STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych lub prawnych;4.umiejętność interpretowania przepisów prawnych;5.znajomość podstawowych przepisów: ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o rachunkowości, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks Cywilny oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o samorządzie gminnym;6.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;7.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;8.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub w podmiotach zarządzających nieruchomościami;2.znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami;3.mile widziany staż pracy w księgowości;4.mile widziana znajomość języków obcych;5.umiejętność redagowania pism oraz właściwego interpretowania przepisów prawa;6.łatwość komunikacji;7.kreatywność;8.umiejętność pracy w zespole;9.odporność na stres oraz presję czasu.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. polityki sprzedaży lokali mieszkalnych i rozliczeń finansowych w Referacie Sprzedaży Lokali Mieszkalnych Wydziału Polityki Mieszkaniowej w terminie do dnia 19 czerwca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,34 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-12-21 - Warszawa (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku.
ADAM ŻARCZYŃSKI - 2017-10-11 - Bogatynia (dolnośląskie)
ZARZĄDZANIE RESTAURACJĄ I KOORDYNACJA PRACY POIDLEGŁYCH PRACOWNIKÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W MCDONALD'S PRODCEDURAMI OPERACYJNYMI, PERSONALNYMI, SZKOLENIOWYMI I OCHRONY ŚRODOWISKA, PONOSZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA POWIERZONE MIENIE RESTAURACJI, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW NA OBSZARACH RESTAURACJI W TYM: OBSZAR PRODUKCJI, SPRZEDAŻY, ZAPLECZE, SALA RESTAURACYJNA I TEREN ZEWNĘTRZNY, WYKONYWANIE I NADZOROWANIE CZYNNOŚCI ZWIAZANYCH Z OBROTEM GOTÓWKĄ ZGODNIE Z ZASADAMI BEZPIECZEŃSTWA RESTAURACJI I PROCEDURAMI OBOWIĄZUJĄCYMI WMCDONALD'S, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ DOTYCZĄCYCH DZIŁALNOŚCI OPERACYJNEJ RESTAURACJI, NADZÓR NAD SZKOLENIEM NOWOZATRUDNIONYCH I MŁODSZYCH STAŻEM MENEGERÓW, OBSŁUGA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY W RESTAURACJI W RAZIE POTRZEBY, WYPEŁNIANIE WSZYSTKICH ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ ZADAŃ W ZAKRESIE OBJĘTYM RODZAJEM POWIERZONEJ PRACY W TYM TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONY OBSZAR FUNKCJONOWANIA RESTAURACJIWYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYNY DO LODÓW, FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, KSIĄŻECZKA ZDROWIA,DOŚWIADCZENIE MIN 6 M-CY, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO, GODZINY PRACY :24 H/DOBĘ, MIEJSCE PRACY W SZCZECINIE NA POŁUDNIOWEJ 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6
SDH SYLWIA DIAKÓW HRYCYK - 2018-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji spożywczej
Chłodnia Białystok S.A. - 2017-06-22 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów, negocjacje cen, sprzedaż produktów, kontakty z chińskimi kontrahentami.
WEI LONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Kozery (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych, montaż układów wydechowych
Auto Naprawa Mariola Szymczak - 2018-04-06 - Kutno (łódzkie)
- obsługa klienta, - przyjmowanie dostaw, - uczestnictwo w inwentaryzacji, - eksponowanie towarów
SPS HANDEL S.A. - 2016-10-04 - Dąbrówka (mazowieckie)
Reprezentowanie firmy
PPH ALSERO - 2016-09-02 - Pruszków (mazowieckie)
1. PROWADZENIE ARCHIWUM.2. KORESPONDENCJA Z PODATNIKAMI.
IZBA SKARBOWA W OLSZTYNIE - 2015-07-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie mięs, dań, surówek
Firma Gastronomiczna Zofia Wiercioch Rest.Pod Kolejką34-460 Szczawnica ul.Główna 7 - 2017-10-19 - Szczawnica (małopolskie)
obsługa klienta bankowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Cyców (lubelskie)
Wykonywanie tynków i innych prac budowlanych z różnych zapraw, przy zastosowaniu ręcznych narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Radziszów (małopolskie)
Wykonywanie badań na stanowisko środowiska pracy, wykonywanie pomiarów, opracowywanie wyników.
P.H.U "SBB" Bogdan Chobel Laboratorium Badań i Ekspertyz - 2018-07-04 - Mysłowice (śląskie)
obsługa regałów, kompletowanie zamówień, rozładunek i załadunek samochodów, prace ze skanerem
RABEN LOGISTICS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Łoziska (mazowieckie)
Produkcja rolet
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Bytów (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PAKOWANIEM OBUWIA
POLLUX ACCOUNTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją z zachowaniem zasad BHP, spawanie, czytanie rysunku technicznego - praca w Niemczech (bezpłatne zakwaterowanie)
T.E.A.M Jacek Musielak - 2015-11-30 - Bełchatów (łódzkie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
MILLENNIUM PHARMA WOJCIECH NAMYSŁOWSKI - 2015-12-02 - Knurów (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Ostrowite.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Lipnie - 2017-07-24 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
Praca w Mszanie Dolnej w zakładzie produkcji - montaż konstrukcji drewnianych
FREDERIC ROBERT QUADRAPOL - 2016-10-03 - Mszana Dolna (małopolskie)
Wykonywanie ociepleń budynków metodą lekko-mokrą. Praca na terenie Małopolski.
BUDOSAL Paweł Sala - 2016-08-08 - Jadowniki (małopolskie)
Wykształcenie prawnicze, rok doświadczenie.Prace biurowe. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
GORĄCY I PARTNERZY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH - 2016-12-12 - Rybnik (łódzkie)
praca z uczniem na lekcji
ZESPÓŁ SZKÓŁ w Resku - 2018-08-28 - Resko (zachodniopomorskie)
opieka nad dziećmi w grupie przedszkolnej
FUNDACJA "HAPPY DAYS - SZCZĘŚLIWE DNI" - 2016-07-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Transport drogowy zbóż
P.U. EURO-TRANS S.C. A.J. KOWZAN - 2017-02-02 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Montaż okien i drzwi drewnianych, aluminiowych i plastikowych,- Prace wykończeniowe- Praca na terenie Tczewa i Trójmiasta,- Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą,- Pierwszy kontakt telefoniczny 500-079-796.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE VIVEN DAMIAN BARAN - 2018-04-23 - Tczew (pomorskie)
- bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym- pozyskiwanie klientów zagranicznych- negocjowanie cen usług- znajomość rynku branży budowlanej- dyspozycyjność, możliwość wyjazdów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Szukamy pracownika recepcji do fitness klubu FitLife/Szara Willa. Praca wgodzinach 6.30 - 14.30 oraz 14.30-22.30 w systemie zmianowym tydzieńna tydzień. Mile widziane zainteresowanie rekreacją i sportem.Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
PeKaDe Partners Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Opole (opolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół). Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30 czerwca 2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-09 - Słupsk (pomorskie)