STANOWISKO PRACY DS. NABYWANIA LOKALI MIESZKALNYCHW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJW WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. NABYWANIA LOKALI MIESZKALNYCHW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJW WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-10-31

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. NABYWANIA LOKALI MIESZKALNYCHW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJW WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub budownictwo; obsługa programów komputerowych; znajomość: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawy o własności lokali, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. II. Wymagania dodatkowe: znajomość języków obcych mile widziana; mile widziana specjalizacja w zakresie wyceny nieruchomości lub gospodarki nieruchomościami; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; komunikatywność; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy pod presją czasu; odporność na stres; zdolności negocjacyjne; umiejętność redagowania pism umiejętność interpretowania przepisów prawnych; umiejętność pracy w zespole.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie; list motywacyjny podpisany własnoręcznie; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, zaświadczenie w przypadku pozostawania w zatrudnieniu; kwestionariusz osobowy podpisany własnoręcznie; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności podpisane własnoręcznie; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane własnoręcznie; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. nabywania lokali mieszkalnych w Wydziale Polityki Mieszkaniowej do dnia 10 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 03.11.2017

Oferta pracy ważna do: 10.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 2 111 PLN

przyjmowanie i opracowywanie przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-17 - Komorniki (wielkopolskie)

POZOSTALI DS. OBSŁUGI ZAPLECZA POCZTOWEGO - od 1 025 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie, ekspediowanie przesyłek. Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Rozliczanie listonoszy i placówek pocztowych z przyjętych przesyłek.
Poczta Polska S. A. - 2017-06-06 - Lesko (podkarpackie)

NATIVE SPEAKER - od 2 800 PLN

prowadzenie zajęć języka angielskiego na potrzeby realizacji brytyjskiej podstawy programowej z przedmiotów Maths, Science, English. Praca na umowę cywilnoprawną lub umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zabrze (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 1 850 PLN

1. Dekretowanie, ewidencja księgowa operacji na poszczególnych kontach w jednostce urzędu, analityka i syntetyka.2. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji, sporządzanie wniosku o zwrot VAT.3. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych i sprzedaży nieruchomości.4. Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi, przygotowanie dokumentów dot. spraw spornych.5. Rozliczanie i nadzór nad dotacjami udzielonymi i otrzymanymi przez Gminę.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Urząd Gminy Ustka - 2016-07-05 - Ustka (pomorskie)

KRAWIEC - od 1 850 PLN

Szycie odzieży damskiej. Praca w akordzie, jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ZAKŁAD KONFEKCYJNY "MADAM" MAŁGORZATA BARANOWICZ - 2016-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 1 850 PLN

Obsługa ładowarki
ZPUH REMBET Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kępno (wielkopolskie)

MELIORANT - od 2 100 PLN

Konserwacja urządzeń melioracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane
"ELPOBUD" Sp z o.o. Połaniec - 2016-05-02 - Zawada (świętokrzyskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU WSI JARANTÓW - 2016-11-25 - Blizanów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH (POWER) - 1 017,4 PLN

Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP Sopot;obsługa petetntów - przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji; kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji; prowadzenie spraw w zakresie biurowości - obsługa urządzeń biurowych; współpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo-gaśniczą; prace w zakresie archiwizacji dokumentacji KM PSP Sopot.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sopot (pomorskie)

REFERENT DS. ZAKUPÓW - STAŻYSTA - 997,4 PLN

WPROWADZANIE DANYCH DO TABEL EXCELL, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW W PROGRAMIE WORD, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA PROGRAMU SAP
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

utrzymanie czystości, dostarczanie i wymiana ręczników, poscieli i srodków czystości
Dom Architekta SARP Aneta Marciniak, Restauracja KWADRANS - 2017-09-08 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA (N) - do 2 100 PLN

codzienne kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przyległościami (korytarze, toalety, itp.), zastępstwa za nieobecne osoby sprzątające
RWD Prospect Spółka z o.o. - 2018-04-13 - Tarnów (małopolskie)

POMOC BARMANA - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Białogard (zachodniopomorskie)

POMOC LAKIERNIKA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skaryszew (mazowieckie)

CIEŚLA - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 750 PLN

Kompletacja produktów, realizacja zamówień. Praca 5 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela), na trzy zmiany 6-14:15, 14-22:15, 22-6. Pracodawca zapewnia darmowe obiady. Możliwość pracy na część etatu lub tylko w weekendy. Wynagrodzenie 2750 zł brutto + premia za obecność w pracy oraz premia za wyniki sklepu. Praca w Modlnicy.
JERONIMO MARTINS Polska S.A. - 2018-02-06 - Modlnica (małopolskie)

MAGAZYNIER - 2 100 - 3 000 PLN

Przyjmowanie ilościowe i jakościowe materiałów budowlanych na magazyn.Wydawanie towarów z magazynu zgodnie z otrzymanymi dokumentami.Dbanie o właściwy wygląd ekspozycji towarów.Właściwe składowanie towarów na magazynie.Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Konsrwacja budynku i stanu technicznego pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 16 PLN

kompleksowa realizacja zamówień, utrzymywanie relacji z dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych, porównywanie ofert i wybór dostawców, przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców, dbałość o zapewnianie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności, okresowe renegocjacje obowiązujących warunków.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2017-11-13 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK HOTELU / MENADŻER - od 2 100 PLN

prowadzenie całościowe pensjonatu, kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji, gospodarka magazynowa, obsługa pięter, księgowość, kadry, płace, marketing, obsługa pomocnicza kuchni i bufetu, inne prace zlecone przez właściciela
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zakopane (małopolskie)

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - do 2 000 PLN

Sprzedaż internetowa. Wystawianie paragonów, faktur, obsługa jasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współprowadzenie wszelkich działań, które wpływają na obecność w mediach społecznościowych m.in. Facebook, Instagram, Twitter. Jej zadaniem będzie redagowanie wpisów, organizacja konkursów, budowanie interakcji z innymi użytkownikami oraz moderowanie dyskusji i odpowiadanie na pytania. Oprócz tego jej zadaniem będzie graficzne opracowywanie przekazów marketingowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ Z PAPIERU I TEKTURY - do 2 100 PLN

praca fizyczna przy obsłudze maszyn do produkcji papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z faktury i papieru
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)

RECEPCJONISTA/TKA - od 2 500 PLN

Obsługa recepcji w hotelu, zameldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur, obsługa programu hotelowego, rozliczanie gości.Praca w godz.7-19, 19-7 w Kołobrzegu na umowe o pracę.
DIVA Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI PIEKARNIA/CUKIERNIA - od 2 500 PLN

Dbanie o asortyment i jakość produktów. Pakowanie i porcjowanie. Uzupełnianie i oznakowanie działu. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Pracodawca oferuje: - umowę o pracę juz od 1-ego dnia, - premię miesięczną, - dofinansowanie posiłków, - prywatną opiekę medyczną - za 1 grosz, - bony świąteczne, - dofinansowanie wypoczynku, - akcjonariat pracowniczy, - nabywanie nowych doświadczeń. Oferta dostępna w sali G.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)