STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI Kołobrzeg oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
2 lata pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość ustaw o emeryturach i rentach
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3:
znajomość ustawy o świadczeniach przedemerytalnych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- CV- kserokopie dokumentów potwierdzającyh posiadane wykształcenie (średnie oraz wyższe)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Miejsce składanie dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Koszalinieul. Fałata 3075-950 KoszalinWydział Spraw Pracowniczych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Łopuskiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 12.01.2016
Oferta pracy ważna do: 20.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w sklepie Zabka
Firma Handlowo-Usługowa Krzysztof Kałka - 2017-03-14 - Bytom (śląskie)
sprzątanie budynków komunalnych wraz z otoczeniem. Praca od 6-12
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2018-11-14 - Opole (opolskie)
praca przy produkcji opakowań z papieru, tacek, talarzy, sortowanie, liczenie, konfekcjonowanie
Stybowski Spółka Jawna - 2018-07-18 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)
obsługa masowego nadawcy, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek rejestrowanych, awizowanie przesyłek rejestrowanych
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Sulęcin (lubuskie)
Przyjmowanie, opracowywanie, ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej. Transport wewnętrzny przesyłek, przedmiotów, ładunków, odsyłek. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. Rozliczanie listonoszy z pobranych przesyłek. Rozliczanie placówek z przyjętych przesyłek. Godziny pracy: pn. sb. 04.00 12.00, 15.00 23.00.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-02-14 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie towaru.
Zakłady Mięsne "Szajek" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-03-13 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
2 x w tygodniu całodniowe wyjazdy z towarem do klientów (samochodem dostawczym, kat. B).Stałe trasy w kierunkach Olsztyn; Giżycko; Łomża.Pozostałe dni praca w siedzibie firmy w Bydgoszczy (dział handlowy lub magazyn).
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYN
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Praca wg grafiku - lokal czynny w godzinach 10:00-23:00,-Wynagrodzenie od 13,0 zł zł netto / 1h - do uzgodnienia z pracodawcą.- Kontakt telefoniczny: 537-373-333.
WYPOCZYNEK I REKREACJA "JEZIORNA OSADA" GNOJEWO NAD JEZIOREM SPÓŁKA CYWILNA - 2016-12-30 - Gnojewo (pomorskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników. Wystawianie zaświadczeń, dokumentów kadrowych i ZUS. Naliczanie wynagrodzeń. Rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WERBEO SPÓŁKA KOMANDYTOW - 2017-04-21 - Pawłowiczki (opolskie)
Naprawy ogólne i bieżące samochodów osobowych.
AUTO SERWIS R. S. Roland Stachurski - 2016-06-21 - Bielsk (mazowieckie)
Wykształcenie dowolne. Praca w centrum Rybnika. Mile widziane doświadczenie w zawodzie, uczciwość, rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy. Charakterystyka pracy: sprzątanie pomieszczeń. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Rybnik (śląskie)
Udzielanie informacji osobom odwiedzającym Inkubator,obsługa techniczna budynku Inkubatora Przedsiębiorczości,prowadzenie ewidencji dostępu do pomieszczeń technicznych, ewidencji kart dostępu oraz nadzorowanie ich przygotowania i wydania
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Leszno (wielkopolskie)
Produkcja szczotek technicznych, praca ręczna. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA DUBAN Andrzej Dubiel - 2017-08-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 213 im. Ireny Sendlerowej. - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/349067/files/ogloszenie_wski.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-11-29 - Tczew (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Praca biurowa w Urzędzie Gminy Mykanów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Mykanów (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 3000 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-20 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2018-02-15 - Potęgowo (pomorskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
• Nadzór nad prawidłową organizacją i funkcjonowaniem biura• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz obiegiem dokumentów w firmie• Redagowanie pism, raportów oraz innych dokumentów• Koordynacja prac rzeczoznawców, nadzór nad realizacją zleceń i dbałość o ich wysoką jakość• Prace księgowe: fakturowanie, rozlicanie wyciągów bankowych, kompletacja dokumentów do miesięcznych rozliczeń
JG-Marine Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Sopot (pomorskie)
miedzynarodow przewóz towarówna trasie Polska-Białoruś, kontrola dokumentów przy załadunku i rozładunku, kontrola stanu pojazdu przed wyjazdem w trasę
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ortel Królewski Drugi (lubelskie)
wg stanowiska
Ewa Sala F.R.B. Sala - Bud Kraków - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
Składanie rozdzielnic elektrycznych, montaż instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych i statkach.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE BBAP-ELECTRICS SPÓŁKA JAWNA ADAM BLADOWSKI PIOTR BOBROWICZ - 2018-08-23 - Kosakowo (pomorskie)
praca na magazynie
K-Flex Polska Sp z o.o - 2016-05-05 - Wielenin-Kolonia (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Żuromin (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 14-22
Przedsiębiorstwo MORZE - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)