STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 7868) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 7868)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Data publikacji: 2017-10-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 7868)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługa finansowąWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)Termin, do którego należy składać dokumenty10 listopada 2017 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy.Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.10.2017
Data dodania oferty pracy: 30.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monter prowadnic kulkowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa kancelaryjna urzędu, przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, redagowanie pism urzędowych, obsługa programu biblioteka akt., przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykonywanie prostych prac jako pomocnik pracownika produkcji, przenoszenie komponentów w odpowiednie miejsca, dostarczanie materiałów do linii produkcyjnej. Brak ścisłego wyznaczenia godzin rozpoczynania i zakończenia pracy, stosowanie się do wytycznych zleceniodawcy. 168 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność 24h/dobe (wg potrzeb) z gotowością do pracy 8-12h/dobę;Możliwość wykonywania zlecenia w: - ul. Kwiatkowskiego 3, 52-407 Wrocław, - ul. Fabryczna 20b, Pietrzykowice, 55-080 Kąty Wrocławskie, - ul. Fabryczna 20c, Pietrzykowice, 55-080 Kąty Wrocławskie, - ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław, - ul. Innowacyjna 4, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce, - ul. Bystrzycka 89, 54-215 Wrocław, - ul. Magazynowa 2, 55-040 Kobeirzyce, Bielany Wrocławskie - dojazd we własnym zakresie.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Łódź (łódzkie)
jw
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej www.zgk.damnica.ibip.pl
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2016-10-19 - Damnica (pomorskie)
Sprzedaż warzyw i owoców.
Dominik Sklep Spożywczy Muryjas Dominik - 2018-06-21 - Mielec (podkarpackie)
przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalanie przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym, sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia, rozmieszczanie i ułożenie przyjętychmateriałów w mgazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszeniem i kradzieżą, stosowanie odpowiednich zabiegówkonserwacyjnych, utrzymanie porządku i czystośći w magazynie, wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych, sprawdzonych dokumentówrozchodowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Łódź (łódzkie)
Realizacja spotkań umawianych przez CALL CENTER
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Kępno (wielkopolskie)
Projektowanie plastyczne i technologiczne wyrobów włókienniczych. Mile widziane doświadczenie w branży tekstylnej.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-11 - Częstochowa (śląskie)
Prace związane z obsługą lini produkcyjnej naczep samochodowych. Obsługa procesu produkcyjnego. Wsparcie przy montażu i uruchomieniu narzędzi montażowych oraz ich konserwacja. Odpowiedzialność za prawidłowość i jakośc wykonanej pracy. Uczestnictwo w szkoleniach obowiązujacych w firmie z zakresu montażu i konserwacji urządzeń.
CIMC TRAILER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków w lokalu Krakowski Kumpir (zmiana nocna)
MAKSYMILIAN KARWALA KRAKOWSKI KUMPIR - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
bezpośredni dozór linii produkcyjnych
"POLIFOLIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Poniatowa (lubelskie)
prace ogólnobudowlane
Firma Budowlano-Handlowa Adam Kłyż - 2015-11-30 - Sława (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Krzeszowice (małopolskie)
mycie i obróbka półproduktów, szatkowanie, krojenie produktów, gotowanie , pieczenie, doprawianie, obsługa urządzeń do produkcji, mycie dezynfekcja
TYCHYDIS Sp z o.o. - 2016-07-14 - Tychy (śląskie)
roboty budowlane
DAM-BRUK DAMIAN LIPIŃSKI - 2017-11-20 - Kietlice (opolskie)
POMOC OSOBIE STARSZEJ W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU WG. ZLECEŃ.
TAKE CARE Teresa Kołodziej - 2018-02-15 - Dębica (podkarpackie)
Statystowanie
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Tarnów (małopolskie)
Wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych do systemu informatycznego. Uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych. Prowadzenie spraw członkowsko-lokalowych. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem placami zabaw. Kontrola usług dotyczących utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni na terenach osiedli. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestrów usterek i awarii.Kontakt z pracodawcą e-mail: smkarlowice (at) smkarlowice.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karłowice" - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie lokalem
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe za barem; miła aparycja; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dekoracja pucharów i ciast, obsługa gości; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o prace; cały lub 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
PRACOWNIA ARTYSTYCZNA TORTÓW I BABECZEK "TORTY MARZEŃ" ANNA SOCHA - 2017-03-10 - Gliwice (śląskie)
strzyżenie, farbowanie, modelowanie
G&I STUDIO URODY IZABELA GŁĄB - 2017-03-24 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
obsługa konsumenta
DOS PATOS Cichoccy Spółka Jawna - 2017-08-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)