STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Chełm w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli powstaje powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy ton rocznie odpadów innych niż niebezpieczne,11)przedkładanie Marszałkowi Województwa okresowych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowisk,12)wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,13)przygotowywanie decyzji cofającej zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów w przypadku poświadczenia nieprawdy w zaświadczeniu o przyjęciu niekompletnego pojazdu,14)współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,15)obsługa systemu CEIDG w zakresie wydanych decyzji i zezwoleń,16)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,17)wydawanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,18)wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,19)wydawanie decyzji cofających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania, zbierania odpadów gdy posiadacz odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem,20)wydawanie opinii dla organów wydających zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku, gdy miejsce prowadzenia odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów przez wytwórcę położone jest na terenie miasta,21)przygotowywanie w formie decyzji pozwoleń zintegrowanych,22)dokonywanie okresowej analizy wydanych pozwoleń zintegrowanych,23)zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu, którego przedmiotem jest wydanie pozwolenia zintegrowanego lub decyzji o zmianie pozwolenia,24)wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,26)samokontrola na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2018-08-08

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Chełm w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli powstaje powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy ton rocznie odpadów innych niż niebezpieczne,11)przedkładanie Marszałkowi Województwa okresowych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowisk,12)wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,13)przygotowywanie decyzji cofającej zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów w przypadku poświadczenia nieprawdy w zaświadczeniu o przyjęciu niekompletnego pojazdu,14)współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,15)obsługa systemu CEIDG w zakresie wydanych decyzji i zezwoleń,16)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,17)wydawanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,18)wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,19)wydawanie decyzji cofających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania, zbierania odpadów gdy posiadacz odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem,20)wydawanie opinii dla organów wydających zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku, gdy miejsce prowadzenia odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów przez wytwórcę położone jest na terenie miasta,21)przygotowywanie w formie decyzji pozwoleń zintegrowanych,22)dokonywanie okresowej analizy wydanych pozwoleń zintegrowanych,23)zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu, którego przedmiotem jest wydanie pozwolenia zintegrowanego lub decyzji o zmianie pozwolenia,24)wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,26)samokontrola na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa o pracę będzie zawarta w miesiącu wrześniu na czas określony 6 miesięcy, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie minimum 2100,00 brutto miesięcznie - do uzgodnienia.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, aparatu fotograficznego.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Data zakończenia pracy: 28.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ochrona środowiska, specjalizacja: gospodarka odpadami

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie w ochronie środowiska

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: inżynieria środowiska, specjalizacja: gospodarka odpadami

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe:na kierunku ochrona środowiska o specjalności gospodarka odpadamilub na kierunku inżynieria środowiska o specjalności gospodarka odpadamilub na kierunku zarządzanie w ochronie środowiska.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o odpadach,5) znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,6) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,8) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,9) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki odpadami w Wydziale Ochrony Środowiska ogłoszonej dnia 08 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.08.2018

Data dodania oferty pracy: 08.08.2018

Oferta pracy ważna do: 20.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 000 PLN

Zaopatrzenie w sprzęt - dowóz materiałów.Praca na terenie woj. małopolskiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)

STRAŻNIK - od 2 100 PLN

ochrona obiektów na terenie Jawora i okolic.
Zakład Usługowo-Budowlany "Wiw-Bud" - 2017-05-02 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. SAMORZĄDOWO-ORGANIZACYJNYCH ORAZ CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH - od 2 600 PLN

- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: przyjmowania w poczet członków, potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali oraz prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni. Wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie Probit. Prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących osób posiadających spółdzielcze prawa do lokali i odrębną własność. Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, regulaminów. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółdzielni oraz prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie w sprawach członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w spółdzielni mieszkaniowej. Biegła obsługa komputera - pakietu MS Office, umiejętność stosowania i korzystania z przepisów prawa w praktyce. Znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie spółdzielczości mieszkaniowej. Zdolności analityczne. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność analizy i syntezy informacji. Odporność na stres. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32/2596-576) w godzinach: 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R164/2618-895/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW BADAŃ ŚRODOWISKA - od 15 PLN

Wykonywanie badań na stanowisko środowiska pracy, wykonywanie pomiarów, opracowywanie wyników.
P.H.U "SBB" Bogdan Chobel Laboratorium Badań i Ekspertyz - 2018-07-04 - Mysłowice (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 265 - 3 109 PLN

