STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Żołnierzy I AWP 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji i rozporządzeń do tej ustawy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporądzeń do tej ustawy
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kontakt tel. 84 688-12-84
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: sierowanie CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów na stacji paliw.
Kardo Grzegorz Dojka - 2016-12-02 - Nysa (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa siłowni o mocy 600KM na jachcie pełnomorskim.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z ewidencją środków trwałych.Ważniejsze zadania: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-18 - Słupsk (pomorskie)
oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Realizacja podstawy programowej
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
załadunek, rozładunek i transport towarów; miejsce wykonywania pracy: Unia Europejska
P.P.H.U. "TAMO" Spółka z o.o. - 2016-04-20 - Wschowa (lubuskie)
- operator dźwigu na placu budowy- przenoszenie i ustawianie szalunków i elementów konstrukcyjnych oraz materiału za pomocą dźwigu na placu budowy
STRABAG AG Hoch- und Ingenieurbau Österreich - 2018-07-24 - Austria (Austria)
wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych wzakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich orazogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynkówwłasnych oraz lokali najmowanych, -usuwanie awarii instalacjielektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymiuprawnieniami, -konserwacja i naprawa wózków peronowych itransportu wewnętrznego, -wykonywanie prac w zakresie napraw irenowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach,zarządzanych przez PI, -konserwacja i naprawy w zakresie instalacjiwod. kan., o.c. oraz poszczególnych jej elementów i urządzeń,-wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowegosprzętu i wyposażenia. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek w sklepie, dbanie o ekspozycję towaru; WYMAGANIA: wyksztalcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie, książeczka sanitarno-epidemiologiczna; PRACA: Lubliniec, Koszęcin, Lisowice
HUMAN&HUNTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Lubliniec (śląskie)
prace z zakresu usług serwisu porządkowego, utrzymanie czystości, dbanie o powierzony sprzęt
ASPEN - PLUS Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Świętochłowice (śląskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
prace remontowe na terenie obiektu hotelarskiego
kontakt przez OHP - 2017-08-07 - Zambrów (podlaskie)
dostarczanie i odbieranie przesyłek
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Radzymin (mazowieckie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie kuchnią w restauracji.
PPH A & W Kondraccy Agnieszka Kondracka Waldemar Kondracki s. j. - 2016-12-29 - Augustów (podlaskie)
obsługa tokarki do metalu, mocowanie i odmocowywanie obrabianego detalu, włączanie odpowiednich ruchów roboczych, odpowiednie zaprogramowanie obrabiarki CNC
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
PRZYGOTOWANIE MENU, RECEPTUR, PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE DAŃ, CATERING;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE GASTRONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI ORIENTALNEJ, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, 5 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Tupadły (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawca w godz. 8-16
"TAX" S. C. Jakub Rutkiewicz, Marta Rutkiewicz - 2017-05-12 - Runowo (pomorskie)
Obsługa biura Marketing
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
Krojenie pieczywa, przygotowywanie go do wywozu. Wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe.
Piekarnia "MATEUSZ" - 2016-06-02 - Choczewo (pomorskie)
organizowanie i obsługiwanie stanowiska pracy - ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy maszyn w linii produkcyjnej, przeprowadzanie regulacji maszyn i urządzeń, dozorowanie operacji pomocnuczych przy produkcji przewodów i kabli, czyszczenie i obsługiwanie maszyn oraz wykonywanie prostych czynnośći konserwujących, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ oraz dbanie o porządek w miejscu pracy podczas obsługi maszyn
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Parczew (lubelskie)
Przeprowadzanie elektrokardiograficznej próby wysiłkowej pacjenta oraz interpretacja jej wyników. Kwalifikowanie pacjenta kardiologicznego o okreslonego modelu usprawniania fizjoterapeutycznego. Przeprowadzanie badania holterem ekg, 24-godzinna rejestracja pracy serca oraz interpretacja wyników badania. Przeprowadzanie badania holterem ciśnieniowym, 24-godzinna rejestracja ciśnienia krwi. Przeprowadzanie elektrostymulacji osłabionych mięśni. Prowadzenie dokumentacji medycznej procesu usprawniania i sprawozdawczość na rzecz NFZ.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie dań w ramach usług konferencyjnych i imprez okolicznościowych oraz zapewnienie ich wysokiej jakości, zgodnej ze standardami.
Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie - 2016-12-22 - Rokosowo (wielkopolskie)
odbieranie telefonów, telefoniczne i osobiste przekazywanie informacji kandydatom z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
pracownik wykonujący rolety
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Dęblin (lubelskie)
Sprawy związane z zagospodarowaniem przestrzennym, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, sprawy z zakresu drogownictwa, przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków UE. OBOWIĄZUJE NABÓR OGŁOSZONY NA STRONIE: www.bip.lewin-klodzki.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Lewin Kłodzki (dolnośląskie)