STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH Potęgowo oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Data publikacji: 2018-02-15
Lokalizacja: Potęgowo (pomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 2, 76-230 Potęgowo, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Potęgowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Potęgowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szkolna 2, 76-230 Potęgowo, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Potęgowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Potęgowo
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 01.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Broniszew (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
Rozwożenie pieczywa oraz prace pomocnicze w piekarni.
PIEKARNIA BUŁECZKA MARIA WIELGOSZ - 2016-10-04 - Jastrzębniki (wielkopolskie)
przygotowanie śniadań dla gości hotelowych, wykonywanie poleceń szefa kuchni
Rondo Brauer sp. jawna - 2018-07-25 - Kutno (łódzkie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż farb firmy dekoral, akcesoria malarskie.Jedna zmiana 8:00-16:00, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą telefoniczny 501 411 401.
BUDOMAL Firma Budowlana Jankowski Andrzej - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-27 - Chełm (lubelskie)
Umiejętnie czytanie rysunku technicznego, skuteczne usuwanie awarii maszyn produkcyjnych, przeglądu parku maszyn i wykonywanie czynności konserwacyjnych
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2016-01-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prace ogólnobudowlane wykonywane w grupie składającej się częścowo z osób posługujących się językiem ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Rogowo-Folwark (mazowieckie)
praca na cmentarzu
PROFIL-GRANIT - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w charakterze stolarza.Wymagania: doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. B.Praca na terenie woj. śląskiego (w zależności od zleceń).
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Patryk Gogolin - 2016-01-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
rozwiązywanie, rozpoznawanie opiekuńcze osób chorych, pomaganie osobie chorej, niesamodzielnej w zaspakajaniu potrzeb bio-psychospołecznych. Praca 12h/24
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
Praca na hali produkcyjnej przy produkcji wyrobów gumowych dla różnych branż przemysłu. Praca na umowę zlecenie w systemie trzyzmianowym w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00 oraz 22.00-06.00.
SEMAG Sp. z o.o., sp.k. - 2016-08-04 - Zabrze (śląskie)
1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości od osób prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości dla nieruchomości stanowiących współwłasność z osobą prawną,3) bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatników,5) egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie postępowania podatkowego w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,7) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych,9) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,13) przekazywanie dowodów księgowych do księgowości syntetycznej, dotyczących wymiaru podatku za każdy miesiąc,14) dokonywanie uzgodnień na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z księgowością syntetyczną,15) przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych,17) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-31 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (pomorskie)
Czynności agencyjne związane ze sprzedażą ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Leszno (wielkopolskie)
Wkładanie towaru, obsługa kasy, sprzątanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Współpraca z Team Leaderem, współtworzenie ofert dla klientów, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji wewnętrznej.
ATS Display sp. z o.o. - 2016-02-26 - Wiązowna (mazowieckie)
Przewóz materiałów budowlanych na budowy, załadunek i rozładunek materiałów budowlanych. Miejsce wykonywania pracy: teren powiatu bolesławieckiegoi i lubańskiego. Praca jednozmianowa w godzinach od 07:00 do 15:00.
Firma Ogólnobudowlana Wojtek Tadeusz Zarembecki - 2018-06-01 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
sporzadzanie listy płac, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
BIURO USŁUG KADROWYCH SZKOLENIA BHP-BOŻENA KOZAK - 2018-02-23 - Puławy (lubelskie)
kierowanie wózkiem widłowym, rozładowywanie towarów, załadunek aut gotowymi towarami, konserwowanie pojazdu oraz dbałość o dostarczenie materiałów do stanowisk pracy
ZREMB MM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2015-12-03 - Jasień (lubuskie)
INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY. ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU. PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI. ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS. UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, PŁATNIKA SKŁADEK I UBEZPIECZONEGO: WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZENI I ZWROTÓW. REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK. WŁĄCZENI DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM ODSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM I POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem osób korzystających z basenów, dbanie o powierzony sprzęt ratowniczy.Praca na umowę zlecenie, 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjnosc w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW, PRACE MAGAZYNOWE
ABC Logis Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Września (wielkopolskie)
planowanie transportu w dystrybucji krajowej, utrzymywanie stałych kontaktów z Kierowcami; monitorowanie realizacji zleceń przewozowych; dbałość o terminowość dostaw i jakość usług.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-29 - Wyszków (mazowieckie)
dowóz towarów
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, przygotowywanie jedzenia
GRILL MAX AGNIESZKA FRIEBE - 2018-09-13 - Jarocin (wielkopolskie)
Montaż instalacji elektrycznych na niskich i średnich napięciach
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Ostrołęka (mazowieckie)