Prowadzenie zajęć w grupie z dziećmi w wieku 3-4 lata oraz w grupie 0.
Szkoła Podstawowa im. Bronisława Sokoła - 2016-08-16 - Olszewnica Stara (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI, KADR I PŁAC - do 2 500 PLN

Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)

AUTOMATYK/ELEKTRYK - 4 000 - 5 000 PLN

Udział w montażu maszyn na liniach produkcyjnych, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania urządzeń i instalacji produkcyjnych, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu (diagnostyka i naprawa usterek), planowanie i wykonanie konserwacji prewencyjnych maszyn i instalacji, weryfikacja przyczyn awarii oraz planowanie napraw.
Firma PALKO sp. z o.o. - 2016-05-13 - Gniewięcin (świętokrzyskie)

TECHNIK AUTOMATYK - od 3 500 PLN

usuwanie awarii, naprawa i konserwacja maszyn opartych o napędy elektryczne, pneumatyczne, diagnostyka, konserwacja sprzetu SIMATIC S7 SIEMENS,
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2017-11-22 - Pułtusk (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie się z zasadami pracy na stanowisku,zapoznanie się z obslugą programu magazynowego i obsługą urzazeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Zambrów (podlaskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 13 PLN

usuwanie obornika,zmywanie mat,mycie sprzętu,porządkowanie,zakarmianie,pojenie drobiupraca na 2 zmiany w godz. 6-8,18-20,praca w dni wolne,1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Malczyce (dolnośląskie)

BLACHARZ - DEKARZ - od 2 000 PLN

wykonywanie operacji cięcia blachy, łączenia, kształtowania
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Pułtusk (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 680 PLN

obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek towaru, dostarczanie towaru na halę, praca ze skanerem, kontrola stanów magazynowych, utrzymanie czystości i porządku.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Albertów (śląskie)

NAUCZYCIEL SOCJOTERAPEUTA - od 221,93 PLN

ZAJĘCIA Z UCZNIEM POSIADAJĄCYM ORZECZENIE O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO Z UWAGI NA ZAGROŻENIE NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM
SZKOŁA PODSTAWOWA LIPCE REYMONTOWSKIE - 2017-10-04 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 1 793,75 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 100 PLN

przyjmowanie zleceń, pomoc w zaladunku, dowóz towaru. rozliczenie dokumentów
TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY FIJOŁEK JERZY OLEŚNICA - 2016-06-14 - Oleśnica (dolnośląskie)

KOLPORTER ULOTEK - od 15 PLN

Promocja ulotkowa na teranie miasta jasła
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Jasło (podkarpackie)

FRYZJER - do 2 000 PLN

Według stanowiska.
Studio Urody ESTETICA - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Strzyżenie, modelowanie, trwała ondulacja, strzyżenie męskie
Salon Fryzjerski Bogumiła Dropiewska - 2018-01-17 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OFEROWANIA I KOSZTORYSOWANIA ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I SIECI SANITARNYCH. - od 2 100 PLN

Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych, sporządzanie zestawień, analiza otrzymanych ofert, udział w negocjacjach techniczno - handlowych.Zdolności analityczne i negocjacyjn,znajomość programu do harmonogramowania i kosztorysowania.
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-01-18 - Radymno (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 3 000 PLN

prace budowlane
Glif Stoczek - Grzegorz Kajka - 2017-09-19 - Kienkówka (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż art. alkoholowych i tytoniowych oraz obsługa klienta. Praca od pn.-sb. w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00.
Hurtownia Art. Tytoniowych Kiosk "Gosia" s.c. - 2017-08-22 - Nowa Sól (lubuskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 1 850 PLN

cięcie i łączenie elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Malbork (pomorskie)

TAPICER - 997,4 PLN

Tapicer - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych w ramach programu specjalnego "Praca łączy pokolenia"
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

KIEROWCA - ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 700 PLN

Załadunek,rozwożenie i rozładunek pieczywa. Praca w godzinach od 03.00-11.00.
Cisło Jan "Ciżemka" - 2018-06-18 - Zarębki (podkarpackie)

ELEKTRYK/ELEKTROMECHANIK - od 2 000 PLN

wykonywanie napraw bieżących, dokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, wykonywanie działań prewencyjnych na maszynach, uzupełnianie rejestrów usterek i interwencji
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Ciechanów (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Luszowice (małopolskie)