynagrodzenia 20% premii.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Murów (opolskie)
-zarządzanie ryzykiem i problemami poprzez odpowiednie śledzenie i zaangażowanie kluczowych członków zespołu programu/projektu, stosownie do potrzeb-pomoc w opracowaniu i monitorowaniu dobrze zdefiniowanego planu projektu, identyfikacja kluczowych kamieni mailowych i pomoc w przydzielaniu obowiązków/zadań-zapewnianie wsparcia w celu zapewnienia, że zespół projektowy postępuje zgodnie ze wszystkimi procesami zapewnienia jakości i standardowymi narzędziami-zapewnianie wytwarzania produktów o wysokiej jakości (dobrze skonstruowanych, wnikliwych bez błedów)
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony zwierząt.Ważniejsze zadania: kontrola poprawności wykonywania przez prowadzącego schronisko zadania publicznego w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania ich bezdomności; prowadzenie rejestru ssaków, ptaków, gadów lub płazów, wymienionych w przepisach Wspólnoty Europejskiej, których posiadacze mają obowiązek dokonywania ich pisemnego zgłoszenia, w tym wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie zwierzęcia do rejestru; rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu spraw dotyczących prowadzenia hodowli lub utrzymania psa rasy uznanej za agresywną; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących czasowego odbioru zwierzęcia właścicielowi lub opiekunowi; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących hodowania lub utrzymania chartów rasowych lub ich mieszańców; prowadzenie spraw związanych z: określaniem oraz przestrzeganiem obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe, mających na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi; zasadami utrzymania zwierząt gospodarskich utrzymywanych na terenach wyłączonych z produkcji rolnej; wyznaczaniem obszarów oraz terminów obowiązkowego przeprowadzania deratyzacji; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną gminy w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody oraz ochrony zwierząt, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnieniu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku, Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
praca przy odlewaniu elementów betonowych
KOMSERWIS Sp. z o.o., Trzebinia - 2016-03-14 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń piekarni.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY CZ. SKRODZKI J. SKRODZKI SP. JAWNA - 2016-04-12 - Konopki (podlaskie)
opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych, prowadzenie dokumentacji
Firma Doradczo-Szkoleniowa Michał Kempa - 2017-12-18 - Tuchów (małopolskie)
1. Obsługa klientów2. Rozkładanie towarów3. Obsługa Lotto
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kórnik (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- śledzenie procesów technologicznych,- zbieranie informacji o procesach technologicznych,- współpraca z mistrzem wydziału odlewni oraz kierownikiem produkcji,- nauka obsługi sprzętu kontrolno-pomiarowego,- nauka opracowywania dokumentacji kontrolnej,- kontrola analizy procesów technologicznych i wyrobu gotowego,- nauka obsługi programu wewnętrznego Enova.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż napojów alkoholowych i bezalkoholowych
MARCIN WĄSIK MAGNAT - 2015-12-01 - Żory (śląskie)
Ustawianie pras i innych maszyn, kontrola jakości, wydawanie zadań na produkcji
AGT STANISŁAW GRAŚ - 2016-05-13 - Wronki (wielkopolskie)
obsługa klientów, przede wszystkim wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie henny, manicure, woskowanie, masaż, zabiegi na twarz i ciało, obsługa urządzeń, dobór kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Płock (mazowieckie)
konfenkcjonowanie towarów, wydawanie towarów, utrzymywanie porządku w magazynie, bieżąca obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Dbanie o wystrój ekspozycji i czystości. Przyjmowanie dostaw.
Detal Partner sp. z o.o. - 2017-11-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-02-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Utrzymanie ruchu, usuwanie awarii i konserwacja zapobiegawcza.
Gi Group - 2017-01-19 - Tychy (śląskie)
1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Chełm w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli powstaje powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy ton rocznie odpadów innych niż niebezpieczne,11)przedkładanie Marszałkowi Województwa okresowych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowisk,12)wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,13)przygotowywanie decyzji cofającej zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów w przypadku poświadczenia nieprawdy w zaświadczeniu o przyjęciu niekompletnego pojazdu,14)współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,15)obsługa systemu CEIDG w zakresie wydanych decyzji i zezwoleń,16)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,17)wydawanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,18)wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,19)wydawanie decyzji cofających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania, zbierania odpadów gdy posiadacz odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem,20)wydawanie opinii dla organów wydających zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku, gdy miejsce prowadzenia odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów przez wytwórcę położone jest na terenie miasta,21)przygotowywanie w formie decyzji pozwoleń zintegrowanych,22)dokonywanie okresowej analizy wydanych pozwoleń zintegrowanych,23)zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu, którego przedmiotem jest wydanie pozwolenia zintegrowanego lub decyzji o zmianie pozwolenia,24)wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,26)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-08 - Chełm (lubelskie)
utrzymanie poprawnego,technicznego stanu budynku,porządkowanie terenu zielonego
Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Dzierżoniowie - 2017-03-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-01-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)