STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST(FP) M Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST(FP) M
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST(FP) M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2017
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Operator oplatarki-do przyuczenia, inne prace zlecone przez pracodawcę.
MERCOR Sp.J. - 2018-01-22 - Michałów (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)
Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, minimum 5 lat doświadczenia. Charakterystyka pracy: składanie elementów kotła. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MICHAŁ NAWAŁA CROWD-WELDING - 2017-02-21 - Rybnik (śląskie)
obróbka drewna, obsuga maszyn tartacznych typu obrzynarka, segregacja surowca
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Sarnowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne, spec.: Mechanika i budowa maszyn, Inżynieria materiałowa, Metalurgia, Mechatronika lub pokrewna; staż pracy: 3-lata; znajomość: j. angielskiego; wiedza z zakresu wytrzymałości materiałów, metalo- i materiałoznawstwa (stale wysoko wytrzymałe), spawalnictwa, znajomość programu Solid Works, bardzo dobra umiejętność czytania rysunku tech., obsługa MS Office (Excel i Power Point), oprac. i wdrażanie: nowych produktów, rozwiązań konst., wyk. dok. konstrukcyjnej zgodnie z zasadami i wymaganiami firmy oraz procedur ISO, dok. konstrukcyjnej produktów prototypowych, dok. konstrukcyjnej zleceń, zamówień bieżących, wprowadzanie danych do harmonogramu produkcji, oprac. specyfikacji hydraulicznych i elektrycznych produktów, oprac. zapotrzebowania na materiały niestandardowe potrzebne do produkcji zlecenia, wprowadzanie poprawek do dok. wyn. z uwag działów, wprowadzenie zmian do dok. z uwagi na wdrażanie nowych podzespołów do produktów istniejących, monitorowanie parametrów jakościowych nowych produktów, czynny udział w ustaleniach technicznych z poddostawcami, wyjaśnianie bieżących problemów prod., wyk. rys. ofertowych, udzielanie odp. na zapytania z działu handlowego, oprac. dok. do napraw serwisowych, przygotowywanie raportów i prezentacji; trzy zmiany; miejsce pracy: Przyszowice;
GATNER DARIUSZ Firma Handlowo-Usługowa "DAREX" - 2016-12-14 - Przyszowice (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w aptece, przyjmowanie towaru, sprawdzanie zgodności dostaw, rozkładanie towaru, dbanie o czystość w aptece. Praca na pełny etat, od poniedziałku do soboty ( 2 soboty w miesiącu) w godzinach 8-15, 14-22
PHARMAPOLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Piastów (mazowieckie)
Transport międzynarodowy. Trasa Polska-Niemcy-Polska pozwala na prawie codzienny powrót do domu.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOS MOS Spółka Cywilna - 2017-08-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie robót blacharsko-ślusarskich, malarsko-murarskich, rozbiórki, kafelkowanie, montaż stolarki okiennej
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Realizacja dostaw towarów, załadunek i rozładunek towarów
Browar Gontyniec S.A. - 2016-03-16 - Kamionka (wielkopolskie)
Obsługa maszyn sterowanych numerycznie - możliwość przyuczenia. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Meble Elmar Jerczyńscy sp. j. - 2018-01-10 - Jankowy (wielkopolskie)
obsługa masowego nadawcy, dopisywanie przesyłek rejestrowanych, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń, opracowywanie przesyłek pod względem wysokości opłat, rozliczanie przesyłek według PNA
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Sulęcin (lubuskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych (odkurzanie, ścieranie kurzy, mycie powierzchni płaskich). Oferta kierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
montaż hydroizolacji
P.H.U."MUSPOL" PIOTR MUSIK - 2018-05-17 - Kalety (śląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowychz ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta w zakresie usług świadczonych przez Bank np. otwieranie i prowadzenie rachunków, przyjmowanie depozytów
BANK SPÓŁDZIELCZY MILICZ - 2017-01-12 - Milicz (dolnośląskie)
produkcja naklejek winylowych, przygotowywanie plików do druku, druk przez ploter tnący, przygotowanie naklejki po druku, aplikacja folii transferowej, przygotowanie do wysyłki
Anna Voloshchuk - 2016-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy produkcji części samochodowych, obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prace stolarskie - stolarze meblowi oraz budowlani
Herzog Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Austria (Austria)
MALOWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH
SMULDERS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Chocianów (dolnośląskie)
1. Obsługa gości.2. Serwowanie napojów gorących.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Zmywanie naczyń, sprzątanie stanowisko pracy - kawiarni.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łęczyca (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. - 2017-04-05 - Milicz (dolnośląskie)
w/g potrzeb
PUH Moto-Truck - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-12
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AXAMER" S.C., Andrzej Lewiński, Danuta Lewińska - 2017-11-06 - Słupsk (pomorskie)